Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nå kommer jeg til å gå litt ut av temaet her: men, hvordan får gjør jeg det der.. hm.
Når dere tar et jeg ha skrevet, i deres tekst + at dere skriver noe.. hm. nei.
den som er over her.. hvordan gjør jeg slik?
ikke mobb! jeg er ny her..
(+ at det ligger en computers 4 dummies i skrivebords skuffen min.)
freespirit skrev:nå kommer jeg til å gå litt ut av temaet her: men, hvordan får gjør jeg det der.. hm.
(+ at det ligger en computers 4 dummies i skrivebords skuffen min.)
Bare trykk siter oppe i hjørnet til høyre da kommer teksten som er skrevet fra personen..
[quote="Paula_I"][quote="freespirit"]nå kommer jeg til å gå litt ut av temaet her: men, hvordan får gjør jeg det der.. hm.
(+ at det ligger en computers 4 dummies i skrivebords skuffen min.)[/quote]
Bare trykk siter oppe i hjørnet til høyre da kommer teksten som er skrevet fra personen..[/quote]
MÅ vær dette huset han har tatt inspirasjon fra vil jeg tror, om ikke selve Rose Red huset finnes.. imponerende å bygge på et hus 24 timer i døgnet, i 38 år!
Nå har jeg lest litt på de linkene som har blitt lagt ut, og det virker jo som om Stephen King har bygd historien sin på den sanne historien om Winchester huset da...eller?
Bare tenker at siden han har funnet virkelige inspirasjonskilder til både "the Shining" og "Red Rose", som jeg har hört om da....Så ville det vel ikke väre så rart om han har gjort det med "Den Grönne Mil" også....?