I dette huset skjer det rare ting , jeg og noen venner har vært der ( Jeg bor jo nesten rett vesidenav :S ) Først sa vi var på trappa fant vi en gammeldags bilderull , vi gikk tilbake til huset mitt og så på bildene .. Det var bilder av ( Vi tror det kan være ) besteforeldre og 1 jente på ca.2 år , og en liten gutt på kanskje et par mnd .. han hadde sånne Rare bukser på seg , og i stuen er det helt likt bygget som nå , men mye mere rotete og slitt .. Vi gikk opp i 2 etasje , og fant en video , vi spurtet hjem og satt den i video spilleren , men det kom bare snø ! Da gikk vi dit igjen , og gikk opp i 2 . etasje igjen , fant mange ting , en dabok , som var skrevet på Tysk . Ingen av oss er noe gode i tysk , vi kunne noen ord , men det var veldig vanskelig og ¨skjønne . Da vi gikk tilbake kom en mann spurtende mot oss , han stoppet ved huset da vi var over veien , og bare stirret på oss med store øyne ....
Ser noen ganger at han kjører inn til huset og går inn og "sjekker" og kommer ut i igjen og kjører videre :S
Kan denne mannen være etterkommere etter de vi så på bilde ?
Pliiiz Svar , vi lurer veldig på dette
Mvh Chnuppa
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset :S
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2006 12:53
- 18
Huset :S
Antall ord: 235
Tror du på spøkelser ?? det burde du . Det står rett bak deg !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
Jeg kan Tysk...
Antall ord: 3
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Prøv å tyde dagboken da.. Litt creepy dette:P..
Antall ord: 9
*be wicked*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2006 12:53
- 18
dagboken var merket med Helene Larsen , jeg husker ikke hva det sto naa , fordi det var lenge siden , men det var en helt vanlig dagbok , det eneste vi vi skjonte var :Kj.re dagbok , i dag ... og saan .. sry , er i spania og maa skrive aa og ñ og saan
Antall ord: 49
Tror du på spøkelser ?? det burde du . Det står rett bak deg !
Hide post links |
Var ikke dagboken på tysk da?Chnuppa skrev:dagboken var merket med Helene Larsen , jeg husker ikke hva det sto naa , fordi det var lenge siden , men det var en helt vanlig dagbok , det eneste vi vi skjonte var :Kj.re dagbok , i dag ... og saan .. sry , er i spania og maa skrive aa og ñ og saan
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Hvilken by ligger dette huset i da?
Antall ord: 7
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2007 13:45
- 17
- Lokalisering: åndalsnes
Krull skrev:Var ikke dagboken på tysk da?Chnuppa skrev:dagboken var merket med Helene Larsen , jeg husker ikke hva det sto naa , fordi det var lenge siden , men det var en helt vanlig dagbok , det eneste vi vi skjonte var :Kj.re dagbok , i dag ... og saan .. sry , er i spania og maa skrive aa og ñ og saan
Chnuppa mente liksom at hun(hvis det ikke er en gutt da:P) var i Spania og kunne ikke skrive Å, smartass!!
Antall ord: 80
heaven doesn't need me, hell is scared i'll take over< O
< O D
< O D
Hide post links |
Jeg leste feillinno skrev:Krull skrev:Var ikke dagboken på tysk da?Chnuppa skrev:dagboken var merket med Helene Larsen , jeg husker ikke hva det sto naa , fordi det var lenge siden , men det var en helt vanlig dagbok , det eneste vi vi skjonte var :Kj.re dagbok , i dag ... og saan .. sry , er i spania og maa skrive aa og ñ og saan
Chnuppa mente liksom at hun(hvis det ikke er en gutt da:P) var i Spania og kunne ikke skrive Å, smartass!!
Antall ord: 85
Hide post links |