Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
wicced skrev:
Nå skjønner jeg hva du mener (tror jeg).
Men jeg skulle trodd at Qinqong ville skjønt at man prøver å provosere han til å slutte å tulle å snakke om temaet istedenfor. Om andre folk hadde sagt at jeg løy av en eller annen grunn så hadde det kommet an på situasjonen hvordan jeg ville ha reagert selv. På et forum på internett tror jeg ikke at jeg hadde tatt det så tungt iom. at de andre personene ikke kjenner meg. Og hvordan skulle de visst bedre uansett?
Grunnen til at jeg ikke tror at Qiqong har forskningsrapporten, er at jeg synes det er usannsynlig at en person som jobber for en seriøs forskningsinstitusjon ville ha gått på internett på et eller annet forum og pratet om hvordan han hadde forskningsrapporten og prøvd å lure folk (eventuelt).
Og når det gjelder respekt og det der, så syns jeg begge sidene i denne diskusjonen ikke akkurat har vært... eksemplariske...
Sant nok. Men nå har BA, i åresvis, på diverse forum - gått ut og kalt andre løgnere, ute av stand til å tenke klart og andre lignende ting. Han gjør det konsekvent hver eneste gang et paranormalt tema kommer på banen. Og det er temmelig irriterende og respektløst
for eksempel så tillater han seg å frata oss andre muligheten til å diskutere de tingene vi brenner for. fordi at han, som en irriterende flue som stadig krasjer i øyet ditt, hele tiden kommer med diverse anklager om det ene og det andre.
egentlig burde han kanskje i større grad blitt oversett. Men nå er det ikke slik det er. Og han har et fanatisk forhold til dette. noe som gjør at lunta nok er temmelig kort hos mange. Personlig gidder jeg ikke heller svare på kveruleringen til BA når han setter i gang. Han sier hva som helst for å få andre til å se ut som de ikke vet hva de prater om. Han undervurderer andres intelligens til DE GRADER. Og han opptrer uten empati. Når noen reagerer pleier han ofte skylde på at han er djevelens advokat og sier ting for å¨sjekke ut hva reaksjon han får. Det er temmelig ufint. folk diskuterer ting de er opptatt av, så sitter en dust og kverulerer for å leke med tankene og følelsene demmes .- for å se hvordan de reagerer. Vel, det er grunner til at han i noen tilfeller har lite å gå på
Ellers får BA også mye positive reaksjoner på det positive han gjør. Men å stadig servere usakligheter under skalkeskjul av såkalt saklighet - det er verre enn normal usaklighet - det er bare skammelig frekt.
Nå - kaller jeg deg løgner.
Dette vet du ikke er sant. Det er ikke ofte jeg kaller folk løgnere, men jeg gjør det glatt når jeg har grunn til det. Du sier her at jeg konsekvent kaller andre løgnere når det er paranormale tema vi diskuterer.
Hvordan kan jeg frata dere mulgiheten til å diskutere hva dere vil? Anklager kommer der det er urettmessigheter ute og går. Enkle feil eller meningsuenighet anklager jeg ikke for noe. Når det er bevisste feil som blir sagt, så reagerer jeg.
Klarer du å beskrive et eksempel på å være usaklig under skalkeskjul av å være saklig?
Usaklig kalles jeg nemlig oftest av de som er uenig med meg. Sjelden de som er enige. Snodig ikke sant?
Dette vet du ikke er sant. Det er ikke ofte jeg kaller folk løgnere, men jeg gjør det glatt når jeg har grunn til det. Du sier her at jeg konsekvent kaller andre løgnere når det er paranormale tema vi diskuterer.
Hvordan kan jeg frata dere mulgiheten til å diskutere hva dere vil? Anklager kommer der det er urettmessigheter ute og går. Enkle feil eller meningsuenighet anklager jeg ikke for noe. Når det er bevisste feil som blir sagt, så reagerer jeg.
Klarer du å beskrive et eksempel på å være usaklig under skalkeskjul av å være saklig?
Usaklig kalles jeg nemlig oftest av de som er uenig med meg. Sjelden de som er enige. Snodig ikke sant?
Jeg mener alt det jeg skrev i det aktuelle innlegget. Men jeg skrev mye, hva er det du kaller løgn? At du får medhold når du gjør noe bra, eller at du kan irritere som en flue da du til stadighet ødelegger andres diskusjoner?
jeg har lest dine innlegg i tusentalls, over flere år. Dersom du ønsker at vi skal trekke frem eksempler bør du først og fremst sørge for at man kan finne igjen dine innlegg -. og med fordel kanskje spre deg litt mindre. Sier ikke at du skriver for mye, sier bare at dersom du forventer at folk skal ha en oversikt over det du sier, da bør du legge opp til det på en annen måte.
Sist redigert av Globeline på 29 Apr 2007 22:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 293
snuppedilla skrev:Jo jeg vet.. at du er en mann...
Og så fint da...
AT DU KAN SPORE MINE INNLEGG MENS JEG KAN IKKE SPORE DINE... ufint syns jeg...
Hehe. Det er ikke jeg som har bedt om det, og det er vel mer irriterende for meg enn for dere. Hvem av oss tror du oftest har behov for å lete bakover i egne innlegg?
I dette tilfelle gikk jeg bakover i tråden. Det hadde vært tungvint å gå via søkemotoren for dette.
og BA. Det er helt naturlig at når noen støtter opp om ens meninger så unnlater man å kalle vedkommende usaklig, uansett hvor usaklige de er. Vi skyter ikke oss selv i foten med vilje, gjør du?
Det eneste du trenger å gjøre, BA, er å forlenge nicket ditt med et tegn...
Du kan f.eks forandre det til BA. (med et punktum på slutten) Det var det noen andre som sa i en annen tråd.
Så tror jeg det kommer til å gå an å se på dine tidligere innlegg. Er vel verdt et forsøk?
Feil BA.. jeg har kalt deg saklig før og ment det positivt i enkelte tråder og mener det enda.. mens i andre syns jeg det har skjult noe annet... å lese mellom linjene betyr det også som jeg ikke likte...
Å påstå at du ikke trenger å gå bak og finne andres innlegg er bullshit... du gjør det.. min magefølelse.. intuisjon .. kall det hva du vil.. holder ikke for deg men holder i masse for meg da den ofte slår ut: BINGO... 1 rett.. lissom..
Få deg en prikk eller to til på nicket ditt som W foreslår... så kan vi ha det mojo her på begge kanter hehe....
snuppedilla skrev:Feil BA.. jeg har kalt deg saklig før og ment det positivt i enkelte tråder og mener det enda.. mens i andre syns jeg det har skjult noe annet... å lese mellom linjene betyr det også som jeg ikke likte...
Å påstå at du ikke trenger å gå bak og finne andres innlegg er bullshit... du gjør det.. min magefølelse.. intuisjon .. kall det hva du vil.. holder ikke for deg men holder i masse for meg da den ofte slår ut: BINGO... 1 rett.. lissom..
Få deg en prikk eller to til på nicket ditt som W foreslår... så kan vi ha det mojo her på begge kanter hehe....
Hurra BA har fått seg en prick
Hehehehehe
Antall ord: 124
“We feel free when we escape - even if it be but from the frying pan to the fire.”
BA skrev:Og dermed sitter du igjen uten noen som helst troverdighet. Førstetanken ved dine innlegg vil være at du lyver igjen.
Synes du det er greit? Selv kunne jeg ikke taklet en slik situasjon.
Vet du hva jeg syns BA? Jeg syns at dersom du ikke er enig eller ikke tror det han sier så er det opp til deg. Men jeg syns at du bør holde deg for god til å kalle andre folk løgnere. Hvis han sier han ikke kan legge den ut, da kan han ikke det. Og ettersom det ikke er en offentlig rapport, så er det endog logisk.
Det er utrolig usaklig og ufint det du driver med her. Skjerp deg.
For ikke å forandre noe har eg berre uthevet noe du må ha misforstått.
Lunatic/Qinqong sier h*n sitter med rapporten. Det vil si at Lunatic/Qinqong enten er oppdragsgiver eller kjenner oppdragsgiver til denne rapporten. Rapporten i seg selv inneholder ingenting som tilsier at den burde unnlates offentligheten, men oppdragsgiver, i dette tilfellet AM, kan be Sintef om at rapporten unnlates offentligheten.
Lunatic/Qinqong kan sikkert legge ut rapporten viss h*n vil, men som sagt før inneholder ikke rapporten noen konklusjon som er til fordel for Grander-teknologien. Hadde rapporten hatt et snev av noe som helst i seg til fordel for Grander-teknologien, ville det allerede blitt brukt for det det var verdt i promoteringen av Grander-teknologien. Tenk litt på den.
Antall ord: 249
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...
sosja skrev:Hvis denne personen har den forskningsrapporten og den er untatt offentlighet - da har denne personen ikke lov til å legge den ut, det er brudd på taushetsplikten.
Jeg jobber i et forskningsmiljø, jeg skanner inn slike dokumenter, jeg må se til at det stemples unntatt offentlighet på alle slike dokumenter, jeg må arkivere dem både elektronisk og i papirform. Så om h*n har denne rapporten fra Sintef så la h*n ha den da.
Jeg kunne fortalt mye jeg om det som er unntatt offentlighet, men det gjør jeg ikke for jeg vil ikke bli straffet.
Jeg skjønner ikke denne diskusjonen, sier h*n at h*n har denne rapporten for å skryte eller er det bare oppspinn? Om h*n har den, så jobber personen kanskje på sintef, for hvorfor i all verden skal h*n kunne ha den da?
Synes det blir litt vel mye kverulering her nå.
Viss Lunatic/Qinqong sitter på rapporten, er h*n enten oppdragsgiver eller kjenner oppdragsgiver. I så fall burde det ikke bli noe problem å legge den ut heller. Slik Lunatic/Qinqong maser om at h*n kan sende rapporten til andre, antyder eierskap til rapporten.
Selv om noe er untatt offentligheten, vil det når det brukes som referanse anses som offentlig viss det skal ha noen troverdighet. Dette er selvsagt et valg oppdragsgiver vurderer utfra korleis rapporten konkluderte.
Antall ord: 232
with madness...
Når dere ikke har noe å vise til...når alt synes å bero på deres egne opplevelser...når manglende kunnskap råder deres viten...når dere påberoper dere en falsk positivitet...da blir dere deres egen verste fiende...noe dere har fått frem på en utmerket negativ måte...
Antall ord: 57
with madness...
BA skrev:Og dermed sitter du igjen uten noen som helst troverdighet. Førstetanken ved dine innlegg vil være at du lyver igjen.
Vet du hva jeg syns BA? Jeg syns at dersom du ikke er enig eller ikke tror det han sier så er det opp til deg. Men jeg syns at du bør holde deg for god til å kalle andre folk løgnere. Hvis han sier han ikke kan legge den ut, da kan han ikke det. Og ettersom det ikke er en offentlig rapport, så er det endog logisk.
Lunatic/Qinqong sier h*n sitter med rapporten. Det vil si at Lunatic/Qinqong enten er oppdragsgiver eller kjenner oppdragsgiver til denne rapporten. Rapporten i seg selv inneholder ingenting som tilsier at den burde unnlates offentligheten, men oppdragsgiver, i dette tilfellet AM, kan be Sintef om at rapporten unnlates offentligheten.
Lunatic/Qinqong kan sikkert legge ut rapporten viss h*n vil, men som sagt før inneholder ikke rapporten noen konklusjon som er til fordel for Grander-teknologien. Hadde rapporten hatt et snev av noe som helst i seg til fordel for Grander-teknologien, ville det allerede blitt brukt for det det var verdt i promoteringen av Grander-teknologien. Tenk litt på den.
så du mener altså at qq skal drite i andres ønsker ang rapporten. Og til tross for at den er sagt å skulle være unndratt fra offentligheten, så skal han bare legge den ut fordi at du og BA ønsker det? Hmm, vel, faktisk så forundrer det meg ikke så mye at du har slike holdninger. Lojalitet?? hørt om det før?
Når dere ikke har noe å vise til...når alt synes å bero på deres egne opplevelser...når manglende kunnskap råder deres viten...når dere påberoper dere en falsk positivitet...da blir dere deres egen verste fiende...noe dere har fått frem på en utmerket negativ måte...
Ja, vær bare forsiktig så du ikke plutselig også får sånne opplevelser. Det finnes enklere og mer behagelige måter å få erfaring på.
så du mener altså at qq skal drite i andres ønsker ang rapporten. Og til tross for at den er sagt å skulle være unndratt fra offentligheten, så skal han bare legge den ut fordi at du og BA ønsker det? Hmm, vel, faktisk så forundrer det meg ikke så mye at du har slike holdninger. Lojalitet?? hørt om det før?
Eg mener at du bør lese det eg skriver. Viss du ikke er kunnskapsrik nok til å diskutere saklig, men forsetter å utbrodere dine egne problem, skjult som trakkasering, anbefaler eg heller at du oppsøker adekvat hjelp, i form av en lege eller spesialist...
Antall ord: 360
with madness...
Ja, vær bare forsiktig så du ikke plutselig også får sånne opplevelser. Det finnes enklere og mer behagelige måter å få erfaring på.
Hehe...synd at du kortet ned teksten...du kunne lagt ut bevisene her...trenge ikke sende det som pm...vart faktisk litt bekymret på dine vegne...et lite øyeblikk...
Antall ord: 116
with madness...