dette er IKKE mitt bilde,men jeg har et bilde hvor "orbene" (?) ser likedan ut,dette fant jeg på nettet..men har dere noen mening om hva dette er?
det som er dumt med dette bildet,er at noen peiker på det,man kan vel ikke se sånne orber,eller energier med det blotte øye?
hva tror dere dette er?
http://www.paranormalresearch.org.uk/ga ... /04orb.htm
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva er det på bildet..?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2006 15:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
jeg vet ikke. men jeg syns det ser ut som et lys. kanskje refleks fra et eller anna... nei jeg vet som sagt ikke. har aldri sett en orb slik
Antall ord: 30
*****Love*****
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
http://www.paranormalresearch.org.uk/ga ... /13orb.htm
hva er firkant orben?
hva er firkant orben?
Antall ord: 12
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 18
agaton: vet ikke,men tror det er noe pynt eller noe det du har funnet...tror orbene på det bildet du har funnet er bare regndråper eller støv..?siden det er så mange av dem..?
men stusser litt over det bildet jeg fant siden den "Orben" som er på det bildet er nesten helt lik som det jeg har fått på et bilde jeg tok i fjor,bare at da var orben helt hvit,ellers er den lik..
men stusser litt over det bildet jeg fant siden den "Orben" som er på det bildet er nesten helt lik som det jeg har fått på et bilde jeg tok i fjor,bare at da var orben helt hvit,ellers er den lik..
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det første bilde viser bare noe rusk på linsa, antakelig et lite hår eller en liten tråd. Det ser ut som om han ene på bildet peker på den, men det er ikke vanskelig å se at han ikke peker direkte på den, kun på et nakent punkt på veggen. Lureri og tullball.
Det andre bildet er regn, og det er ikke noen firkanta "orb", det er en del av pynten som henger der.
Selvfølgelig likner alle "orbs" på hverandre, de kommer stort sett av samme fenomenet.
Det er sikkert litt latterlig å si dette, men jeg er så utrolig lei av at folk maser om obs ditt og orbs datt hele tiden. Litt enkel logisk tenking, og enkel kunnskap om hvordan et kamera fungerer avliver hele myten enkelt og greit.
Det andre bildet er regn, og det er ikke noen firkanta "orb", det er en del av pynten som henger der.
Selvfølgelig likner alle "orbs" på hverandre, de kommer stort sett av samme fenomenet.
Det er sikkert litt latterlig å si dette, men jeg er så utrolig lei av at folk maser om obs ditt og orbs datt hele tiden. Litt enkel logisk tenking, og enkel kunnskap om hvordan et kamera fungerer avliver hele myten enkelt og greit.
Antall ord: 133
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
hår
ja det er enten et hår som svever forbi.. det kan ikke sitte på linsa for blitzen er ikke inni linsa ;P hehe.. og det er ikke sikkert henne prøver og peke på håret men kanskje henne bare peker hvor han skal ta bildet fordi de følte såkalt "Cold Spot" akkurat i det hjørnet.. men som sagt så er det mest trolig bare at lite hårstrå eller et lang støvting hehe
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Virkelig? Sitter ikke blitzen inne i linsa?
På et vanlig digitalkamera sitter blitzen såpass nærme linsa, at det trenger ikke å ha noe å si. Men det kan selvfølgelig være at dette lille håret eller tråden svevde bedagelig forbi idet bildet ble tatt. Noe overnaturlig er det ihvertfall ikke.
På et vanlig digitalkamera sitter blitzen såpass nærme linsa, at det trenger ikke å ha noe å si. Men det kan selvfølgelig være at dette lille håret eller tråden svevde bedagelig forbi idet bildet ble tatt. Noe overnaturlig er det ihvertfall ikke.
Antall ord: 53
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
Re: hva er det på bildet..?
ja det her har jeg sett før:) fått et par sånne på bilder før jeg også:)silje1983 skrev:dette er IKKE mitt bilde,men jeg har et bilde hvor "orbene" (?) ser likedan ut,dette fant jeg på nettet..men har dere noen mening om hva dette er?
det som er dumt med dette bildet,er at noen peiker på det,man kan vel ikke se sånne orber,eller energier med det blotte øye?
hva tror dere dette er?
http://www.paranormalresearch.org.uk/ga ... /04orb.htm
Det jeg har fått gøre, og tror er at det er en ordentlig orb, i bevegelse.
altså energien forflytter seg, derfor får man slike hvite striper etter energikulen::)
hvertfall det jeg tror:)
Antall ord: 126
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
hehe
hehe ;P ja enig enig med deg at det er et lite hår som svevde forbi =)
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss