Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnden til katten min :)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Ånden til katten min :)

Innlegg av PearlDrop89 »

Hvor henn jeg går eller er, har jeg med meg ånden til den døde katten min. Hver gang jeg sitter på bussen kommer "hun" å legger seg i fange mitt. Og hun er som regel hjemme lenge før meg. og hver natt jeg sover på hybelen ligger hun nede i fot enden for å holde meg varm og for å passe på meg. Hun er som regel med meg når jeg har det vondt og ikke vil være alene..

Og en gang før påsken hadde hun vært hjemme å spist litt og jagd vekk de andre kattene mine som lever. Også hadde hun kommet tilbake til meg for å legge seg.

Er det noen andre som opplever det med dyr de har hatt, som er døde nå??
Antall ord: 131
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

ingen?? :mozilla_surprised:
Antall ord: 3
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marius
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Aug 2006 16:52
18
Lokalisering: jessheim

Innlegg av Marius »

var vel kanskje ikke så spendene detta da :>
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2006 12:54
18

Innlegg av Schnugaf »

Vet ikke, det er fortsatt en del år til hunden min dør ;)
Antall ord: 13
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Ånden til katten min :)

Innlegg av puma/f »

PearlDrop skrev:Hvor henn jeg går eller er, har jeg med meg ånden til den døde katten min. Hver gang jeg sitter på bussen kommer "hun" å legger seg i fange mitt. Og hun er som regel hjemme lenge før meg. og hver natt jeg sover på hybelen ligger hun nede i fot enden for å holde meg varm og for å passe på meg. Hun er som regel med meg når jeg har det vondt og ikke vil være alene..

Og en gang før påsken hadde hun vært hjemme å spist litt og jagd vekk de andre kattene mine som lever. Også hadde hun kommet tilbake til meg for å legge seg.

Ikke akkurat det samme, men noe lignende... Da jeg tok med meg den nye valpen heim på besøk ( to år etter at gamlehunden var død ) Den natta fikk ikke valpen være i fred uansett hvor han prøvde og gå. Eneste plassen han fikk fred var om han la seg vedsiden av sovesofaen jeg sov i... Og like før jeg sovna kjente jeg plutslig en kjent følse av at gamlehunden kom og la seg inntil beina mine... Den dag i dag liker ikke Cass og dra heim på besøk og holder seg langt unna favoritt plassen til gamlehunden.... *s* men han blir ikke jagd runt lenger

puma/f
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

men er ikke det koslig å vite at de dyrene du har hatt kjært kommer tilbake for å passe på deg?? jeg syns det er topp for da vet jeg at jeg ikke er alene. selv om øynene ikke ser det sånn så vet hjernen at der er noe mer med meg i hverdagen :)
Antall ord: 54
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

PearlDrop skrev:Hvor henn jeg går eller er, har jeg med meg ånden til den døde katten min. Hver gang jeg sitter på bussen kommer "hun" å legger seg i fange mitt. Og hun er som regel hjemme lenge før meg. og hver natt jeg sover på hybelen ligger hun nede i fot enden for å holde meg varm og for å passe på meg. Hun er som regel med meg når jeg har det vondt og ikke vil være alene..

Men hvordan vet du dette med sikkerhet da?
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Nei har ikke med meg noen av mine avdøde kjæledyr.

Men når jeg var rundt sju år gammel så smadra jeg et humlebol, og hver natt når jeg skal sove så kommer de å bzzzzer og ødelegger nattesøvnen min. Hevnaksjon på det groveste... :mozilla_innocent:
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ingrid;
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2005 11:24
19
Lokalisering: kristiansand

Innlegg av Ingrid; »

Hvordan kunne hun spise hvis hun er død..?
Antall ord: 9
<3. <3. <3. <3. <3.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Ingrid; skrev:Hvordan kunne hun spise hvis hun er død..?
det var bror min som hørte det... men det va et vanskelig spørmål...
Antall ord: 27
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Metodisten skrev:

Men hvordan vet du dette med sikkerhet da?
jeg vet det ikke da men jeg er godtroende om det er "Rikke" som er med meg over alt. jeg hadde denne katten fra jeg var liten til jeg var 14-15 år.. Så jeg håper det er henne;) mn du har helt rett jeg vet det ikke..
Antall ord: 192
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tonjeiss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jan 2007 19:29
17

Innlegg av tonjeiss »

Nåååw<3 Så koselig å vite at dyr ikke bare "forsvinner", at du aldri får se dem igjen!:) Veldig pen fortelling:) Hyggelig at noen har det slik...;)
Antall ord: 28
*be wicked*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
saveme
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2007 20:11
17
Lokalisering: .....

hvordan vet du

Innlegg av saveme »

at hun er der med deg,å legger seg i fanget ditt ?
Antall ord: 11
I hope life after life,is better.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Tror ikke dette er så uvanlig jeg! Kanskje at de blir så lenge.....

Hadde for et par år siden en nydelig liten pus ved navn Felix, som døde så alt for brått og alt for tidlig. Men etter at han døde "så" jeg han tidt og ofte (gjerne daglig). Eller det var mer som jeg så skyggen hans.... (han var en solelsker og oppholdte seg mest i sola :mozilla_smile: ) Han forsvant vel etter ca et halvår.
Katten til mamma ble også igjen en stund for å si hadet....
Han var syk (epilepsi) og tilslutt ble det som en kortsluttning, (etter beskrivelsene fra mamma oppførte han seg visst som en standard "demonbesettelse" - og nei jeg tror ikke på demoner....) og de måtte bare avlive ham.
I lang tid etterpå gikk både mamma og min rimelig skeptiske stefar og "snublet" i pusen. Vet også at iallefall mamma hørte pusen flere ganger (tror stefaren min hørte ham og...)
Men også han dro videre etter en stund.

I tillegg har jeg muligens (var veldig trøtt på tidspunktet) sett en hund som har bodd i huset vårt tidligere.... kan ha vært innbildning eller kanskje bare et "avtrykk".... Ikke vet jeg...
Antall ord: 340
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
EasilyAmused

Innlegg av EasilyAmused »

den siste katta jeg hadde, blei påkjørt. men av og til når jeg tenker extra mye på han, så er det som om jeg ser han. på en måte et lite flash. han er med meg over alt inne i hjertet mitt da ;)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links