Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rå historie!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Haha! Herregud for noe møkk!
Hadde det ikke vært for den milde propagandaen som sier at "medlemmer som betaler er mye mer verd enn de som ikke betaler, men for all del bare vær her gratis du", så kunne det sikkert vært en fin side. Også om den patetiske introen, som sikkert i beste fall kan få noen til å le, var fjernet fra siden. Designet virker jo greit, men hva betyr vel det. Jeg får trykket i trynet overalt "hvorfor bli medlem?", "bli medlem" og et helt sett med "leveregler innad forumet".
Siden er for meg "bla bla bla".
Tror vi kan være temmelig stolte over Paranormal.no når det dukker opp slik gimmick som bare styrker siden vår ytterligere. Jeg skal kontakte de ansvarlige for nettstedet og be dem om å poste en STOR link til nettstedet vårt på forsiden
Hadde det ikke vært for den milde propagandaen som sier at "medlemmer som betaler er mye mer verd enn de som ikke betaler, men for all del bare vær her gratis du", så kunne det sikkert vært en fin side. Også om den patetiske introen, som sikkert i beste fall kan få noen til å le, var fjernet fra siden. Designet virker jo greit, men hva betyr vel det. Jeg får trykket i trynet overalt "hvorfor bli medlem?", "bli medlem" og et helt sett med "leveregler innad forumet".
Siden er for meg "bla bla bla".
Tror vi kan være temmelig stolte over Paranormal.no når det dukker opp slik gimmick som bare styrker siden vår ytterligere. Jeg skal kontakte de ansvarlige for nettstedet og be dem om å poste en STOR link til nettstedet vårt på forsiden
Antall ord: 149
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Apr 2007 14:20
- 17
Ludoburgero
Heisan.
Jeg er helt ny her på paranormalog og har få innlegg. Har nettopp meldt meg inn fordi jeg ville treffe seriøse mennesker som jeg kunne dele mine meninger og opplevelser med på en koselig og spennende måte.
Jeg valgte å delta i diskusjonen rundt den nye portalen fordi jeg mener nye og utfordrende steder er spennende og utviklende. Samtidig valgte jeg å melde meg inn her for å dele det jeg har opplevd i mitt liv.
Men i den korte tiden jeg har deltatt i en liten debatt om et nytt nettsted, så har jeg aldri opplevd maken til drittslenging, hat og negativitet om andre mennesker og deres forsøk på å skape noe.
Det er klart at når noe er nytt, så er det allti noe å sette fingen på. Men det får no være måte på hvor lite konstuktiv kritikk dere kommer med.
Jeg har og sett, i den korte perioden jeg har vært her hvordan "eliten" på paranormal ikke har empati for sine egne medlemmers innlegg og andre mennesker.
Jeg ønsket å være en del av paranormal, men nå når jeg ser hvordan dere på en grov måte rakker ned på det meste, så forstår jeg at jeg gjorde en feil å bli medlem her.
Jeg for min del, trekker meg som medlem på paranormal ganske enkelt fordi jeg er sjokkert over å se hvordan noen av "eliten" behandler innlegg. Hva om jeg kom med et innlegg som dere ikke liker. Angriper da dere meg også.
Denne gangen vet jeg at jeg bare får negative tilbakemeldinger på innlegget mitt, men det gjør for såvidt ingenting for det beviser bare det jeg nettopp har skrevet.
Ha det bra.
Heisan.
Jeg er helt ny her på paranormalog og har få innlegg. Har nettopp meldt meg inn fordi jeg ville treffe seriøse mennesker som jeg kunne dele mine meninger og opplevelser med på en koselig og spennende måte.
Jeg valgte å delta i diskusjonen rundt den nye portalen fordi jeg mener nye og utfordrende steder er spennende og utviklende. Samtidig valgte jeg å melde meg inn her for å dele det jeg har opplevd i mitt liv.
Men i den korte tiden jeg har deltatt i en liten debatt om et nytt nettsted, så har jeg aldri opplevd maken til drittslenging, hat og negativitet om andre mennesker og deres forsøk på å skape noe.
Det er klart at når noe er nytt, så er det allti noe å sette fingen på. Men det får no være måte på hvor lite konstuktiv kritikk dere kommer med.
Jeg har og sett, i den korte perioden jeg har vært her hvordan "eliten" på paranormal ikke har empati for sine egne medlemmers innlegg og andre mennesker.
Jeg ønsket å være en del av paranormal, men nå når jeg ser hvordan dere på en grov måte rakker ned på det meste, så forstår jeg at jeg gjorde en feil å bli medlem her.
Jeg for min del, trekker meg som medlem på paranormal ganske enkelt fordi jeg er sjokkert over å se hvordan noen av "eliten" behandler innlegg. Hva om jeg kom med et innlegg som dere ikke liker. Angriper da dere meg også.
Denne gangen vet jeg at jeg bare får negative tilbakemeldinger på innlegget mitt, men det gjør for såvidt ingenting for det beviser bare det jeg nettopp har skrevet.
Ha det bra.
Antall ord: 288
Hide post links |
Hei sh.
Jeg tror nok medlemmene på para er et snitt av den Norske befolkning.
Jeg tror ikke du vil finne et sted, hvor alle er dødspositive til alt og alle.
Det er slik man må ta med i regningen, når man er på et slikt forum det.
Jeg kan forsikre deg om at andre forum, enten det gjelder det ene eller det andre, er minst like positive eller negative slik som vi er her inne.
Enten det er et forum for bilentusiaster eller for paranormale ting, så tror jeg uansett du vil finne snittet av den Norske befolkning, med deres positive og negative sider.
Jeg tror nok medlemmene på para er et snitt av den Norske befolkning.
Jeg tror ikke du vil finne et sted, hvor alle er dødspositive til alt og alle.
Det er slik man må ta med i regningen, når man er på et slikt forum det.
Jeg kan forsikre deg om at andre forum, enten det gjelder det ene eller det andre, er minst like positive eller negative slik som vi er her inne.
Enten det er et forum for bilentusiaster eller for paranormale ting, så tror jeg uansett du vil finne snittet av den Norske befolkning, med deres positive og negative sider.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2006 05:47
- 18
Så du kritiserer altså den delen som koster og garanterer store gevinster, selv om de ikke har et høyt medlemsantall: Uten å vite hvordan det er å være betalende medlem(eller har du betalt medlemskap?), etter så kort tid (du er jaggu rask å vurdere et nytt firma, burde fått jobb i inkassobyrå/kreditor), uten å vite om dette er sak som feks. har investorer / private penger / annonsører som de bruker på å fremme nettstedet?.BA skrev:Uffda! For meg må de gjerne fjerne disse stjernene og graderingene som de har her. De betyr ingenting for meg, men det kan av og til være greit å se hvor mange innlegg enhver har skrevet.Sh skrev:Hei igjen.
Det var jeg som skrev innlegget hvor jeg tok kontakt med med dem for å høre om den indre kretsen, som de faktisk endret på for at det ikke skulle gi et feilt inntrykk.
Fra det landet jeg kommer fra, er gradering av mennesker grunnregelen for hvor høyt man står innfor en "gruppering, klan, sekt, trossamfunn" med mer.
Når jeg ser på inndelingen på paranormal og ser på titlene til de få som er mest negativ til den nye siden, så ser jeg følgende.
Ba Exspert
Sol High Senior
Lilja High Senior
Krull Senior
Dette er en klassisk inndeling av blant annet et "Gruppering, Sekt, Klan, Sammfunn" system.
Dere har følgelig en mild form for sektsystemet, eller hva dere velger å kalle det.
Sekt er bare et annet ord for en gruppering av mindre eller større forsamling som har samme ideologi og et inndelingssystem for medlemmene. Det overrasker meg at "exsperter" "High senior" "senior" ikke vet om dette, UTEN AT JEG MENER DET SOM KRITIKK TIL DERE.
Men jeg har full forsåelse for at ordet "sekt" kan være negativt ladet ut fra filmer og ekstreme grupperinger vi ser og hører om i media.
Det som for øvrig nå skremmer meg, når jeg leser innleggene fra seniorene på paranormal, er hvordan dere skyr andre med tilsvarende opplevelser, som ikke er en del av deres "gruppering" deres nettsted.
Jeg forstår samtidig deres automatiske følelse av å beskytte det felleskapet dere har skapt for dere selv.
Samtidig forundrer det meg at dere nesten angriper deres egne, fordi de har en positiv holdning til "i dette tilfelle" et nytt og spennende nettsted.
"En positiv innstilling til en potensiell konkurent viser et menneske med enorm styrke"
Min innstilling til mennesker som har spennede paranormale opplevelser, er å støtte dem og dele erfaringer med dem. Fremdeles den dag i dag, er mennesker som oss litt på utsiden av det som regnes som det normale og bør derfor stå sammen uansett om vi er her eller der.
