Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hei.Jeg er ny her, har kommet inn hit fordi jeg nettopp...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2005 19:24
- 18
skal gjør det:) er mulig jeg skal flytte nå i sommer, er usikker..hvis det blir flytting, er det jo ikke noe vits med rensing..men hvis jeg blir boende, skal jeg ringe denne damen..
men kan du se noe på det andre bildet jeg la ut?
men kan du se noe på det andre bildet jeg la ut?
Antall ord: 48
Trine_
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
her..tok det for et par timer sidenTrine_ skrev:jeg tok et bilde i kveld fra akkuarat samme plassen..jeg er ikke med på bildet.tok bilde i speilet, men stod langt på siden..og dette var det som kom frem på mobilen..
http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1630.jpg
Antall ord: 52
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Trine_ skrev:jeg har/ hadde på meg en mørkerød morgenkåpe da jeg tok dette bildet for et par timer siden, så det hadde vært tydelig om jeg hadde kommet med på bildet..
Antall ord: 36
Trine_
Hide post links |
Ikke godt å si...
Har du mulighet til å ta et nytt nå?
Lille Du
Har du mulighet til å ta et nytt nå?
Lille Du
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja, jeg kan prøve..dumt at jeg har glemt digital camra mitt hos tanta mi..å herregud..nå blir jeg redd..akkurat nå hørte jeg et høyt "poff!" fra lekerommet..der vi har følt mest aktivitet..det hørtes ut som en ledning som kortsluttet inni en stikk kontakt..huff..det er ikke noe ledninger der inne, bare så det er sagt.. *skulle ønske jeg ikke var redd for sånne ting*
Antall ord: 75
Trine_
Hide post links |
Du...
Sett deg ned i en god stol. Tenk på ting som får deg rolig. Når du er så rolig og avslappet du kan sier du ut i rommet/ til deg selv at du ikke vil gå rundt i ditt eget hjem og være redd. Det er ok at det er ting som skjer men at du ikke liker det fordi det gjør deg redd og ukomfortabel. Og at du gjerne vil at ting skal bli rolig igjen. Dette funket for meg. Gi uttrykk for at du aksepterer at det er ett eller annet der, men si klart fra at det er ditt hjem og at du ikke vil være redd der!
Dette håper eg skal hjelpe deg litt hvertfall...
Lille Du
Sett deg ned i en god stol. Tenk på ting som får deg rolig. Når du er så rolig og avslappet du kan sier du ut i rommet/ til deg selv at du ikke vil gå rundt i ditt eget hjem og være redd. Det er ok at det er ting som skjer men at du ikke liker det fordi det gjør deg redd og ukomfortabel. Og at du gjerne vil at ting skal bli rolig igjen. Dette funket for meg. Gi uttrykk for at du aksepterer at det er ett eller annet der, men si klart fra at det er ditt hjem og at du ikke vil være redd der!
Dette håper eg skal hjelpe deg litt hvertfall...
Lille Du
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
takk for det:) jeg prøvde forresten å ta flere bilder rundt i leiligheten, men det kom ikke frem no:) heldigvis..noen ganger kommer det masse lyder fra utgangsdøra.bor i 2 etg, så det er en gang utenfor,akkurat som noen som prøver å lukke opp døra, men ikke klarer det.det er bare små knirk/knekk.
Antall ord: 59
Trine_
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sørlandet
"Attention, pleeease"Trine_ skrev:http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1510.jpg
sånn, det er oppe i høyre hjørne..unnskyld at jeg ikke har mere klær på:)
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hva mener du med det?? jeg tok bildet før jul, skulle sende det til kjæresten min..det er derfor jeg ikke har mer klær..at det kom noe på bildet mitt var helt tilfeldig,det var rett etter jeg hadde flytta inn^Idril^ skrev:"Attention, pleeease"Trine_ skrev:http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1510.jpg
Antall ord: 78
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
LILLE DU: jeg tok bilde av lekerommet..kan du se "noe" ?
Antall ord: 11
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1675.jpgTrine_ skrev:LILLE DU: jeg tok bilde av lekerommet..kan du se "noe" ?
Antall ord: 21
Trine_
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kunne jo ha sensurert det litt før du la det ut på et forum da Og at det kommer farger på bilder er ikke noe nytt, det kalles refleksjon...Trine_ skrev:hva mener du med det?? jeg tok bildet før jul, skulle sende det til kjæresten min..det er derfor jeg ikke har mer klær..at det kom noe på bildet mitt var helt tilfeldig,det var rett etter jeg hadde flytta inn^Idril^ skrev:"Attention, pleeease"Trine_ skrev:http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1510.jpg
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja, jeg kune ha gjort det, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det..dessuten har jeg jo bh på..jeg kunne liksågodt stått i bikini..
Antall ord: 31
Trine_
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hehe, jeg skjønte ikke en gang hva det var bilde av i begynnelsen en gangTrine_ skrev:ja, jeg kune ha gjort det, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det..dessuten har jeg jo bh på..jeg kunne liksågodt stått i bikini..
Og attention biten var en spøk
Antall ord: 56
Hide post links |