Synest du har tatt et stort skritt ved å skrive på forumet om vanskane heime.
At du innser at det du opplever heime ikkje er normalt. Det er viktig å innsjå. Mange prøver å skjule slike vanskelige ting, fordi ein føler skam og skuld.
Husk at du må leve ditt liv og ikkje late deg ødelegge av andre.
Ingen kan forlange at du skal ta andres liv på dine skuldrer.
Det du opplever, kan vere med på å utvikle deg seinare i livet.
Kanskje du skal hjelpe andre barn som har det vanskelig når du blir vaksen? Gjennom opplevelsar i barndommen, får du den erfaringa som skal til.
Då kan du ha meir medfølelse og også vite betre kva som skal til for å hjelpe.
Eg har sjølv hatt\har eit vanskeleg forhold til mor mi. Eg føler egentlig likgyldighet overfor henne. Det er vel en slags forsvarsmekanisme som eg brukte då eg var lita. No i vaksen alder slit eg med denne likgyldigheta.
Her er mange som vil deg godt og som kan hjelpe deg.
Du må berre fortsette å kome med innlegg på forumet.
Vær aktiv!
Glad i deg!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jul 2006 14:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sunnmøre
Hei Saveme
Antall ord: 193
undringa
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2007 20:11
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: .....
Hei ! Jeg har iværtfall fått mamma med på å bli med meg til psykolog.. så nå får vi værtfall oppklart noen ting,blir sikkert litt bedre da.Takket være dere
Ja,jeg har faktisk tenkt på å hjelpe andre barn som har det vanskelig..jeg lurer litt på hva jeg kan jobbe med da.. men det finner jeg ut
Undringa ; jeg skjønner at du og har/hatt det vanskelig..gikk du til noen med problemene dine.. ?
takk til alle
Ja,jeg har faktisk tenkt på å hjelpe andre barn som har det vanskelig..jeg lurer litt på hva jeg kan jobbe med da.. men det finner jeg ut
Undringa ; jeg skjønner at du og har/hatt det vanskelig..gikk du til noen med problemene dine.. ?
takk til alle
Antall ord: 83
I hope life after life,is better.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |