Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDårlig skytsengel...grusom skjebne..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
DeathAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 10 Apr 2007 20:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Dårlig skytsengel...grusom skjebne..

Innlegg av DeathAngel »

Min søster er død. Det beynte å brenne..og hun døde.

Jeg vil etter min opplevelse si at...skjebnen ER.

Det var julaften, jeg og min ti år gamle søster var oppe lenge. Lenger enn vanlig. Hennes soverom lå i første etg, og var plassert rett ved siden av utgangsdøren. Mitt rom var på loftet. Vinduet mitt var et takvindu. Hun sov aldri på mitt rom, men denne natten skulle hun få lov til det. Det var jo julaften.
Klokken var ca halv to-to da vi la oss. Men vi sovnet ikke før tre. Da sa jeg vi var nødt til å sove. For jeg skulle jobbe dagen derpå. Ellers hadde vi sikkert vært ved bevisstehet da tven eksploderte i etasjen under klokken halv fire. Jeg gikk ned for å se hva som var skjedd. Min søster ble igjen oppe. Vi kom oss aldri opp igjen, og hun kom seg aldri ned. Hadde hun sovet nede (som hun alltid gjorde) ville hun vært i live nå.

Noen påstår deres skytsengler har reddet dem gang på gang. Hva skjedde her? Hvorfor overlevde jeg, og ikke søstern min?

Hva er egentlig sjansen for at en tv eksploderer? Vi hadde skrudd den av ordentlig. Hvorfor skjedde det ikke en annen natt? Hvorfor akkurat denne natten? Hvorfor er et kjent ord for meg nå.

Hun ble funnet dagen etter. Hun satt i sengen og holdt rundt en stor brun bamse. Hun hadde ikke prøvd å komme seg ut engang.
Antall ord: 257
DeathAngel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kondolerer mye..
kjebnen er rett å slett ond noen ganger...
etter hva eg tror på så skriver vi en lifs kontrakt før vi blir født. der står det alt vi skal oppleve og katid vi skal dø.
om det var "planlakt" at det skulle skje da. så vil det skje da... men det gjør ikke saken bedre for dere som er igjen..
dette er en utrulig trist historie, å du har all melidenhet fra meg...

MVH
Hans Benny
Sist redigert av Dj_Devil på 12 Apr 2007 14:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 80
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeathAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 10 Apr 2007 20:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av DeathAngel »

takk. Betyr mye. Og, det du sier du tror, det høres faktisk troverdig ut. Det rare er at, samme kvelden som dette skjedde sa min søster hun luktet røyk (noe ingen av oss andre kjente). Dette var 5-6 timer før tven eksploderte. Akkurat som om hun visste det. Hun hadde også snakket mye om døden månedene før, og vært veldig "klengete". Som om hun ikke ville skilles fra oss. Jeg tror mye ligger i underbevissteheten. Vi har bare ikke tid til å føle lengre, eller lytte til oss selv..

Mvh I.H
Antall ord: 101
DeathAngel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

DeathAngel skrev:takk. Betyr mye. Og, det du sier du tror, det høres faktisk troverdig ut. Det rare er at, samme kvelden som dette skjedde sa min søster hun luktet røyk (noe ingen av oss andre kjente). Dette var 5-6 timer før tven eksploderte. Akkurat som om hun visste det. Hun hadde også snakket mye om døden månedene før, og vært veldig "klengete". Som om hun ikke ville skilles fra oss. Jeg tror mye ligger i underbevissteheten. Vi har bare ikke tid til å føle lengre, eller lytte til oss selv..

Mvh I.H
er man yngre lytter man mer til underbevist heten. eller man blir påvirka mer av den enn som eldre. det er godt muligt at underbevistheten viste at "kontrakten" snart var over og ville vise dere at hun var glad i dere at hu var klengete fordi, hey dere er viktig for hu. eg sier er fordi at hu lever videre i dere. hennes kjærlighet for dere vil alltid eksistere uansett.
eg håper alt går bra med deg å dere. er uansett trist å miste noen man har nær. hu har det bra nå :)

MVH
Hans Benny
Antall ord: 202
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Vi blir jo lært til å sette fokus på alt annet en vår intuisjon, dessverre...
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeathAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 10 Apr 2007 20:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av DeathAngel »

Er nok riktig som dere sier! Jo eldre man blir, jo mindre hører man på sin intuisjon. :mozilla_frown: Synd egentlig. Har hørt barn som ikke kan snakke enda faktisk bruker telepati som en kommunikasjonsform (ofte til mor). Men, som sagt, som voksne er det vell ikke like lett å være åpne for slikt. :mozilla_undecided:

I regnskogen finnes det stammer som bruker telefati som kommunikasjonsform i jakt.
Må være den moderne verden m/ stress, og hva som er akseptert og uakseptert, tabu og slike ting, som avgjør et menneskes evner. Men vi har det i oss alle sammen.
Antall ord: 101
DeathAngel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Kondolerer så mye...
Skjebnen er ond, men er det et liv etter dette så venter hun nok på deg der:)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Alltid vanskelig å prøve å finne de riktige ordene i en slik situasjon. Jeg forstår godt at du akkurat nå synes at hverken hun eller du fortjente å oppleve dette. Vi er aldri forberedte på å miste noen nære i "feil rekkefølge" eller i "for ung alder".

Litt tafatt å si at du må gi deg lov til å sørge og du må la deg selv få leve. Lett å ta på seg ansvaret i en slik situasjon, men det blir så manga faktorer som man da må endre at man ser at enkelte ting dessverre er uungåelige.
Antall ord: 97
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeathAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 10 Apr 2007 20:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av DeathAngel »

Takk for svar alle sammen :)
Antall ord: 5
DeathAngel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Uff, så forferdelig trist.

Men jeg tror vi må prøve å tenke hva vi vil tro på. En grusom skytsengel tror jeg ikke det var. Vi kan tenke at noen ganger skjer grusomme tilfeldigheter, eller vi kan tenke at det er noe mer og at vi har engler osv. Jeg tenker at hvis vi skal tro på skytsengler så kan vi også tro at det er planlagt, en mening - klisje, I know.

Når sånn skjer så kjenner jeg at jeg ønsker å tro på at det er ment å være. Ellers blir det for ufattelig.

Sender tanker til deg, stort annet kan man ikke si.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DeathGod
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Mai 2007 07:42
17

Innlegg av DeathGod »

Trist å høre..

Du vet.. vi mennesker.. vi tror bare på det vi ser.. egentlig så vet vi ikke en dritt..
vi har universet... det er uendelig stort.. vi aner ikke hva som finnes der ute

og her på jorda.. ser du noe uvanlig.. så blir du kalt mentalt syk..

Ossen ble vi mennesker til? ossen ble jorda til? hvorfor er jorda , og alle dyr og mennesker så perfekt laget?

noengang tenkt på det?

jeg tror... vi mennesker er bestemt for å dø på et visst tidspunkt..
jeg tror.. noen ser på oss.. uansett hvor vi er og hva vi gjør..

noe mye sterkere enn oss..
noe vi ikke klarer å forstå

tenk på det :O


Jeg tror ikke på engler.. og ikke guder... men demoner og lignende..
jeg har sett mye folk flest aldri ville trodd på..
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stiastr
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 30 Mai 2007 14:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim - Sand

Innlegg av stiastr »

Den historien var hvert mine tanker... :mozilla_frown:
Antall ord: 8
Mvh Stian

"Elsk Din Fiende, Og Be For Din Neste"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links