Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøkelse?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
EasilyAmused

spøkelse?

Innlegg av EasilyAmused »

Okey, for tja en god stund siden da jeg var hjemme alene så satt jeg meg i sofaen foran Tv'n med snacks og bruus og greier og greier, så etter en stund så kjente jeg ett trykk midt på ryggen i mellom lungene. Først tenkte jeg kansje at det var en muskel eller noe sånt som hadde bæda helt, men det ville ikke gi taket. etterhvert så gikk det lengere og lengere inn i ryggen og det kjentes som en stump stokk som ble borra igjennom lungene. Jeg begynte å bli ganske nervøs og lurte på hva dette var.. Og selvfølgelig etter en stund så begynte jeg å tenke på at det kansje var ett spøkelse som tok på meg 8-[
Jeg tenkte at jeg skulle ta bilde, for jeg har hørt at noen ganger når folk tar bilder eller filmer så er kan man se folk, eller ånder da. Men jeg torde ikke fordi jeg var jo alene og hvis det var noe på det bildet som ikke skulle ha vært der, så hadde jeg blitt dritredd.. heehee.. um.. Jo, kan dere si hva dere tror om det? Det er jo en god stund siden nå, så jeg tør høre det, om det kan ha vært noe paranormalt ;)
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AninE
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2007 13:41
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nei si det du.

Innlegg av AninE »

jeg vett da pokker jeg. men tror kansje at det ikke var et gjennferd. trokke det gjor vondt, det er altid en mulig het altså, men har du opplevd noe paranormalt på det stedet det skjedde ellers?
Antall ord: 37
www.climatecrises.net !!!detta er jorda det handler om!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links