Meningen med våre og alle andres utrolige opplevelser og evner, er å vise hverandre og de rundt oss at det faktisk finnes mer mellom himmelen og jorden en hva de aller fleste er i stand til å oppfatte.
Hvem skal ellers fortelle dem at det faktisk finnes et liv etter dette.
Jeg har selv ved flere anledninger betalt store summer, bare for å få treffe fantastiske mennesker fra inn og utland som er stolt nok over deres evner til å stå åpent fram og fortelle om det i stor forsamlinger
Hadde jeg selv vært en person, med opplevelser spennende nok til å samle store grupper for å høre på meg, så hadde jeg og gjort det. Jeg og hadde sikkert tatt meg betalt for det også.
Poenget mitt er, ""å dømme andre mennesker for å inneha de samme og kaskje inneha ekstremt høyere opplevelser og innsikt som meg selv og dere"", er for meg helt uforståelig.
Beklager at jeg virker litt krass i innlegget mitt. Men jeg syntest det er trist at noen av oss som har fått en fantastisk evne til å se, høre, føle og oppleve fantastiske ting. Velger å bruke det mot andre med de samme evnene, som tør å stå åpent fram med det. Vi burde være stolt over at noen tar sjansen på å bane vei for våres felles interesser.
sh
Kritikken mot WWS gikk vel heller på den delen som koster, og at de garanterer store gevinster, allerede før de har noe stort medlemstall.
Dette førte til at vi er usikre på seriøsiteten der, men som sagt, har jeg maldt meg inn, gratis, og vil se på dette.
Mitt førsteinntrykk er at dette stort sett består av det som kalles fjortishistorier på dette forumet. Ikke det mest seriøse mao.
Dette fører til at du er usikker på seriøsiteten ?
Det er vel neppe useriøst at et nettsted har økonomien i orden ?
Synes du WWS burde sensurere innleggene som kommer inn ?
Har du aldri sett et useriøst innlegg feks. her på paranormal.no ?
Dette er jo noe som blir styrt av brukere.....som deg selv.
Det eneste som er litt merkelig er at du på latterlig kort tid og uten noen form for fakta har klart å konkludere med at dette er useriøst..
Antall ord: 843
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hei Bouncher:
Sh her:
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om ditt innlegg annet en tusen tusen takk.
Det er godt å se at det "til tross for kraftig kritikk og anklager" fra de mest erfarne medlemmen på paranormal, faktisk er mange her som er svært positivt til wws.
Jeg støtter paranormal like fult ut som jeg støtter wws fordi begge nettstedene omhandler spennende emner om den paranormale dimensjonen som jeg selv er så fasinert av.
Ha en fin helg Bouncher.
Sh her:
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om ditt innlegg annet en tusen tusen takk.
Det er godt å se at det "til tross for kraftig kritikk og anklager" fra de mest erfarne medlemmen på paranormal, faktisk er mange her som er svært positivt til wws.
Jeg støtter paranormal like fult ut som jeg støtter wws fordi begge nettstedene omhandler spennende emner om den paranormale dimensjonen som jeg selv er så fasinert av.
Ha en fin helg Bouncher.
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
Ja,det blir spennende å se hvordan det går fremover med wws.
Ser det er noen medlemmer på Paranormal som har vært med helt fra starten her inne,hvordan var stemningen da?
Sikkert noen av de samme meningene den gangen som kommer frem om wws nå.Helt normalt,spør du meg.Og litt negativ reklame er jo bedre enn ingen reklame. :mozilla_wink:
Ser det er noen medlemmer på Paranormal som har vært med helt fra starten her inne,hvordan var stemningen da?
Sikkert noen av de samme meningene den gangen som kommer frem om wws nå.Helt normalt,spør du meg.Og litt negativ reklame er jo bedre enn ingen reklame. :mozilla_wink:
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hei Snowfall:
sh her:
Det er så sant som det er sagt.
Vi som er opptatt av paranormal opplevelser burde jo være glad for at flere tør stå fram og fronte. Det er jo bare positivt for alle oss.
Jeg har klikket på den lille grå flippen som kommer ned fra midten helt oppe i kanten på toppen av wws. Den som man så vidt kan se. Det står "henrik" på den. Når du klikker på den så kommer det ned en type rullegardin med noe av det han har opplevd. Tror han har vært gjennom en del ja.
Ha en fin helg Snowfall
sh her:
Det er så sant som det er sagt.
Vi som er opptatt av paranormal opplevelser burde jo være glad for at flere tør stå fram og fronte. Det er jo bare positivt for alle oss.
Jeg har klikket på den lille grå flippen som kommer ned fra midten helt oppe i kanten på toppen av wws. Den som man så vidt kan se. Det står "henrik" på den. Når du klikker på den så kommer det ned en type rullegardin med noe av det han har opplevd. Tror han har vært gjennom en del ja.
Ha en fin helg Snowfall
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Hei Sh:Ok,skal sjekke ut det,bruker litt tid på å finne frem der ennå.Litt treg.
God helg til deg og alle på Para og wws.
God helg til deg og alle på Para og wws.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
hvis folk er mer seriøse der enn på disse sidene, er jeg villig til å bet 200kr for et år! blir under 17 kr pr mnd og d kan jeg leve med! synes d er veldig mange skeptiske og negative folk her. hvorfor engasjere seg, hvis man ikke tror på ting. trodde dette var en side for oss m paranormale interesser.. ikke kritikk og klager..........
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hei Murmel:
Sh her:
Jeg brukte mange år på å bestemme meg om jeg skulle melde meg inn på et nettet som dette ""nettopp"" for å dele mine opplevelser med andre som delte min store lidenskap og min inderlige tro på den fantastiske paranormale verden vi er så heldig å få lov til å være en del av.
Jeg er langt fra en fanatiker som setter slik opplevelser over alt på jorden, men hvor jeg kommer fra, er vi stolt over de som innehar evnert til å motta paranormal informasjon som vi kan dele med andre.
Det er tross alt blant annet våre forfedres energier som i form av hjelpere tar seg tid til å følge oss og passe på oss.
På paranormal er det sikkert mange som kunne tenke seg å øke sin viten og sin nærhet til det paranormale, men samtidig er det ikke alltid helt lett og bare rette opp ryggen og godta den andre siden og de opplevelsene vi selv har uten å vike fra litt fra det vi faktisk tror på.
Jeg tror du vil finne mange utrolig spennende og seriøse personer både her på paranormal som du i framtiden vil finne på wws.
Uansett hvor vi finner dem, så er det viktig å ta vare på så vell deres opplevelser som det er å ta var på dine egne. Vi har tross alt et samme syn på noe, som vi har lyst til å dele med hverandre.
Ha en fin helg Murmel
Sh
Sh her:
Jeg brukte mange år på å bestemme meg om jeg skulle melde meg inn på et nettet som dette ""nettopp"" for å dele mine opplevelser med andre som delte min store lidenskap og min inderlige tro på den fantastiske paranormale verden vi er så heldig å få lov til å være en del av.
Jeg er langt fra en fanatiker som setter slik opplevelser over alt på jorden, men hvor jeg kommer fra, er vi stolt over de som innehar evnert til å motta paranormal informasjon som vi kan dele med andre.
Det er tross alt blant annet våre forfedres energier som i form av hjelpere tar seg tid til å følge oss og passe på oss.
På paranormal er det sikkert mange som kunne tenke seg å øke sin viten og sin nærhet til det paranormale, men samtidig er det ikke alltid helt lett og bare rette opp ryggen og godta den andre siden og de opplevelsene vi selv har uten å vike fra litt fra det vi faktisk tror på.
Jeg tror du vil finne mange utrolig spennende og seriøse personer både her på paranormal som du i framtiden vil finne på wws.
Uansett hvor vi finner dem, så er det viktig å ta vare på så vell deres opplevelser som det er å ta var på dine egne. Vi har tross alt et samme syn på noe, som vi har lyst til å dele med hverandre.
Ha en fin helg Murmel
Sh
Antall ord: 244
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Tegn for at det skal være svindel er der. Det første tegnet er at de tar penger for tjenester. Ikke alle som tar seg betalt for tjenester er svindlere, men man skaffer seg fort et helhetsinntrykk.Bouncer skrev:Er jeg helt enig med BA2 at det ikke er lurt å betale noen uten å ha forsikret seg over at dette er et seriøst nettsted.
Så det er jo bare til å ta tiden til hjelp å se hvordan WWS utvikler seg.
Med dette sagt ser jeg heller ingen tegn på at dette skulle være noe slags svindel opplegg. Det er jo rett frem et bra og gratis nettsted med interessante emner. At det finnes et medlemskap som man må betale for og som gir noe ekstra er jo helt normalt. Til og med Hotmail har to varianter av sine e-postkontoer, en gratis og en man må betale for som inneholder litt ekstra saker. Ingen som roper svindel av den grunn.
Tror kanskje paranoiaen har tatt litt overhånd her
Noen skaffer seg dette inntrykket på fancy introer osv, andre på etterettelighet og objektivitet.
WWS scorer sikkert høyt på introen, men den fungerer ikke på Opera, som jeg bruker.
De scorer lavt på etterettelighet og objektivitet. Spøkelseshistoriene er godt fortalt, men innholdet er dårlig.
For å trekke sammenligning med hotmail, så betaler man der for å få større postkasse, ikke for å vinne leiebil eller penger.
Antall ord: 237
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette handler ikke om lojalitet. Det handler om et raskt inntrykk av denne siden. Det er ikke skepsis overfor nye aktører, men skepsis overfor slike sider som minner meg om svindel.Sh skrev:Hei Ba
Jeg får inntrykk av at du er utrolig lijal mot paranormal og det dere har skapt. Det står det stor respekt av.
Lojalitet innfor det man tror på, viser og at man kan svært seriøs med det man driver med.
Jeg håper bare at du samtidig vise denne lojaliteten ovenfor andre mennesker som er på ditt plan angående erfaringer og viten om den paranormale verden.
Jeg er og den typen som er litt skeptisk til nye aktører, men bare fordi jeg ønsker at aktører i dette markedet skal vise seriøsitet ovenfor alle de er i kontakt med. Der tror jeg vi deler den samme innstillingen.
Jeg har vært en del av denne verden i mange år og har fått meg en del kontakter. Når jeg sente ut forespørsel om han som driver det, så har jeg, fra de som kjenner han og vet hva han står for, fått bare positive tilbakemeldinger. Han har vist levd et utrolig og til dels skremmende liv innfor kontakten med den andre siden og blir beskrevet som en man bør ta alvorlig.
Jeg for min del kunne tenke meg å traffe han personlig og høre mer på hva han kan fortelle om sitt noe mystiske forhold til den paranormale verden.
Men ha en fin helg ba så håper jeg at din lojalitet fremdeles gir deg styrke og et åpent sinn.
sh
Paranormal har jeg ikke vært med på å skape, og jeg har heller ingen grunn til å være lojal overfor dette stedet, men jeg er her for diskusjonenes skyld.
Antall ord: 307
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ro deg ned litt nå. Siden er ikke dømt på noen som helst måte, men det er stilt saklig tvil rundt hva en skal betale for på siden.Bouncer skrev:Så du kritiserer altså den delen som koster og garanterer store gevinster, selv om de ikke har et høyt medlemsantall: Uten å vite hvordan det er å være betalende medlem(eller har du betalt medlemskap?), etter så kort tid (du er jaggu rask å vurdere et nytt firma, burde fått jobb i inkassobyrå/kreditor), uten å vite om dette er sak som feks. har investorer / private penger / annonsører som de bruker på å fremme nettstedet?.
Det eneste som er litt merkelig er at du på latterlig kort tid og uten noen form for fakta har klart å konkludere med at dette er useriøst..
Du som er så aggressiv overfor det jeg skriver burde ha lest innleggene mine, og da sett at jeg har meldt meg inn som gratismedlem. Som overfor alt annet vurderes også en slik kostnad, og det som er for godt til å være sant, er som regel ikke sant heller. På samme måte vurderer jeg denne siden. Store pengegevinster for å melde seg inn osv. Slike tricks for å få påmeldinger er neppe lovlige, fordi dette kommer da inn under lotteriloven.
Godt fortalte spøkelseshistorier er ikke det mest interessante for meg. Å finne ut hva opplevelsene er for noe er adskillig mer interessant, og det ser ikke ut til at det er målet for den siden. Den ser ut til å satse mer på spøkelsehistorier for småbarn som lett blir skremt av å høre om andre som ligger i en grav om natten osv.
Alle må få gjøre sin egen vurdering, og jeg har luftet min. Synes du ikke jeg skal gjøre det?
Antall ord: 359
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Tegn for svindel er der for de tar seg betalt for tjenester ??BA skrev:Tegn for at det skal være svindel er der. Det første tegnet er at de tar penger for tjenester. Ikke alle som tar seg betalt for tjenester er svindlere, men man skaffer seg fort et helhetsinntrykk.Bouncer skrev:Er jeg helt enig med BA2 at det ikke er lurt å betale noen uten å ha forsikret seg over at dette er et seriøst nettsted.
Så det er jo bare til å ta tiden til hjelp å se hvordan WWS utvikler seg.
Med dette sagt ser jeg heller ingen tegn på at dette skulle være noe slags svindel opplegg. Det er jo rett frem et bra og gratis nettsted med interessante emner. At det finnes et medlemskap som man må betale for og som gir noe ekstra er jo helt normalt. Til og med Hotmail har to varianter av sine e-postkontoer, en gratis og en man må betale for som inneholder litt ekstra saker. Ingen som roper svindel av den grunn.
Tror kanskje paranoiaen har tatt litt overhånd her
Noen skaffer seg dette inntrykket på fancy introer osv, andre på etterettelighet og objektivitet.
WWS scorer sikkert høyt på introen, men den fungerer ikke på Opera, som jeg bruker.
De scorer lavt på etterettelighet og objektivitet. Spøkelseshistoriene er godt fortalt, men innholdet er dårlig.
For å trekke sammenligning med hotmail, så betaler man der for å få større postkasse, ikke for å vinne leiebil eller penger.
Det skal jeg huske å si til tømreren som kommer på Onsdag.
Han må jo være svindler, for han tar jæ.... mye betalt for sine tjenester
Man må ikke ha en for fancy intro...det er useriøst det.
(PS introen fungerer med siste versjon av Opera, så du får vel oppgradere..
Spøkelseshistoriene er godt fortalt...men innholdet er dårlig...
Men du sier jo rett ut at du dømmer et helt nettsted utifra et par historier som ligger der! Selvfølgelig synes ikke alle at alle historer er like gode..
Nettopp...på hotmail betaler du for å få en større postkasse...og på rema1000 betaler du for melk og brød, hos frisøren betaler du for klipp...og på WWS betaler du for det som de tilbyr. Ingen som behøver å være useriøs selv om akkurat du ikke er interessert i hva de tilbyr.
Antall ord: 403
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg behøver ikke roe meg ned, jeg er roligBA skrev:Ro deg ned litt nå. Siden er ikke dømt på noen som helst måte, men det er stilt saklig tvil rundt hva en skal betale for på siden.Bouncer skrev:Så du kritiserer altså den delen som koster og garanterer store gevinster, selv om de ikke har et høyt medlemsantall: Uten å vite hvordan det er å være betalende medlem(eller har du betalt medlemskap?), etter så kort tid (du er jaggu rask å vurdere et nytt firma, burde fått jobb i inkassobyrå/kreditor), uten å vite om dette er sak som feks. har investorer / private penger / annonsører som de bruker på å fremme nettstedet?.
Du som er så aggressiv overfor det jeg skriver burde ha lest innleggene mine, og da sett at jeg har meldt meg inn som gratismedlem. Som overfor alt annet vurderes også en slik kostnad, og det som er for godt til å være sant, er som regel ikke sant heller. På samme måte vurderer jeg denne siden. Store pengegevinster for å melde seg inn osv. Slike tricks for å få påmeldinger er neppe lovlige, fordi dette kommer da inn under lotteriloven.
Godt fortalte spøkelseshistorier er ikke det mest interessante for meg. Å finne ut hva opplevelsene er for noe er adskillig mer interessant, og det ser ikke ut til at det er målet for den siden. Den ser ut til å satse mer på spøkelsehistorier for småbarn som lett blir skremt av å høre om andre som ligger i en grav om natten osv.
Alle må få gjøre sin egen vurdering, og jeg har luftet min. Synes du ikke jeg skal gjøre det?
Og jeg skjønner hva du mener, det har jeg gjort hele tiden.
Men synes du ressonerer på en merkelig måte.
Hvorfor i alle dager skulle ikke interessante historier og foruminnlegg bli publisert på WWS ?. Det er jo brukerne som publiserer mesteparten av innholdet, akkurat som her på paranormal.no. Det du egentlig sier er at alle nåværende og kommende medlemmer på WWS er personer som kommer til å ligge ut historier og foruminnlegg som er barnslige spøkelses historier.
Jeg tenker ikke forhåndsdømme og "spå" hva fremtidige medlemmer på WWS kommer til å ligge ut av historier. Det blir litt drøyt synes jeg
Jeg kan ikke tro at WWS har et spesielt "mål" med de emner og historer de har, utenom å gjøre det til et interessant nettsted for de besøkende. De har jo en forslagskasse, du kan jo kanskje gi dem noen tips om hva som virkelig er interessant istedet for å forklare folk at de er "barnslige" hvis de synes forskjellige historier er gode ?
Du er så negativ BA...trenger du en klem eller noe?
Antall ord: 554
Hide post links |