Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerpusn min døde..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Det er helt sant, kondolerer..
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
saveme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2007 20:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: .....

Takk :)

Innlegg av saveme »

Går bedre nå . Den andre katten min har fått kattunger, å en som her nesten heelt lik den katten som døde :mozilla_undecided:

Men igår kveld,da jeg skulle legge meg,så jeg en skikkelse ligge oppi senga mi(Jeg har køyeseng fortia,jeg lå nedi,kattene brukte å ligge oppi)
-i øyekroken..men jeg tenkte det var den andre katta,så jeg bare hoppa i senga..åsså kom den katten som lever inn døra!! steiike,tror dere jeg løp fort ut eller ?! :mozilla_sealed:

For de som lurer,jeg aner ikke hvorfor jeg er redd for å se "døde-mennesker/dyr" .Er bare sånn..

Å i morgest,så satt jeg å så på kattungene,daa SÅ jeg noe som gikk forbi meg ! Det var ikke en skikkelig skikkelse,men det var på en måte blurete,å hun var på en måte bare skygger..Jeg er nå bombesikker på at hun er her,eller ihvertfal energier ;pp
Nå føler jeg at jeg vet at hun har det bra :)
Antall ord: 170
I hope life after life,is better.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Takk :)

Innlegg av snuppedilla »

saveme skrev:Går bedre nå . Den andre katten min har fått kattunger, å en som her nesten heelt lik den katten som døde :mozilla_undecided:

Men igår kveld,da jeg skulle legge meg,så jeg en skikkelse ligge oppi senga mi(Jeg har køyeseng fortia,jeg lå nedi,kattene brukte å ligge oppi)
-i øyekroken..men jeg tenkte det var den andre katta,så jeg bare hoppa i senga..åsså kom den katten som lever inn døra!! steiike,tror dere jeg løp fort ut eller ?! :mozilla_sealed:

For de som lurer,jeg aner ikke hvorfor jeg er redd for å se "døde-mennesker/dyr" .Er bare sånn..

Å i morgest,så satt jeg å så på kattungene,daa SÅ jeg noe som gikk forbi meg ! Det var ikke en skikkelig skikkelse,men det var på en måte blurete,å hun var på en måte bare skygger..Jeg er nå bombesikker på at hun er her,eller ihvertfal energier ;pp
Nå føler jeg at jeg vet at hun har det bra :)
Da er den saken i boks, stol på det du føler og om du tror det er pus du senser så tro på det, dette har kun verdi for deg og ingen har noe med å le av deg eller tro du er sprø!! Det er din personlig greie og så lenge det funker positivt så er det topp!!

jeg ville ha trodd på deg om du hadde sagt det til meg :) Dette har jeg selv erfart flere ganger med egne dyr og også andres dyr i det hjemmet de bodde i :) men overkommer du redselen kan det faktisk gi en god og koselig følelse. Si hei neste gang du syns du merker pus på noen som helst måte... du kan iallefal få deg en liten latter av deg selv :)
Antall ord: 304
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
saveme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2007 20:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: .....

Innlegg av saveme »

ja,skal si hei neste gang ;D hihi. Takk Snuppedilla :)
Antall ord: 10
I hope life after life,is better.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links