Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKlebeÅnder .. finnes de virkelig ???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

KlebeÅnder .. finnes de virkelig ???

Innlegg av Maritha »

Egentlig er jeg litt lei snakket om klebeånder.. finnes de virkelig ??

Debrah Borgen, sa jo at de ikke finnes, ser opp til henne jeg da.. :)

Men likevel, så har jeg en kamerat som har fortalt meg at jeg har med meg en fyr over alt. og har sett han på en måte,. ansikt, høyde, klær , øyne osv.

men samtidig, vil jeg liksom ikke tro på klebeånder da.. vet ikke helt hva jeg skal tro ang klebeånder. jeg føler å merker, å har begynt å se en del ting. men likevel så vil jeg ikke helt ta innover meg at klebeånder finnes..

Jeg har og fått beskjed om å lære å lukke meg, siden jeg er klin åpen. skjønner jo at det nok er lettere å få med seg noen på lasset da kansje.. eller ??

Ja. noen som har en forklaring ??
Antall ord: 145
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Skytsengel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mai 2004 18:11
20
Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skytsengel »

Antall ord: 14
Amen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Satsuki »

Kanskje det kan være hjelperen din som viser seg? Er det negativt, det du opplever?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...

Re: KlebeÅnder .. finnes de virkelig ???

Innlegg av Amfelia »

Maritha skrev:Egentlig er jeg litt lei snakket om klebeånder.. finnes de virkelig ??

Debrah Borgen, sa jo at de ikke finnes, ser opp til henne jeg da.. :)

Men likevel, så har jeg en kamerat som har fortalt meg at jeg har med meg en fyr over alt. og har sett han på en måte,. ansikt, høyde, klær , øyne osv.

men samtidig, vil jeg liksom ikke tro på klebeånder da.. vet ikke helt hva jeg skal tro ang klebeånder. jeg føler å merker, å har begynt å se en del ting. men likevel så vil jeg ikke helt ta innover meg at klebeånder finnes..

Jeg har og fått bJa.eskjed om å lære å lukke meg, siden jeg er klin åpen. skjønner jo at det nok er lettere å få med seg noen på lasset da kansje.. eller ?? noen som har en forklaring ??
Hvis kompisen din har sett noen ved din side er det kanskje en hjelper!
Sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Amfelia
Antall ord: 168
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

klebeånd

Innlegg av marikken »

Ganske sikker på at de finnes ja................... :mozilla_frown:
Antall ord: 9
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å ta Deborah Borgen seriøst. På ÅM klarer hun ikke å gjøre jobben sin og på Fornemmelse for mord synes jeg hun roter fælt. Så tror ikke du skal tro på alt det Deborah sier. Når ånder finnes i hennes verden, hvorfor er det ikke plass til klebeånder?
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
EasilyAmused

Innlegg av EasilyAmused »

Jeg tror jeg har en liten klebeånd som går rundt og roter i tingene mine, og gjemmer ting for meg. spessielt viktige ting.. 8-[
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

EasilyAmused skrev:Jeg tror jeg har en liten klebeånd som går rundt og roter i tingene mine, og gjemmer ting for meg. spessielt viktige ting.. 8-[
jeg har en som stjeler sokker.. men det er kanskje ikke en klebeånd, men en nisse?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Nei ekke noe ubehaglig. jeg sier , nå skal vi gå på butikken, kom her.. så går vi.

Kjenner bare veldig nærvær. tanken har slått meg at det kan være en hjelper el så.. har og ei dame her.. virker som leiligheten min er av å på stigniing inn i den andre dimensjonen.. hihi..

er bare koselig synes jeg da, de gjør ikke noe spess ut av deg heller, bare surrer rundt liksom. ser det på lysene som henger fra taket her. de svaier når de går igjennom dem.

For meg må de bare være her asså.

Jeg synes debrah er flink jeg, hu har hatt rett i de episodene jeg har sett av henne iallfall. så det jeg har sett, er jeg fornøyd med. men som sakt.. klebeånder, tor jeg er her eller ikke , på hvordan måte vi selv tror ,, ble litt dålig skrevet akkurat det der nå da.. men skjønte sikkert eller ? =)

Iallfall han som er med som kompisen min sier.... jeg har sett bilder av han da.. å øynene hans er nesten helt hvite.. puppillen er nesten borte.. ser den nesten ikke.. pen gutt/mann.. lurer på hvem han er .. får nok tidsnok vite det men.. lurer likevel =)

men takk for svar iallfall =)
Antall ord: 218
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Lokalisering: fantasia;)

Innlegg av freespirit »

Klebeånd...
Er det det samme som henteånd?
At man kan ta det med seg?
Antall ord: 16
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Innlegg av mattao92 »

er slepeånder og klebeånder det samme?
og hvordan kan de bli knyttet til et menneske?
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...

Innlegg av Amfelia »

mattao92 skrev:er slepeånder og klebeånder det samme?
og hvordan kan de bli knyttet til et menneske?
Det er nok det samme, slepeånden er vissnok den eneste ånden som kan følge et menneske. Det er den ånden som sies å være den vanskeligste å bli kvitt, og den kan "klebe" seg til deg om du er på et sted hvor det er sterke energier..., så er du på feil sted på feil tidspunkt kan du være uheldig, for å si det sånn.. :mozilla_smile:

Amfelia
Antall ord: 89
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

jeg hat tatt både reiki 1 og 2 -kurs_i tillegg til videregående kurs. har ikke lært noe om det der... :mozilla_surprised:
Antall ord: 42
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

de som stjeler sokkene våre...d er jo lånerne! bare at de glemmr å levere dem tilbake! og så rapper de kulepenner, hårstrikker og noen ganger bilnøklene mine. hvordan skal jeg få tatt rotta på dem?
Antall ord: 39
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

murmel skrev:de som stjeler sokkene våre...d er jo lånerne! bare at de glemmr å levere dem tilbake! og så rapper de kulepenner, hårstrikker og noen ganger bilnøklene mine. hvordan skal jeg få tatt rotta på dem?
merkelig kom til og tenke på noe.
jeg har et eller anna som passer på lommeboka og nøklene mine! Jeg har leita mange ganger og plustelig har de dukka opp. Nå kan det forklares med at ejg ikke har sett der og der, men når jeg og samobern begge har sjekka plassen 4 ganger og der henger plutselig nøklane..
Så jeg er veldig glad i den saken der, og den har faktisk blitt med etter vi flytta. Bare og stelle pent med den og gi den en litt kaffi og et lite drammeglass med sprit i ny og ned virker det som, så mister du ikke nøkler mobil eller lommebok

puma/f
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links