Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVrangforestillinger

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

Vrangforestillinger

Innlegg av pjuusa »

Heii :mozilla_wink: uff,etter disse " The Ring " filmene har kommet ut osv,ser jeg alltid for meg ei jente med hvit kjole,blek å svart langt hår..uff så redd jeg blir :mozilla_sealed:

Jeg blir utrolig redd av skrekkfilmer,å av å lese historier innpå paranormal ,om gjenferd..jeg får så vidt sove,å jeg drømmer ALLTID om gjenferd etter jeg har vært her inne :(

Lell klarer jeg ikke la vær ! :mozilla_yell:

men uans,en liten historie som skjedde for 1 år siden:

Mamman min er litt nervrotisk og drikker litt,bare så det er sagt.
Jeg lå å sov ( kl var ca 3 på natta )-Å våkna av at mamma HYLA å gråt (Hun lå på sofaen,jeg på ett rom,å pappa på ett annet) .. Øynene mine spratt opp ,å jeg lå der pinn i ro,å turte ikke røre meg ;p
Så hørte jeg at pappa løp opp å på stua der mamma lå,å da løp jeg å.. mamma fortalte at hun hadde sett ei gammel dame med stokk som stod på plena!
Jeg som var 14 den gang,ble LIVREDD å begynte å gråte å så IKKE ut vinduet! Jeg var utrolig redd for hva jeg kom til å se ..Pappa lo å gikk å så ut vinduet,han så ikke noe.. men lell turte jeg ikke å se ut vinduet !! Mamma lå å grein på sofan å var helt gal..
Jeg ringte til broren min å dama,å fikk de til å ligge over hos oss,for jeg turte ikke være med mamma å pappa alene,jeg var redd damen skulle komme inn å ta meg :mozilla_tongue: .. neste dag,gikk jeg ut å så (Det var vinter) Å der så jeg jammen fotspor på plena!

Men jeg tenker..gjenferd kan da vell ikke etterlate seg fotspor ?.. Å jeg tror ikke det var ett levende menneske,for hva i all verden skulle en GAMMEl dame med stokk stå på plena å glane inn for? ;p

Egentlig tror jeg at mamma er litt gal,enten drømte hun dette,eller så var det vrangforestilling..

Hva tror dere?.. Unnskyld,jeg skriver litt rotete,men håper dere forstår :)

Å dette er ett seriøst innlegg..ikke noe tull :)
Antall ord: 351
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BJ
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jun 2006 16:17
18

Innlegg av BJ »

det kan nok være hva enn du velger og tro på, alt ifra spøkelse til hallusinasjoner:p
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17