Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg har skrevet en del om astralreiser på andre tråder så om dere orker så kan dere søke .. så finner dere sikkert mye..
Men i korte trekk så er astralreiser noe du gjør via medtiasjon eller via drømmer. der kan du møte ånder fra den andre siden. dette er medtode du kan bestemme deg for hvem du vil møte og hvor .. veldig spennende men det kreves øving som alt annet
jeg har lest endel om astralreiser her tidligere, og det er ikke første gangen jeg spør dette spørsmålet, men jeg får ikke noe konkret svar..!! hva er det som gjør astralreiser så spesielle, er det ikke bare drømmer? hvordan kan man skille mellom en drøm og en såkalt astralreise? er det virkelig en forskjell? eller er bare astralreise en fellesbetegnelse på drømmer hvor man reiser rundt omkring?
Altså det har jeg vel ikke noen direkte svar på heller.. men da du begynner å få fakta gjenom drømmen om ting som vil skje deg eller andre noen dager senere kan man jo begynne å lure..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
PearlDrop89
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike
Innleggav PearlDrop89 »
mina1995 skrev:du må sove å teke at du er dø kraker med bil osv.
vert eneste lyd kan våkne deg så gå til en stile rom eler sont
hei mina1995 kan du prøve å sjekke det du sender inn for skrive feil før du sender det??
line001 skrev:
Altså det har jeg vel ikke noen direkte svar på heller.. men da du begynner å få fakta gjenom drømmen om ting som vil skje deg eller andre noen dager senere kan man jo begynne å lure..
nå spør jeg fælt.. men er en drøm om fremtiden en astralreise?
For meg handler det å åpne "slusene" altså tro på at det går ann. Jeg trengte egentlig ingen teknikker, for det begynte å skje av seg selv. Det er viktig å ikke være redd!!!!. Når du legger deg om kvelden kan du tenke at i natt vil jeg fly, eller noe sånn, og så husker underbevisstheten det, og etterhvert vil det skje av seg selv. Sånn var det for meg, men det er forskjellig fra menneske til menneske sikkert.
line001 skrev:
nå spør jeg fælt.. men er en drøm om fremtiden en astralreise?
Det må ikke være det.. før du legger deg så skal du spørre din høyeste makt om å få møte den og den personen.. Om du får gjøre det kan du både se tilbake og fram iframtiden om du er så heldig. du kan også møte av døde slektinger.. Kommer akkurat ann på hva du ønsker.. Så du kan oppleve litt forskjellig i en astralreise.
line001 skrev:
Det må ikke være det.. før du legger deg så skal du spørre din høyeste makt om å få møte den og den personen.. Om du får gjøre det kan du både se tilbake og fram iframtiden om du er så heldig. du kan også møte av døde slektinger.. Kommer akkurat ann på hva du ønsker.. Så du kan oppleve litt forskjellig i en astralreise.
men da blir det jo som når du ser en film rett før du legger deg og så drømmer du om denne filmen, fordi du tenkte på den/hadde den i tankene i det du sovnet.. så da blir ikke astral reiser noe mer enn drømmer...
Astralreiser er noe av det mest fantastiske man kan oppleve og tar utrolig lang tid å mestre.
Man åpner chakraene sine (sjelens organer?) og sjelen din går ut av kroppen din mens du er bevisst på det. På astralplanet kontrollerer du ting med viljen din og du kan rett og slett gjøre hva som helst. du kan til og med møte andre mennesker, både levende og døde.
Om det er en slags form for lucid dreaming er jeg enda ikke sikker på... men du kan føle hvor mye levende du føler deg når du er på astralplanet enn her i den materielle verden.
Petroosha skrev:Astralreiser er noe av det mest fantastiske man kan oppleve og tar utrolig lang tid å mestre.
Man åpner chakraene sine (sjelens organer?) og sjelen din går ut av kroppen din mens du er bevisst på det. På astralplanet kontrollerer du ting med viljen din og du kan rett og slett gjøre hva som helst. du kan til og med møte andre mennesker, både levende og døde.
Om det er en slags form for lucid dreaming er jeg enda ikke sikker på... men du kan føle hvor mye levende du føler deg når du er på astralplanet enn her i den materielle verden.
det hørtes mye ut som lucid dreaming dette her.. og hvis det er en form for lucid dreaming, skal det ikke være så vanskelig og tar heller ikke lang tid å mestre..
du snakker om å møte levende mennesker. er dette da mennesker som også drømmer og sover? vil vi da møtes i en felles drøm? kan man møte mennesker som er våkne når vi møter de på denne reisen?
men hvis sjelen forlater kroppen slik som du skriver, da blir vel det en UKO og ikke en astralreise?
men hva er så et astralplan? er det en annen dimensjon? er det der de døde/åndene befinner seg?
Petroosha skrev:Astralreiser er noe av det mest fantastiske man kan oppleve og tar utrolig lang tid å mestre.
det hørtes mye ut som lucid dreaming dette her.. og hvis det er en form for lucid dreaming, skal det ikke være så vanskelig og tar heller ikke lang tid å mestre..
du snakker om å møte levende mennesker. er dette da mennesker som også drømmer og sover? vil vi da møtes i en felles drøm? kan man møte mennesker som er våkne når vi møter de på denne reisen?
men hvis sjelen forlater kroppen slik som du skriver, da blir vel det en UKO og ikke en astralreise?
men hva er så et astralplan? er det en annen dimensjon? er det der de døde/åndene befinner seg?
Nå vet jeg ikke om alle er på astralplanet når de drømmer, ettersom underbevisstheten din skaper omgivelsene dine når du drømmer. Det kan hende at de personene du drømmer om i drømmene dine drømmer om deg også, men du drømmer jo minst 10 drømmer hver natt og jeg har aldri møtt noen som har drømt det samme som meg...
Astralreiser hører til under begge kategoriene lucid dreaming og UKO.
Men astralplanet er en slags felles dimensjon for levende og døde. det er mange forskjellige plan, hvor lengre opp i planene du kommer, jo mer guddommelige er alle åndene. Jeg lurer på om Gud er øverst... hm... selve kilden til alt liv.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her