Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hei.Jeg er ny her, har kommet inn hit fordi jeg nettopp...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2005 19:24
- 18
Hei.Jeg er ny her, har kommet inn hit fordi jeg nettopp...
..har funnet ut at det er noe/noen i leiligheten min..har aldri trodd på slike ting før..men nå er jeg overbevist.. en bekjent av min tante har "evner" til å sanse sånne ting, så han var hos meg i går og bekreftet at det var "noe" der..
Jeg tok et bilde med mobilen min før jul som jeg skulle sende til eksen min.Jeg stod i speilet og tok bilde av meg selv, men i bakgrunnen ser man et hvitt ansikt..jeg trodde jo så klart ikke på "spøkelser" så jeg antok at det måtte være et gjenskinn av noe (selvom det er nokså tydelig) I et bursdag selskap for noen uker siden begynte vi å snakke om dette, så jeg måtte selvfølgelig vise bilde. Alle ble litt sjokkert og "skremt"..han ene klarte å zoome inn på bilde fra sin egen mobil, og der ser man helt tydelig at det er et ansikt.. jeg la inn bilde på pc`en min i dag, men klarte ikke zoome, det ble bare så dårlig, siden det er et mobilbilde, men man ser jo at det er noe der..for det lyser i mørket..
Hva tror dere om dette?? i det siste har det skjedd litt småting her, lampeskjermen detter plutselig av lampa på natta, dører går opp av seg selv o.l ++ jeg begynner å bli litt nervøs.
p.s jeg har vært her inne engang tidligere og kiket, men det er leeenge siden:)
Jeg tok et bilde med mobilen min før jul som jeg skulle sende til eksen min.Jeg stod i speilet og tok bilde av meg selv, men i bakgrunnen ser man et hvitt ansikt..jeg trodde jo så klart ikke på "spøkelser" så jeg antok at det måtte være et gjenskinn av noe (selvom det er nokså tydelig) I et bursdag selskap for noen uker siden begynte vi å snakke om dette, så jeg måtte selvfølgelig vise bilde. Alle ble litt sjokkert og "skremt"..han ene klarte å zoome inn på bilde fra sin egen mobil, og der ser man helt tydelig at det er et ansikt.. jeg la inn bilde på pc`en min i dag, men klarte ikke zoome, det ble bare så dårlig, siden det er et mobilbilde, men man ser jo at det er noe der..for det lyser i mørket..
Hva tror dere om dette?? i det siste har det skjedd litt småting her, lampeskjermen detter plutselig av lampa på natta, dører går opp av seg selv o.l ++ jeg begynner å bli litt nervøs.
p.s jeg har vært her inne engang tidligere og kiket, men det er leeenge siden:)
Antall ord: 257
Trine_
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Legg inn bildet davel. Så får vi se. www.photobucket.com
Antall ord: 12
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hvordan gjør jeg det når jeg har lastet opp bilde? kopierer adressen?
Antall ord: 14
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1510.jpg
sånn, det er oppe i høyre hjørne..unnskyld at jeg ikke har mere klær på:)
sånn, det er oppe i høyre hjørne..unnskyld at jeg ikke har mere klær på:)
Antall ord: 27
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
sorry, høyre hjørnet hvis det hadde vært riktig vei..jeg aner ikke hvordan jeg snur på det:)
Antall ord: 20
Trine_
Hide post links |
:mozilla_surprised:
Det såg ut som "skrik" masken......?
Kanskje noen som er forferdet over at du var så lettkledd..
Lille Du
Det såg ut som "skrik" masken......?
Kanskje noen som er forferdet over at du var så lettkledd..
Lille Du
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2004 04:43
- 19
Men uansett må eg legg til at du ikke trenger være redd for det som eventuelt skulle være der. Du hade nok merket det om det var noe ondsinnet...kanskje noen kan hjelpe deg med å rense huset?
Lille Du
Lille Du
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg tok et bilde i kveld fra akkuarat samme plassen..jeg er ikke med på bildet.tok bilde i speilet, men stod langt på siden..og dette var det som kom frem på mobilen..
http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1630.jpg
http://i201.photobucket.com/albums/aa64 ... _A1630.jpg
Antall ord: 42
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg har/ hadde på meg en mørkerød morgenkåpe da jeg tok dette bildet for et par timer siden, så det hadde vært tydelig om jeg hadde kommet med på bildet..
Antall ord: 34
Trine_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja, jeg hadde merket om det var ondsinnet, men grunnen for at jeg legger ut dette er fordi jeg aldri har trodd på dette( før nå) vil bae høre hva dere mener, og om dere ser det samme.Lille Du skrev:Men uansett må eg legg til at du ikke trenger være redd for det som eventuelt skulle være der. Du hade nok merket det om det var noe ondsinnet...kanskje noen kan hjelpe deg med å rense huset?
Lille Du
ja, fikk et nummer tidligere idag til ei som driver å renser hus.. Fikk det av han som var her igår for å "føle" han har ikke de evnene til å rense, bare å føle de(m)
Antall ord: 120
Trine_
Hide post links |
Kan eg spørre hvor du holder til i landet?
Kanskje eg kan hjelp?
Lille Du
Kanskje eg kan hjelp?
Lille Du
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Mhhmmm...det var et stykke unna meg det...
Si fra om du får hjelp fra den andre personen da. Hvis ikke---ta kontakt
Lille Du
Si fra om du får hjelp fra den andre personen da. Hvis ikke---ta kontakt
Lille Du
Antall ord: 26
Hide post links |