Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderkontakte de døde?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
lisjeme
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mai 2007 20:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

kontakte de døde?

Innlegg av lisjeme »

Hei.
Er det noen her som vet hvordan jeg kan kontakte de døde. Eller jeg vil kontakte en kompis fra klassen som døde fra meg for ca 2 uker siden. Jeg fikk aldri sagt hade til han, for jeg lå på sykehuset selv. Og jeg savner han så sinnsykt mye.
Savnet av han spiser meg opp innenfra + at jeg er syk og det gjør ikke tinger bedre.
plis hjelp meg. jeg må snakke med han.
Antall ord: 78
lev til du dør

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Re: kontakte de døde?

Innlegg av lenaM »

Hei du.

Kondolerer med vennen din.

Det er ikke helt slik at vi kan kontakte de døde som pr telefon, det er mye som skal stemme. Men du kan tenne et lys hjemme hos deg selv. Ta gjerne et bilde frem av kameraten din. Send han gode tanker. Snakk til han og si alt det du har på hjertet.Si ha det og ønsk han alt godt. Han hører deg og han har det godt på den andre siden. Det er dere som er igjen her som har sorgen og smerten over å ha mistet en dere var glad i.

Ønsker deg masse lykke til.

lisjeme skrev:Hei.
Er det noen her som vet hvordan jeg kan kontakte de døde. Eller jeg vil kontakte en kompis fra klassen som døde fra meg for ca 2 uker siden. Jeg fikk aldri sagt hade til han, for jeg lå på sykehuset selv. Og jeg savner han så sinnsykt mye.
Savnet av han spiser meg opp innenfra + at jeg er syk og det gjør ikke tinger bedre.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Enig med lenaM;

Tenn et lys og set deg ned og snakk til vennen din. Jeg gjør det ofte med mitt avdøde familiemedlem. Det funker! På flere områder

Lille Du
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Hvis du er frisk nok så kan du dra til kirkegården og tenn et lys på grava hans og prate med ham der. Jeg bruker å gjøre det til min avdøde far når savnet blir for stort. Får en god indre ro etter jeg har vært der. Har også veldig lyst til å prøve et medium for å få kontakt med ham, men det er visstnok mange svindlere som holder på med sånt, så hvis du skal prøve det så vær skeptisk og ikke betal hva det skal være! Men det hadde vært utrolig spennende å prøvd da....
Antall ord: 107
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lisjeme
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mai 2007 20:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av lisjeme »

Tjohei skrev:Hvis du er frisk nok så kan du dra til kirkegården og tenn et lys på grava hans og prate med ham der. Jeg bruker å gjøre det til min avdøde far når savnet blir for stort. Får en god indre ro etter jeg har vært der. Har også veldig lyst til å prøve et medium for å få kontakt med ham, men det er visstnok mange svindlere som holder på med sånt, så hvis du skal prøve det så vær skeptisk og ikke betal hva det skal være! Men det hadde vært utrolig spennende å prøvd da....
ja, jeg tenkte å gjøre det når jeg ble bedre, men det er rundt 5 timer dit, og det går bare 2 busser dit om dagen
Antall ord: 137
lev til du dør

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mystifying Oracle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2007 15:16
17

Re: kontakte de døde?

Innlegg av Mystifying Oracle »

lisjeme skrev:Hei.
Prøv Ouija Brett!

Kontakt meg på ouija_brett@hotmail.com, eller send en PM.

Jeg kan gi deg instruksjoner/veiledning om hvordan du bruker det. Jeg har en del erfaring og hjelper gjerne til. Ouija Brett er en av de enkleste måtene å kommunisere med de døde. Gjør du det med respekt og på riktig måte er et ikke noe å være redd for.
Antall ord: 148
Mystifying Oracle

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

lisjeme skrev:
Tjohei skrev:Hvis du er frisk nok så kan du dra til kirkegården og tenn et lys på grava hans og prate med ham der. Jeg bruker å gjøre det til min avdøde far når savnet blir for stort. Får en god indre ro etter jeg har vært der. Har også veldig lyst til å prøve et medium for å få kontakt med ham, men det er visstnok mange svindlere som holder på med sånt, så hvis du skal prøve det så vær skeptisk og ikke betal hva det skal være! Men det hadde vært utrolig spennende å prøvd da....
ja, jeg tenkte å gjøre det når jeg ble bedre, men det er rundt 5 timer dit, og det går bare 2 busser dit om dagen
Det kan være verdt det for å si det sånn. Men prøv først det som Lille Du sa. Tenn lys og ha bilde av ham foran deg og vær alene. Så kanskje når du er blitt frisk så kan du ta turen.
Antall ord: 186
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links