Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOpplevelser med vann

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
davinci
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 16:24
17

Opplevelser med vann

Innlegg av davinci »

Hei! Min første post i forumene.. så jeg bare fyrer løs.

Min mor har i flere år hatt noen forskjellige opplevelser med vann i huset og på jobb.

Først opplevde hun å oppdage vann under senga, det er en dobbelseng, og vannet har vært av en form som en dam, noen desiliter, og gulvet er av betong, og det er veldig tynt teppelagt.

Andre gang var vannet plassert i skuffe nummer to i kommoden, hvor undertøyet hennes er.. (tror det er 4 eller 5 skuffer totalt)

Den siste erfaringen var på jobb, hvor de har slike vasker som skrur seg på ved en sensor som reagerer når du holder hendene foran kranen. Det som har skjedd et par ganger nå er at sensoren skrur på vasken når hun er litt borte fra vaskene og arbeider med andre ting, og hun har spurt rundt med kollegaer,det er bare hun som har opplevd at vannet har gått på uten noen har fysisk hatt noe i veien for sensoren.

Noen som vet hva disse opplevelsene med vann kan være?
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

har en venninde som jobber på gamlehjem. på et av rommene der driver vannet og renner av seg selv. de blir litt redde for d bor ingen på d rommet akkurat nå. tror noen netopp har dødd der, så kanskje en beskjed.?
Antall ord: 43
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
davinci
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av davinci »

Ok.. Dette er også på et eldrehjem, men det er på kjøkkenet det skjer..

Glemte å nevne at hennes ene søster druknet i ung alder på grunn av en båtulykke.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

davinci skrev:Ok.. Dette er også på et eldrehjem, men det er på kjøkkenet det skjer..

Glemte å nevne at hennes ene søster druknet i ung alder på grunn av en båtulykke.
høres ut som tante er tilbake :mozilla_wink:
Antall ord: 43
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
davinci
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av davinci »

Naturligvis var dette det første jeg også kom på å tenke.. kanskje søsteren hennes prøver å ta kontakt, men jeg har ikke sagt noe om det til min mor.

Jeg vet også at hun tror på slikt..
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links