hvis det er så allvorlig så kan jeg gjør detVilma skrev:Fenris skrev:for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynnLittle_monster skrev:ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde nedFenris skrev:hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev: Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???
Tegn treet i paint da, hahahahaha, så kan vi få det inn med teskje
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ klatring i tre
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2007 21:04
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bodø
Antall ord: 134
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: klatring i tre
Hell i uhell kanskje?Fenris skrev:da jeg var ca 7 år var jeg å en kammerat å klatret i et tre.det var høst å det regnet,så vi hadde p oss regntøy.jeg skulle prøve å klatre helt opp men så knakk kvisten jeg sto på å hetta til regntøyet hang seg fast på en grein som var krok formet.regntøyet var veldig sterkt så hetta revnet ikke,var veldig redd der jeg hang for å kveles,men så skjedde det noe rart,jeg bare datt ned. greina var ikke brukket å hetta var ikke revet opp.noen som vet hva som kan ha skjedd?
Har selv falt fra toppen av et grantre og kommet fra det uten en skramme, kaller det flaks jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jun 2006 13:57
- 18
- Lokalisering: et sted
kanskje greina knakk. ellers så var jo hetta glatt så den kunna ha sklidd ned fra "krokrn" fordet...
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Greiner har nå en tendens til å være ganske seige da.. Den trenger liksom ikke å knekke for å gi etter for tyngdekrafta.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Ja, jeg synes du skal ta bilde av treet, eller enda bedre, re-opplev situasjonen, klatre opp i treet og gjør akkurat det du gjorde den dagen du falt ned, også får du noen til å filme det.!! Venter spent her!
Antall ord: 42
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Men tenk hvis regnjakka ikke passer lenger? :mozilla_surprised:
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Shit, det var en strek i regningen... en feil i den geniale plan. Kanskje gå til skredder og få spesialsydd en maken, eller evnt. bruke et ungt menneske med samme dna. Etter min erfaring har det like stor effekt når det gjelder mine tidligere " jeg-hang-fast-i-i-en-gren-formet-som-en-krok-i-hetta-mi-og-falt-ned-men-grenen-knakk-ikke-og-hetten-var-like-hel-hva-var-det-som-skjedde?" rekonstruksjoner.
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Kan dere ikke høre da? Fenris vil ikke ha naturlige forklaringer. Kun forklaringer som er fantastiske vil aksepteres her.Fenris skrev:for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynnLittle_monster skrev:ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde nedFenris skrev:hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev:Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Jeg tenker det var supermann som så deg fra den planeten han var på, og som stupte ned og akkurat såvidt rakk å løfte deg av denne kroken før du ble kvalt. Så slapp han deg ned på bakken så du ikke skulle vite at det var ham som gjorde det.
nope!
Antall ord: 206
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja,hadde bare ikke hele skogen blitt sagd ned for 2 år siden nå er det en parkeringsplasskraBat skrev:Fenris? kan du ta bilde av treet? hehe
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
les det jeg sa på nyttLittle_monster skrev:kanskje greina knakk. ellers så var jo hetta glatt så den kunna ha sklidd ned fra "krokrn" fordet...
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
det blir vell å se ut som jeg har på t-skjorte å shorts,å lika stram såm hu dama i underworld harDiffusa skrev:Men tenk hvis regnjakka ikke passer lenger? :mozilla_surprised:
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hadde ikke hele skogen blitt sagd ned forå bli parkeringsplass såVilma skrev:Ja, jeg synes du skal ta bilde av treet, eller enda bedre, re-opplev situasjonen, klatre opp i treet og gjør akkurat det du gjorde den dagen du falt ned, også får du noen til å filme det.!! Venter spent her!
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Da må du gro skogen tilbake. Ellers er jeg redd det ikke går. Men jeg må si, er litt med på den supermanteorien jeg. Ellers så ble du bortført av romvesener mens du hang på "kroken", eksperimentert med, og når de skulle sette deg tilbake fikk de så hastverk at de ikke klarte å henge deg tilbake der du hang, og glapp deg så du falt ned. Derfor ble ikke hetten ødelagt, greinen knakk ikke, og du husker ikke at du ble sluppet ned av romvesnener, for de slettet selvsagt minnet ditt, så du tror fortsatt at det ikke skjedde noe mellom da du hang på grenen og til du falt ned.
Stakkar deg, hehe du får ingen ordentlige svar fra noen;)
Stakkar deg, hehe du får ingen ordentlige svar fra noen;)
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Men hadde ikke skogen blitt kappa ned så hadde jo greina vokst, ergo klin umulig å rekonstruere hendelsenFenris skrev:hadde ikke hele skogen blitt sagd ned forå bli parkeringsplass såVilma skrev:Ja, jeg synes du skal ta bilde av treet, eller enda bedre, re-opplev situasjonen, klatre opp i treet og gjør akkurat det du gjorde den dagen du falt ned, også får du noen til å filme det.!! Venter spent her!
Antall ord: 74
Hide post links |