Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhundene mine...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
missez
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Feb 2006 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hundene mine...

Innlegg av missez »

hei
Jeg og samboeren min kjøpte en leilighet sammen nå for 1,5 år siden, glade og fornøyde :)
etter 2 måneder ble samboeren min sykemeldt pga nakken og ryggen som stivner og får smerter og blir svimmel, legene finner ikke ut av det, og de har tatt alt mulig av undersøkelser, det er ikke noen grunn til at han fikk det, det kom over 2måneder etter at vi hadde flyttet inn.
Han har aldri hatt noe problemer med nakken eller ryggen før å det gir seg ikke.
Jeg har også hatt litt smerter i rygg og nakke, men ikke i like stor grad som samboeren min.

Hundene våres er egentlig det som skremmer meg mest... I begynnelsen så trodde jeg det bare var noe valpe greier... men etterhvert så begynte tankene mine å rulle... Rottweileren og shar peien våres som egentlig er ganske bedagelige å rolig hunder.
De står i stua å kikker rett ut i luften å flekker tenner, reiser hårene på ryggen, og bjeffer å knurrer, jeg har prøvd å trekke for gardiner (tenkte det var gjennskind av seg selv, oss eller tven), flytte på møbler, gjenstander som de kan ha reagert på, i det øyeblikket de gjør det så flytter jeg på tingene, men de stirrer fortsatt på det samme stedet å reagerer ikke på meg, de gjør ALDRI dette ellers hos andre eller ute, kun inne i leiligheten og i kjelleren våres.

Det er forskjellige steder i leiligheten de gjør dette, trenger ikke være de samme stedene, men de er spesielt hissige på soverommet til meg og samboeren min.

Jeg er egentlig litt skeptisk på akkurat spøkelser og sånt, men det her skremmer meg veldig..

Noen gode råd om hva det kan være? Leiligheten er gammel, når vi pusset opp soverommet var det 9lag med tapet, å det er jo begrensa hvor ofte man pusser opp.
Antall ord: 324
det som er skrevet, varer evig...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: hundene mine...

Innlegg av Vilma »

Det hørtes ubehagelig ut! Og særlig hvis begge hundene reagerer samtidig da, på tilsynelatende ingenting. Er nok store muligheter for at dere har en eller flere sammboere ja. Det finnes folk som kan drive ut spøkelser og ¨ånder , sikkert noen her på forumet som kan gi deg noen navn eller info. Selv om du, som du selv sier, er skeptisk til spøkelser, skader det jo ikke å prøve. Det er jo ikke noe hyggelig å vite at det kanskje er noen som bor med dere og forvolder smerte. Har samboeren din prøvd noen alternativ behandling? Akupunktur?
Antall ord: 100
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
missez
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Feb 2006 23:54
18

ja.. vi har prøvd litt

Innlegg av missez »

han har prøvd akupenktur.. jeg kan heale litt. (lærte på et hestekurs) det hjelper, men det kommer bare tilbake hele tiden, etter noen dager så er det tilbake.
huff.. det var det svaret jeg forventet.
Begge hundene reagerer på likt, ikke fordi de påvirker hverandre men de ser det samme..

ja hadde vært greit hvis noen kunne "hjulpet oss litt"
Antall ord: 64
det som er skrevet, varer evig...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Katja »

Hei du!

Som du uttaler så er ofte dyr mye mer følsom på dette området. Jeg vet om mange som har hatt kontakt med Olav Moldestad som er en utdriver (www.utdrivelse.no). Har hørt mange positive og negative ting om han, men han skal være en flink mann og veldig hyggelig. På nettsiden hans finner du nr og e-post-adr, kos deg! Og tykke lil :mozilla_wink:
Antall ord: 73
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links