Lurer på hva dette kan være, trodde det kunne være støv men synes at det lyser så av den..? Så kan det være en orb. Har funnet det samme på 2 andre bilder også, som er tatt i samme huset.
Har klippet ut bilde for å få bort en person og at andre ikke skal kjenne seg igjen..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orb?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mai 2007 12:04
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mai 2007 16:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: arendal
Hei, ut fra bildet ditt ser det ut som en orb, har sett flere bilder her tidligere, som regel fra eldre hus. dersom du søker på bilder på sidene her, så vil du se at der er tilsvarende. er det et gammelt hus, så slik ut.
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er støv. Det lyser av den fordi blitzen treffer den.
Antall ord: 12
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 20:26
- 18
Er ikke helt sikker, men for meg ligner det egentlig litt på en orb, for selve bildet er ike dratt, men det ser ut som om "orben" rører på seg. Samtidig kan det også være støv. Siden jeg ikke kan zoome ordentlig inn(selv om jeg lagrer) får jeg ikke sett det ordentlig...
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Støvkornet ser ut som det er dratt fordi kameraets bildebrikke ikke klarer å kombinere fargene på så nært hold. Hvis du ser nøye ser du at "orben" har farger i kantene. Helt vanlig fenomen. Jeg oppdaget det første gang når jeg filmet en forestilling. Folkene på scenen så utydelige og rare ut, men det var på grunn av denne optiske effekten av lysets brytning.
Antall ord: 68
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mai 2007 00:49
- 17
Det ser ikke ut som noe annet enn en av følgende:
- Støvpartikler som reflekteres av blitzen på kameraet ditt
- Såkalt "lens flare", som godt kan oppstå selv om en lyskilde ikke er synlig i selve motivet. Jeg holder en knapp på denne da begge de to "orb"-ene peker mot en lyskilde oppe til venstre i bildet.
- Støvpartikler som reflekteres av blitzen på kameraet ditt
- Såkalt "lens flare", som godt kan oppstå selv om en lyskilde ikke er synlig i selve motivet. Jeg holder en knapp på denne da begge de to "orb"-ene peker mot en lyskilde oppe til venstre i bildet.
Antall ord: 60
Hide post links |