http://www.myparanormal.piczo.com/
Dette er hjemmesida til Kaliiha, her skriver hun om historien på nes kirkeruiner, hennes opllevelser osv. Her burde dere gå inn å lese! Hun er slik som "ser" ting..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bilder fra nes kirkeruiner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 22:43
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: kongsvinger
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Hei Spøkefuglen!
Tusen takk for hjelpa, dette var jaggu spennende lesestoff, har ikke pløyd gjennom alt enda, men det blir gjort i løpet av denne dagen.
Men det var en stor ulempe med denne informasjonen..., vet ærlig talt ikke om jeg har lyst til å reise dit alene mer, iallefall ikke på seine kvelder..ha,ha!
Jeg er ikke spesiellt skvetten av meg, men er historien sånn, er det med en gang mer guffent å være der alene..
Men jeg har alliert meg med min sønn, så han skal bli med en kveld.
(Fikk en pm fredag fra en av Paranormals beboere om tur dit sist lørdag, men den så jeg ikke før søndag formiddag, så jeg gikk glipp av den.Har sendt deg svar, men vet ærlig talt ikke om den mld.kom til deg, M........ ? Har du ikke fått den, gi meg beskjed, jeg la igjen mob.nr.mitt så du har det til neste utflukt.)
Amfelia
Tusen takk for hjelpa, dette var jaggu spennende lesestoff, har ikke pløyd gjennom alt enda, men det blir gjort i løpet av denne dagen.
Men det var en stor ulempe med denne informasjonen..., vet ærlig talt ikke om jeg har lyst til å reise dit alene mer, iallefall ikke på seine kvelder..ha,ha!
Jeg er ikke spesiellt skvetten av meg, men er historien sånn, er det med en gang mer guffent å være der alene..
Men jeg har alliert meg med min sønn, så han skal bli med en kveld.
(Fikk en pm fredag fra en av Paranormals beboere om tur dit sist lørdag, men den så jeg ikke før søndag formiddag, så jeg gikk glipp av den.Har sendt deg svar, men vet ærlig talt ikke om den mld.kom til deg, M........ ? Har du ikke fått den, gi meg beskjed, jeg la igjen mob.nr.mitt så du har det til neste utflukt.)
Amfelia
Antall ord: 167
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 22:43
- 18
- Lokalisering: kongsvinger
Ja jeg var ikke så redd for å reise dit før jeg heller, men etter at jeg leste historien om hva som har skjedd der før og hva folk har opplevd der så blei det med ett mer uhyggelig å være der! hehe... Skal se om jeg får tatt en tur dit igjen snart..
Antall ord: 56
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |