bare ikke 18 årsgrense for jeg er bare 17 XDMysticool skrev:Jojo.
Skal vi luke ut skeptikere da?
Eller bør skeptikere roe seg?
Eller linnføre 18 årsgrense?
KNEGG
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Latterlig...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mar 2007 01:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tja... Buskerud
Antall ord: 31
Det er ikke alltid ting har en logisk forklaring;)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Er ikke dette et fritt land? har ikke alle lov til å si hva de mener?
ok er enig i at para. er blitt litt anderledes. men alikevel. vi kan da ikke lukke noen ut. eller kan vi det?
ok er enig i at para. er blitt litt anderledes. men alikevel. vi kan da ikke lukke noen ut. eller kan vi det?
Antall ord: 38
*****Love*****
Hide post links |
er det ikke lov å klage nå plutselig? er jo ikke "kaoset" som har satt opp denne siden.
man må jo få lov til å si sin mening og jeg er helt enig med han.
Forumet er flooda med tull og tøys som fjortiser eller folk som liker oppmerksomhet har skrevet.
er så lei av å lese "tilfeldige" historier.. " jeg bare gikk en tur i skogen og så hoppet kameraet ut av sekken og tokk et bilde, da jeg kom hjem så var det orber på den!!!!
:O :O :O :O :O :O"
støv kalles det!
denne siden burde ansette noen "cleaners".
Forumet er flooda med tull og tøys som fjortiser eller folk som liker oppmerksomhet har skrevet.
er så lei av å lese "tilfeldige" historier.. " jeg bare gikk en tur i skogen og så hoppet kameraet ut av sekken og tokk et bilde, da jeg kom hjem så var det orber på den!!!!
støv kalles det!
Antall ord: 101
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Du får sende en søknad til Jovian da. Siden du vet så godt hvordan man skal skille mellom det som er seriøst og useriøst her på siden, blir du sikkert ansatt med en gang... Kanskje du kan begynne med å vise til et eksempel på noe som du med sikkerhet kan si er tull/useriøst?Otis skrev:er det ikke lov å klage nå plutselig? er jo ikke "kaoset" som har satt opp denne siden.
støv kalles det!
På den andre siden; hvis man hadde blitt avfeid som fjortis eller oppmerksomhetssyk hver gang man delte noe med andre her, tror jeg forumet kjapt ville ha mistet alle medlemmer unntatt skeptikerne. Så ville etterhvert også skeptikerne mistet interessen fordi de ikke lenger hadde noen å diskutere med.
Her er det plass for alles mening, men jeg tror poenget til både Karina og flere andre her er at hvis man synes forumet er så teit er det bare å finne et annet og bedre forum å bruke tiden sin på. Vi er alle ansvarlige for å gjøre forumet best mulig, inkludert deg og Kaoset, så vi bør alle bidra til å øke seriøsiteten før vi klager.
Antall ord: 278
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Latterlig...
Har du kjøpt smør som har gått ut på dato, eller..?kaoset skrev:Skulle ikke dette være ei seriøs nettside?Nå er det lagt ut så mange latterlige historier her at jeg syns det heller er kjedelig eller artig å lese dem enn at det skal være spennende og mystisk...skulle ikke dem som har ansvaret kvalitetssikre så langt det er mulig?Research??!Er for mye fjortisser som har fått herje her,og noen av dem ser da også spøkelser overalt...
Det FINS mer mellom himmel og jord enn vi vet om,men skal denne nettsida bli seriøs og anerkjent så må det fakta på bordet også,og personer som har opplevd ting bør intervjues,lages reportasjer om etc...
Antall ord: 128
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
har ikke tid til å cleane dette forumet medmindre jeg får betalt mer enn det jobben min gir meg akkurat nå.Svartepus skrev:Du får sende en søknad til Jovian da. Siden du vet så godt hvordan man skal skille mellom det som er seriøst og useriøst her på siden, blir du sikkert ansatt med en gang... Kanskje du kan begynne med å vise til et eksempel på noe som du med sikkerhet kan si er tull/useriøst?Otis skrev:er det ikke lov å klage nå plutselig? er jo ikke "kaoset" som har satt opp denne siden.
støv kalles det!
På den andre siden; hvis man hadde blitt avfeid som fjortis eller oppmerksomhetssyk hver gang man delte noe med andre her, tror jeg forumet kjapt ville ha mistet alle medlemmer unntatt skeptikerne. Så ville etterhvert også skeptikerne mistet interessen fordi de ikke lenger hadde noen å diskutere med.
Her er det plass for alles mening, men jeg tror poenget til både Karina og flere andre her er at hvis man synes forumet er så teit er det bare å finne et annet og bedre forum å bruke tiden sin på. Vi er alle ansvarlige for å gjøre forumet best mulig, inkludert deg og Kaoset, så vi bør alle bidra til å øke seriøsiteten før vi klager.
og det er jo ikke akkurat sånn at jeg camper denne siden 24/7, bare titterinnom engang iblant for å sjekke om det er noen nye og seriøse poster.
saken er at 99% av alt som blir posten er tull nesten, men det er den siste 1% som vi er ute etter.derfor hadde det vært greit om noen kunne ha renset forumet sånn at de seriøse og virkelige(?) postene kom fram.
Antall ord: 377
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Det er jo ganske drøyt å komme med en sånn påstand når du bare er innom her en gang i blant... Hvis du synes 99% av det som er her på forumet er tull, skjønner jeg ikke helt hva du ser etter... Hva består den siste 1% seriøse biten av da, mener du? Skeptiske/vitenskapelige innlegg? De utgjør da absolutt mer enn 1%...Otis skrev:
har ikke tid til å cleane dette forumet medmindre jeg får betalt mer enn det jobben min gir meg akkurat nå.
og det er jo ikke akkurat sånn at jeg camper denne siden 24/7, bare titterinnom engang iblant for å sjekke om det er noen nye og seriøse poster.
saken er at 99% av alt som blir posten er tull nesten, men det er den siste 1% som vi er ute etter.derfor hadde det vært greit om noen kunne ha renset forumet sånn at de seriøse og virkelige(?) postene kom fram.
Hvis du skal bli tatt seriøst, så vær i det minste mer konsekvent i uttalelsene dine, og ikke sleng ut håpløse påstander som at "99% er tull" og at nesten alle her er fjortiser og/eller oppmerksomhetssyke! Da er det du som fremstår som useriøs og oppmerksomhetssyk fjortis...
Antall ord: 224
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
ikke bare på denne siden,men generellt.. youtube og andre forums osv.. og hvis du hadde lest nøye så er altså den siste prosent delen det "virkelige(?)" og ja har med et spørsmålstegn i parantes for det er jo ikke 100% at det er ekte det heller..Svartepus skrev:Det er jo ganske drøyt å komme med en sånn påstand når du bare er innom her en gang i blant... Hvis du synes 99% av det som er her på forumet er tull, skjønner jeg ikke helt hva du ser etter... Hva består den siste 1% seriøse biten av da, mener du? Skeptiske/vitenskapelige innlegg? De utgjør da absolutt mer enn 1%...Otis skrev:
har ikke tid til å cleane dette forumet medmindre jeg får betalt mer enn det jobben min gir meg akkurat nå.
Hvis du skal bli tatt seriøst, så vær i det minste mer konsekvent i uttalelsene dine, og ikke sleng ut håpløse påstander som at "99% er tull" og at nesten alle her er fjortiser og/eller oppmerksomhetssyke! Da er det du som fremstår som useriøs og oppmerksomhetssyk fjortis...
og nå skal du ikke ta prosent tallene bokstavligtalt heller,det var bare for å peke ut hvor mye som er tull og hvor mye som er ekte(?).
du skjønner ikke helt hva jeg er ute etter? vel det samme som deg og alle andre vel..
no seriøst og ikke "orb"(støv) bilder...
er jeg plutselig en oppmerksomhetssyk fjortis nå fordi jeg kalte noen andre for det? du kan vel kanskje sjekke hvor mange poster jeg har skrevet.
og det å følge førsteklasses reglen "den som kaller en annen dust er dust selv"
sier jo litt om hvor seriøs du er. du er vel kanskje en av de "orb på bildet mitt:O" folka.
sikkert derfor du føler deg truffet og bæder helt.
tror ikke jeg er den eneste som er lei av 65363634 poster med linker som dette:
http://pic2.piczo.com/ghostfriends/?g=22680520&cr=2
det der er jo til å le av..like komisk som seinfeld nesten.
kkthxbai..
Antall ord: 443
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
du glemer at det er vanlige menesker som poster..Otis skrev:du skjønner ikke helt hva jeg er ute etter? vel det samme som deg og alle andre vel..
er jeg plutselig en oppmerksomhetssyk fjortis nå fordi jeg kalte noen andre for det? du kan vel kanskje sjekke hvor mange poster jeg har skrevet.
sier jo litt om hvor seriøs du er. du er vel kanskje en av de "orb på bildet mitt:O" folka.
kkthxbai..
å folk som ikke har erfaring poster.. folk som ikke vet bedre. desse kommer også inn å poster. får svar å forsvinner..
det er mange menesker i verden. ikke alle har erfaring med å se forkjell på orb eller støv. husker selv da eg såg desse runde sakene på bilde å trudde det var orb første gangen. var helt i ekstase. men i dag vet eg bedre.. alt det var berre støv. fordi eg har analysert andre bilder og lest utrulig mye.
så hva som er useriøst for deg. kan være seriøst for ein annen.
Antall ord: 249
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
så sant, så sånt DJ_Devil. jeg bør vel vise litt mer hensyn til de som ikke kan så mye om dette,men vil bare nevne at jeg er ganske ny i dette selv:P og ingen orb bilder har lurt meg,men så er vi alle forskjellige.Dj_Devil skrev:du glemer at det er vanlige menesker som poster..Otis skrev:du skjønner ikke helt hva jeg er ute etter? vel det samme som deg og alle andre vel..
kkthxbai..
å folk som ikke har erfaring poster.. folk som ikke vet bedre. desse kommer også inn å poster. får svar å forsvinner..
det er mange menesker i verden. ikke alle har erfaring med å se forkjell på orb eller støv. husker selv da eg såg desse runde sakene på bilde å trudde det var orb første gangen. var helt i ekstase. men i dag vet eg bedre.. alt det var berre støv. fordi eg har analysert andre bilder og lest utrulig mye.
så hva som er useriøst for deg. kan være seriøst for ein annen.
men jeg tror at psyken til folk spiller en rolle også. er så mange som er så usikre om det finnes noe mer mellom himmel og jord at de begynner å tro på alt.
skal sitere George Costanza : "det er ikke tull/løgn, hvis _du_ selv tror på det" =).
Antall ord: 351
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Ja, du kan gjerne tro jeg er useriøs og liker å legge ut artige orb-bilder. Hva du tror om meg bryr meg egentlig svært lite.Otis skrev:
ikke bare på denne siden,men generellt.. youtube og andre forums osv.. og hvis du hadde lest nøye så er altså den siste prosent delen det "virkelige(?)" og ja har med et spørsmålstegn i parantes for det er jo ikke 100% at det er ekte det heller..
og nå skal du ikke ta prosent tallene bokstavligtalt heller,det var bare for å peke ut hvor mye som er tull og hvor mye som er ekte(?).
du skjønner ikke helt hva jeg er ute etter? vel det samme som deg og alle andre vel..
Mitt poeng var at å overdrive med uttrykk som at 99% her er bare tull ikke virker særlig seriøst. Jeg sa at du fremstår som en oppmerksomhetssyk fjortis når du kommer med sånne uttalelser, ikke at du er en oppmerksomhetssyk fjortis...
Når det gjelder å føle seg truffet; Det er noe som heter å ta andre i forsvar, og det gjør jeg ofte. Urettferdighet er etter min mening like galt uansett hvem det rammer. Hvis noen hadde kalt deg for fjortis på grunnlag av et innlegg du hadde sendt inn, hadde jeg sikkert tatt deg i forsvar også. Ingen fortjener dritt for å komme med et ærlig spørsmål.
Hvis jeg "bæder helt" her, er det på vegne av mine med-paranormalere, og ikke fordi jeg bare føler meg truffet personlig.
Hvis noen sender inn useriøse støvorber og falske spøkelser lurer de bare seg selv, så det gidder jeg rett og slett ikke bry meg om. Jeg kan ikke med sikkerhet bedømme hvem som er useriøse her på forumet, men jeg vet at det ikke gjelder 99%...
(Og ja, jeg skjønner jo at du ville statuere et eksempel med disse 99% dine, men uansett hvordan du vrir og vender på det, virker det useriøst å overdrive så mye...)
Antall ord: 429
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Kanskje ikke 99%...men 99,8%?? Unnskyld, men jeg tror det er det beste for både forum og brukere å ta både selvkritikk og selvsensur. Kan noen vise til en eneste seriøs tråd som omhandler noe annet enn "fenomener" som ikke noen kan bevitne eller bevise?? Hvorfor ikke legge fram de opplevelsene man har hatt sammen med et forsøk på å forklare/forstå enten meningen bak eller årsaken til dem? Hvais man virkelig opplever noe paranormalt bure jo hensikten være å lære og på en måte utvikle seg selv istedet for å søke andres forklaring på opplevelsen?
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Dette stedet rommer mange unge mennesker
og noe eldre mennesker
noe tull og tøys må en regne med
i lekelandet paranormal.no
en treningssone for å bli mer klarsynt og
vekke til live healerevner og sånt
noen er dyktige
andre er det ikke
noen later som
andre er ekte
let og du vil finne ut
hvem som er EKTE,ÆRLIG og GENUIN
let i ditt hjerte og sinn.
Så finner du det ut
og hvem du vil tiltrekkes til
Good luck!
I am Dj David Spirit of Laughter,
multidimensjonell DJ
som liker å leke og har en undertone av seriøsitet
også!
og noe eldre mennesker
noe tull og tøys må en regne med
i lekelandet paranormal.no
en treningssone for å bli mer klarsynt og
vekke til live healerevner og sånt
noen er dyktige
andre er det ikke
noen later som
andre er ekte
let og du vil finne ut
hvem som er EKTE,ÆRLIG og GENUIN
let i ditt hjerte og sinn.
Så finner du det ut
og hvem du vil tiltrekkes til
Good luck!
I am Dj David Spirit of Laughter,
multidimensjonell DJ
som liker å leke og har en undertone av seriøsitet
også!
Antall ord: 102
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
http://melchizedek73.angelfire.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 21:52
- 18
- Lokalisering: Vestby
Hvis dette stedet bare hadde vært for voksne, burde jeg ha pellet meg vekk herfra for lenge siden..
Antall ord: 19
Hide post links |