ja man gjør jo det, mitt kamera kosta 5 lapper, nå kan jeg få et kamera som er sikkertmarikken skrev:man får det man betaler for :mozilla_cool:
bedre for 2 høvdinger bare.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
ja man gjør jo det, mitt kamera kosta 5 lapper, nå kan jeg få et kamera som er sikkertmarikken skrev:man får det man betaler for :mozilla_cool:
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
jeg kommer til å kalle deg mamma snart...sosja skrev:2 høvdinger
Ugh - Ugh
Hide post links |
eller mor, eller gamla, eller granny, eller bestemor ...H. skrev:jeg kommer til å kalle deg mamma snart...sosja skrev:2 høvdinger
Ugh - Ugh
Hide post links |
hmmH. skrev:ja man gjør jo det, mitt kamera kosta 5 lapper, nå kan jeg få et kamera som er sikkertmarikken skrev:man får det man betaler for :mozilla_cool:
Hide post links |
Ikke rart du SPØR om råd her...Frodo skrev:hmmm, jeg fikk tips fra en kamerat i statene og han sa jeg burde kjøpe jvc, denne for å være presis http://www.mshop.no/more_info.php?table ... t=&selger= de har bra nattfunksjoner
Hide post links |
Liten tiss?H. skrev:ta nakenbilder medTom_34 skrev:Off-topic, men hva i h..... skal man bruke 700X DIGITAL zoom til????
Hide post links |
jeg mener at mitt kamera er no drit... kort fortalt.marikken skrev:hmmH. skrev:ja man gjør jo det, mitt kamera kosta 5 lapper, nå kan jeg få et kamera som er sikkertmarikken skrev:man får det man betaler for :mozilla_cool:
Hide post links |
Riegrot skrev:Liten tiss?H. skrev:ta nakenbilder medTom_34 skrev:Off-topic, men hva i h..... skal man bruke 700X DIGITAL zoom til????
Hide post links |