Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerengler- skoleprosjekt

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

AninE
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 09 Mar 2007 13:41
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nei si det du.

engler- skoleprosjekt

Innlegg av AninE »

okey...jeg holder på med et skole prosjekt om engler, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her om det var noe dere hadde og bidra med som jeg kan ta med. for eksempel ting dere har opplevd, eller noen gode linker, eller bare artige små ting.

på forhand takk

:mozilla_innocent:
Antall ord: 51
www.climatecrises.net !!!detta er jorda det handler om!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Corerith

Innlegg av Corerith »

Spørs hva du mener med engler:) Mange her, inkludert meg ser på engler og hjelpere/guider/fylgje som det samme. I så fall anbefaler jeg deg å lese "Du er ikke alene" av Margit Sandemo. Her er det mange brev forfatteren har mottatt som forteller om mange ulike personers møte med det som kan minne om engler;)
Ellers står det jo mye om emnet her inn også.. alt fra hvordan en kan finne sin hjelper/skytsengel til linker om engler, slik de er beskrevet i bibelen og andre hellige skrifter.. bare å lete, så finner du;)
Lykke til!:D
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: engler- skoleprosjekt

Innlegg av snuppedilla »

AninE skrev:okey...jeg holder på med et skole prosjekt om engler, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her om det var noe dere hadde og bidra med som jeg kan ta med. for eksempel ting dere har opplevd, eller noen gode linker, eller bare artige små ting.

på forhand takk

:mozilla_innocent:
Du ville scoret litt faktisk.. med å ta inn i oppgaven som en konklusjon.. at engler kan ofte være et menneske også ;) som trår til der andre trenger det.. så selv om vi ikke har naturvitenskapelig bevis... har vi likevel bevis, i overført betydning, i mennesker som hjelper andre... for engler blir brukt i utvidet forstand som et begrep :)

lykke til da!!!

PS: husk å oppgi kilder he he...
Antall ord: 123
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AninE
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 09 Mar 2007 13:41
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nei si det du.

Innlegg av AninE »

hmm..hva jeg mener med engler? ikke noe spes egentlig, alt som kan gå under engler, både i relgiøse(i og med engler dukker opp ikke bare i k.dommen) sammenhenger og i forbindelse med det mange kaller over naturlig.skal også sørge for og lese den boka! : )

ja!, god ide, det med om at engler kan ofte være mennesker! : D
husker altid kildene mine jeg : )

takker for gode råd
Antall ord: 75
www.climatecrises.net !!!detta er jorda det handler om!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links