Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhar du opplevd noe lignende?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

har du opplevd noe lignende?

Innlegg av puma/f »

Jeg har mange snodige opplevelser men det er en som virkelig gjorde intrykk

Jeg var på veg til jobb og tok en snarveg som går forbi noen hus og særlig 1 som er unikt. ( nå er det kunstgalleri tror jeg ). Det er en fin plass og stoppe opp og se utover. EN vane jeg ar for det er pent og få med seg solopgangen *s*
Denne dagen blir jeg stående så er det som om noe skjer, det blir snø på bakken lufta litt kaldere jeg kjenner jeg blir trist, et bilde at to unger på et fotografi og et savn etter den en er glad i. Samtidig kan jeg "se" ei hand høfte seg noe kaldt kan jeg merke skrått under haka. Så hører ejg set iskkelig smell... Snøen blir rødflekkete... Booom og der er jeg tilbake sola sinner snøen ligger ikke over hele... Eneste som sitter igjen er den sorgen... Det har bare skjedd den ene gangen, og jeg har en gang eller to sniki meg til og legge ned en blomster på akkurat det stede ( siden det er i bruk er det ikke så lett og gjøre noe særlig mere der *s* )

så egentlig er det noen som har opplevd noe lignende ?

puma/f
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Det er en liten plass noen kilometer fra der jeg bor, det ligger ved kysten og ser ut som en bitteliten, nydelig sörlandsby, med strand i stentum.
Först gangen jeg var der, så jeg ut over havet, og gamle båter med seil ute på fjorden, fiskebåter, og barn kaste stein i fjära.Mens jeg stod der, fikk jeg en utrolig ubehagelig fölelse inni meg, og snudde meg.Bak meg stod det en gapestokk.Damen som stod i den var en fotokopi av meg.
Jeg ble ganske redd og begynte å prate med venninna mi samtidig som synet forsvant mer og mer...
Senere fant jeg ut ved en regresjon, at jeg faktisk hadde levd der.Og ved en hjelp av en del bygde böker, fant jeg ut at det stedet som hadde gitt meg ubehaget hadde hvert en domsplass.
Antall ord: 144
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: ...

Innlegg av puma/f »

green eyes skrev:Det er en liten plass noen kilometer fra der jeg bor, det ligger ved kysten og ser ut som en bitteliten, nydelig sörlandsby, med strand i stentum.
Först gangen jeg var der, så jeg ut over havet, og gamle båter med seil ute på fjorden, fiskebåter, og barn kaste stein i fjära.Mens jeg stod der, fikk jeg en utrolig ubehagelig fölelse inni meg, og snudde meg.Bak meg stod det en gapestokk.Damen som stod i den var en fotokopi av meg.
Jeg ble ganske redd og begynte å prate med venninna mi samtidig som synet forsvant mer og mer...
Senere fant jeg ut ved en regresjon, at jeg faktisk hadde levd der.Og ved en hjelp av en del bygde böker, fant jeg ut at det stedet som hadde gitt meg ubehaget hadde hvert en domsplass.

Takker :)
Det kunne jo være en forklaring, har aldri tenkt på det på den måten før. Fordi den føslen i mere eller mindre grad dukker opp av og til.
igjen
takker for svar

puma/f
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

....

Innlegg av green eyes »

Fint å kunne väre litt til hjelp da :mozilla_smile:
Vet ikke om du har hvert igjenom noen regresjon för.Hvis du ikke har hvert det, og vurderer det, så ville jeg ikke ha sagt noe til mediumet om hvilket liv jeg ville tilbake til.Hvis det er ment, får du vite det uansett :mozilla_smile:
Antall ord: 58
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Det er litt komplisert akkurart det der :)
men kort fortalt har en vist meg litt for ..
det er vell det nermeste og ja som sagt litt komplisert alt det der og ja om du vil vite mere så send pm for det er ikke noe som jeg vil poste her for og si det sånn

men igjen takk for når det kommer til det jeg skreiv har jeg ikke tenkt slik på det

puma/f
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links