Hei
Jeg er helt ny her.
For en mnd siden mistet jeg faren min. Han falt om i oslo ved national teateret. Han er blitt obdusert, men vet ikke svaret enda. Jeg vet han hadde stort hjerte og alvorlig hjerte feil.
Men jeg vil gjerne spørre om en ting. Jeg og broren min gikk ut fra leiligheten til faren våres ( han bor i blokk) så man må gå ned en vei for å komme til bilen.
Det som skjedde var at vi begge fikk frysninger på likt, det var akkurat som om det fløy noe fra tærne våres og opp. Vi fikk samme følelse jeg og broren min.
Da vi satt oss i bilen , så kom det en dinge lyd og vi begge så på nøkkelen. Nøkkelen har to deler på seg av metal, men den dinge lyden var klokke ren og det dinget sagte. Broren min stoppet nøkkel knippet og prøvde å skyve på den og det samme gjorde jeg, men var umulig å få til den lyden.
Broren min skulle egentlig kjøre meg hjem, men hadde fått beskjed om at det var blomst på døren. Så han spurte meg om jeg ville være med å se.
Ja sa jeg, da vi svingte inn gaten der broren min bor så kom det en lft kule kastende på meg dirkte inn i munnen så jeg gispa etter luft innover 3 ganger, det skjedde en gang til og broren min lurte på om jeg tullet.
Jeg brast i gråt og ble redd. ER det noen som har opplevd det eller som har noen forklaring , så tar jeg gjerne i mot.
Men jeg tror pappa var med oss den turen. Broren min tror pappa prøvde å vise meg hva som skjedde da han falt om.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ 3 dager etter døden!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2007 17:13
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Vanskelig og kommentere på en sånn historie.
Det spørs om du ikke har rett i dine antagelser.
Det spørs om du ikke har rett i dine antagelser.
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
kulde
Jeg opplever alltid kulde og frysninger når det kommer noen til meg.Så det du forteller virker for meg at det er noen som ville ha kontakt med dere. :mozilla_smile:
Antall ord: 32
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
kulde
Jeg opplever alltid kulde og frysninger når det kommer noen til meg.Så det du forteller virker for meg at det er noen som ville ha kontakt med dere. :mozilla_smile:
Antall ord: 32
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Hei Annki,
Trist å høre om din far.
Jeg kan bekrefte som marikken, at jeg inn i mellom opplever ekstreme kuldegysninger i spesielle situasjoner. Ofte kjenner jeg spesielle ting i enkelte kroppsdeler...
Kan jeg spørre om din far døde sittende på en benk?
Grunnen er fordi når jeg skulle svare på dette med kuldegysninger kjente jeg en følelse av å sitte med nakken veldig langt bakover.
Generelt er jeg veldig skeptisk både til dette og hint, men etter at jeg har "gjettet" litt her på forumet er jeg blitt svært facinert av disse kuldegysningene...
Samtidig er det slik at man ønsker, og så lenge man ønsker noe er det alltid en fare for at vi lurer oss selv.
Men om det dere opplevde skulle vise seg å ha logiske forklaringer, så opplevde dere noe sammen, og det kan ingen ta fra dere. Og minnet og rammen som er skapt rundt det har sin helt klare hensikt og grunn.
StormS;)
Trist å høre om din far.
Jeg kan bekrefte som marikken, at jeg inn i mellom opplever ekstreme kuldegysninger i spesielle situasjoner. Ofte kjenner jeg spesielle ting i enkelte kroppsdeler...
Grunnen er fordi når jeg skulle svare på dette med kuldegysninger kjente jeg en følelse av å sitte med nakken veldig langt bakover.
Generelt er jeg veldig skeptisk både til dette og hint, men etter at jeg har "gjettet" litt her på forumet er jeg blitt svært facinert av disse kuldegysningene...
Samtidig er det slik at man ønsker, og så lenge man ønsker noe er det alltid en fare for at vi lurer oss selv.
Men om det dere opplevde skulle vise seg å ha logiske forklaringer, så opplevde dere noe sammen, og det kan ingen ta fra dere. Og minnet og rammen som er skapt rundt det har sin helt klare hensikt og grunn.
StormS;)
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2007 17:13
- 17
Heistorms skrev:Hei Annki,
Trist å høre om din far.
StormS;)
Nei han satt ikke på en benk, han falt om på gaten og måtte ha hjerte kompress
Meg og broren min opplevde det samme hele veien hjem. Fra leiligheten til faren våres, i bilen og helt hjem til oss selv. Jeg fikk puste problemer, men det skjedde ikke broren min. Det var som om luft presset seg nedover i puste røret mitt, dette skjedde to ganger etter hverandre.
Det rare er at jeg har aldri trodd på sånne "uvirkelige" hendelser, men det som skjedde fikk meg til å begynne å tro på det. Men skulle ønske jeg hadde fått en forklaring på det.
Selv om jeg ikke var der da min far falt om, så får jeg bilder i hode hva som skjedde. På gaten i sykebilen og på sykehuset.
Han var dø da vi kom frem , vi fikk aldri sagt farvel til han.
Broren min tror han prøvde å vise hva som skjedde til meg, siden jeg også får de bildene av hendelsen i hode.
annki
Antall ord: 338
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !