Healing og annen alternativ medisin ⇒ Spør her viss du lurer på noe angående "PSI BALL"
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
kan jeg kjenne energien til andre ved å lage psi-ball?
Antall ord: 10
Æ e ækte finnmarking!!:D
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2007 17:27
- 17
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
Psi-Ball er en energiball som kan samles mellom hendene! Selve ballen brukes ikke til noe spesielt, men den energien man kjenner, er den som brukes ved healingfreespirit skrev:kan jeg kjenne energien til andre ved å lage psi-ball?
Men er utrolig morsomt i starten å lage en Psi-Ball =D
Mvh Pedersen
Antall ord: 53
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 16:24
- 17
lagde mine første energi baller i går kveld.. fantastisk! fikk det til på første forsøk, men ble flinkere etter hvert, til å samle enda mer energi..
Spennende dette.
Spennende dette.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
La meg bare få tilføye til dette at man kan få seg til å føle, høre, se og kjenne hva man vil hvis man bare konsentrerer seg nok. Selv morer jeg meg noen ganger med å la hodet krympe til størrelsen av en knyttneve, la senga sveve og ta loop'en gjennom rommet, fremkalle lyder, og la kroppen kjennes som om den ligger i alle mulige merkelige vinkler.
Så det er det fremkalling av det dere kaller psi-ball går ut på. Tro at du har den, så har du den. Ingen av dere kan påstå å ha sett en psi-ball i deres egne hender, så det er kun en følelse dere fremkaller selv.
Men det er gøy.
Så det er det fremkalling av det dere kaller psi-ball går ut på. Tro at du har den, så har du den. Ingen av dere kan påstå å ha sett en psi-ball i deres egne hender, så det er kun en følelse dere fremkaller selv.
Men det er gøy.
Antall ord: 124
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Så du mener at dette ikke er energi, men bare noe vi klarer å få oss selv til å føle fordi vi inbiller oss det?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
Muligheten er der for at det bare er biofeedback, altså at kroppen selv skaper følelsen av at noe er der basert på din egen forventning. Derfor bør man ikke begrense seg til å lage en "psiball" mellom hendene og så føle seg sikker på at man har oppnådd noe. Ved å få psiballen til å ha en bestemt form/farge og få noen til å bekrefte det, eller få psiballen til å gjøre bestemte ting, kan man vite om man har laget en psiball eller ikke.
Antall ord: 86
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
og det er vel også mulig? altså gi den en farge og bevelse f.eks.
men den kan bare være synlig i et helt lys-isolert rom?
men den kan bare være synlig i et helt lys-isolert rom?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, med øvelse er det nesten ikke grenser for hva slags form eller funksjon den kan ha, som kan bli bekreftet av en som er istand til å "se"/lese energien. Jeg kjenner noen som sier de kan gjøre de synlige i et mørkt rom, men jeg har selv aldri sett det med mine egne øyne. Det finnes bilder her, men de kan jo være forfalsket, så det beste er å prøve å gjøre det selv.
Antall ord: 78
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
noen som har klart å bruke telekinetisk energi da? er ikke det litt relatert i bruken av energi du danner på samme måte som når du lager en energi ball..
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvis du mener om noen har klart å utføre telekinese, så ja, det har jeg og mange andre klart. Jeg tror selv at å utføre telekinese og å lage en energiball er en del av det samme, men ikke direkte det samme. Jeg tror det godt kan være samme energien, men at bruken av den er veldig forskjellig. Det går også an å lage energiballer som utfører telekinese, såkalte kraftbobler.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
har du noe lesestoff å linke til, eller selvskrevet litteratur om bruken av telekinetisk energi utførelse? evnt "kraftbobler" jeg skal også søke litt rundt på forumet.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvis du søker på "psykokinese" og mitt nick her på forumet vil du finne en del av det jeg har skrevet om dette tidligere. Ellers kan du jo besøke disse lenkene, hvis du er god i engelsk:
www.psipog.net
www.upconline.net
www.vsociety.net
Hvis du lurer på noe om "kraftbobler" utover det som står på de sidene, er det nok best å spørre Bob_stew. Han har visst klart å lage noen sånne.
www.psipog.net
www.upconline.net
www.vsociety.net
Hvis du lurer på noe om "kraftbobler" utover det som står på de sidene, er det nok best å spørre Bob_stew. Han har visst klart å lage noen sånne.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kimbara skrev:La meg bare få tilføye til dette at man kan få seg til å føle, høre, se og kjenne hva man vil hvis man bare konsentrerer seg nok. Selv morer jeg meg noen ganger med å la hodet krympe til størrelsen av en knyttneve, la senga sveve og ta loop'en gjennom rommet, fremkalle lyder, og la kroppen kjennes som om den ligger i alle mulige merkelige vinkler.
Men det er gøy.
Har bare en ting å si, Kimbara.. At nå er du ute å kjører. Du tar helt feil!!
Psi Ball er ekte.. Har selv øvd meg på mange ganger..
Ikke får å skryte, men har blitt ganske god, og flere har faktisk klart å se et svakt energi felt mellom hendene mine..
Skjønner ikke hva som får deg til å tro at dette er noe vi innbiller åss!? :s
Jaja, jeg gir nå faen i hva du tror.. Men jeg VET at dette er ekte!..
Mvh Pedersen
Antall ord: 212
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |
Hvis jeg øver mye, og til slutt greier å lage en psi ball, er det da mulighet for at andre kan se eller føle ballen?
Eller er ballen kun synlig og følbar for meg selv?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Krull skrev:Hvis jeg øver mye, og til slutt greier å lage en psi ball, er det da mulighet for at andre kan se eller føle ballen?
Den er følbar for alle men er ikke sikkert alle kan se den.
Men jeg vet at det skal gå an å se energistrømmene som er i mellom hendene!
Det du kan prøve er å lage en Psi-Ball mens du har en svart bakgrunn foran hendene dine!
Da skal det gå an å se den!
Men det krever øving!
Men husk at du må tro på det selv.. Ikke la tvil stoppe deg!
Men du skal heller ikke "tvinge" energien.. Bare la den flyte!
Du klarer dette
Mvh Pedersen
Antall ord: 128
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |