Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRå historie!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Nov 2006 05:47
18

Rå historie!

Innlegg av Bouncer »

www.worldwidesociety.com åpna i dag måtte jeg jo inn å titte. Har jo vært reklame for dem en stund her på paranormal. Fant en skikkelig rå historie om en kar som sov i en klostergrav og opplevde en del skumle saker. Noen som har lest den ? Vil ikke kopiere den inn her, det er det nok sikkert ikke lov til. Men anbefaler å lese den..den ga meg frysninger på ryggen.. :)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dette så da ut til å være noe humbug.

Dette er fra bli medlem-siden:

Bli en del av den indre kretsen du også og få et mer omfattende og spennende medlemskap. Bli en viktigere del av det du tror på samt vær med på å bygge opp en seriøs hvor du bygger opp et trykt kontaktnettverk for deg selv og andre.
Hvorfor bli en del av den indre kretsen:
- Du blir en del av et sterkt samhold hvor du aldri blir avvist når du trenger hjelp og støtte i de situasjonene du trenger det.
- Her blir du en del av et nettverk av seriøse mennesker som deler dine syn, opplevelser og interesser.
- Du kan ta del i samt arrangere lokale møter nær deg, hvor spennende paranormale emner diskuteres.
- Du kan du kan ta del i samt planlagte ekskursjoner nær deg, eller til andre steder med paranormale aktiviteter.
- Ledelsen vil reise rundt i Norden og delta i lokale møter og ekskursjoner.
- Bare medlemmer av den indre kretsen får muligheten til å få sine historier og bilder med i en planlagt bok.
- Bare medlemmer av den indre krets kan klikke på logoen hver dag og være den som får en betydelig pengestøtte til seg selv eller den organisasjonen medlemmet tilhører.
- Eget lukket forum til den indre kretsen.
- Er du blant de fem tusen første innfor den indre kretsen, kan du, med følge, være heldig å vinne en ferie tur på fjorten dager til et sted hvor det er påvist paranormal aktivitet, eller til et annet ønsket sted.
- Er du blant de ti tusen første innfor den indre kretsen, kan du være heldig å vinne en ny lånebil i et helt år med alt dekket.
Nei, unnskyld meg, men dette her bør dere tenke dere nøye om før dere gir noen penger til.
Antall ord: 321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

OMG! Hva er dette for en sekt, lissom....
Antall ord: 8
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hecate skrev:OMG! Hva er dette for en sekt, lissom....
Ha ha ha ha, er det mulig? må bli medlem ass, skikkelig lyst på en ferie tur...

Hvis jeg ikke vinner så håper jeg på en kulepenn, eller ett rått klistremerke.. :D
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Humbug! Bare les om alt du går glipp av, hvis du ikke er medlem i den "Betalende" indre kretsen.
:mozilla_laughing:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

Men hva er dette?
Hvorfor alt dette hatet?

Portalen virker jo skikkelig bra.
Selv om det er ting som kanskje ikke appellerer til alle (feks betalende medlem og premier) finnes det mye bra stoff der.

Er jo bare til å velge gratis medlem å glemme hele betalende medlem greia.
Er vel bare artig å kunne vinne greier osv.

Er bel bedre å fokusere på det som er bra der, og glemme det du ikke liker.
Er sikker på at det finnes saker du ikke liker med aftenposten.no, VG.no, og kanskje til og med paranormal.no eller ?

..jeg synes dere burde ligge hatet på hylla ! :)
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2005 13:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Nettopp,ikke verre enn det. :mozilla_wink:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Bouncer skrev:Men hva er dette?
Hvorfor alt dette hatet?

Selv om det er ting som kanskje ikke appellerer til alle (feks betalende medlem og premier) finnes det mye bra stoff der.

Er sikker på at det finnes saker du ikke liker med aftenposten.no, VG.no, og kanskje til og med paranormal.no eller ?

Hva hat er det du egentlig snakker om?
Folk sier bare det de mener, uten å legge noe særlig mer i det.

Fordi om du ikke liker hva folk svarer på dette innlegget, så betyr ikke det at de har utvist hat mot noe.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

Krull skrev:
Bouncer skrev:Men hva er dette?
Hvorfor alt dette hatet?

Hva hat er det du egentlig snakker om?
Folk sier bare det de mener, uten å legge noe særlig mer i det.

Fordi om du ikke liker hva folk svarer på dette innlegget, så betyr ikke det at de har utvist hat mot noe.
Har vel aldri sagt noe om at folk ikke skal få si hva de mener. Men jeg synes para_no var litt på kanten i innlegget sitt (som for en eller annen årsak nå er borte), så jeg svarte med hva jeg mener. Og som du selv sier må jeg få svare hva jeg ønsker, "uten å legge noe særlig mer i det". :)
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Apr 2007 14:20
17

Innlegg av Sh »

Heisan
Jeg har vært inne og kikket på hvorfor www.worldwidesociety.com diskuteres på varierende forum rundt om.
Jeg må si meg enig i alle som er positiv til nettstedet, ganske enkelt fordi det er HELT RÅTT.
Ikke bar på grunn av designen, emnene og alle aktivitetene vi kan være med på, men fordi da jeg sendte mail og stilte spørsmål om den indre kretsn, så fikk jeg en utrolig hyggelig melding tilbake hvor ha takket for mitt innspill og lovet å endre på den teksten fordi han ikke ville gi noe feilt inntrykk av stedet.
At det koster noen lusne kroner for å kunne ha muligheten til å være med på en del spennende ektiviteter og til og med ha muligheten til å vinne noe, er kult for min del.Det viser at de og er villig til å gi noe tilbake til medlemmene sine. Jeg anbefaler alle å gå inn og lese om han som driver stedet før dere dømmer, for han vet absolutt hva han driver med innfor både det paranormale og innfor det som han har kalt livets tragedier eller noe slikt.
Det er vell i utgangspunktet rart at et par mennesker som selv er opptatt av dett felter velger å kritisere før de faktisk har vært inne og fått med seg hva stedet egentlig står for. Hm merkelig syntest no jeg.

I alle tilfeller, det er no bare min personlige mening. Tommelen opp fra meg
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Sh skrev:Heisan
Jeg har vært inne og kikket på hvorfor www.worldwidesociety.com diskuteres på varierende forum rundt om.
Jeg må si meg enig i alle som er positiv til nettstedet, ganske enkelt fordi det er HELT RÅTT.
Ikke bar på grunn av designen, emnene og alle aktivitetene vi kan være med på, men fordi da jeg sendte mail og stilte spørsmål om den indre kretsn, så fikk jeg en utrolig hyggelig melding tilbake hvor ha takket for mitt innspill og lovet å endre på den teksten fordi han ikke ville gi noe feilt inntrykk av stedet.
At det koster noen lusne kroner for å kunne ha muligheten til å være med på en del spennende ektiviteter og til og med ha muligheten til å vinne noe, er kult for min del.Det viser at de og er villig til å gi noe tilbake til medlemmene sine. Jeg anbefaler alle å gå inn og lese om han som driver stedet før dere dømmer, for han vet absolutt hva han driver med innfor både det paranormale og innfor det som han har kalt livets tragedier eller noe slikt.
Det er vell i utgangspunktet rart at et par mennesker som selv er opptatt av dett felter velger å kritisere før de faktisk har vært inne og fått med seg hva stedet egentlig står for. Hm merkelig syntest no jeg.

I alle tilfeller, det er no bare min personlige mening. Tommelen opp fra meg
Tommelen ned!!!!
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LLove
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Nov 2006 19:28
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av LLove »

skeptisk...
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

synes dette virker spennende jeg! gleder meg til de kommer skikkelig i gang......... =D>
Antall ord: 13
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

Tommelen opp fra meg også =D>

Det er alltid sånn når noe nytt eller litt annerledes kommer på banen.
Virker som noen kan bli litt skremt på en måte.

Mange er skeptiske til nye ting (selv om mange av emnene faktisk er ganske lik som på paranormal.no). Samme som på 80 tallet da alle synes CD platen og mobiltelefoner var noe rare greier som aaaldri kom til å slå an..lol

Man må gjøre noe for å få til noe.
Noen ganger gjerne litt annerledes.
Historien viser at det er de som tenker annerledes som skiller seg ut fra "mengden" og faktisk får til noe som er spesielt og flott.

For de som er "skeptisk" kan vel vi "troende" ønske dem velkommen etter når vi har sjekket temperaturen på vannet og kan betrygge dem med at det er "trygt" :)
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17