Jeg og en venninne var på "spøkelsesjakt" i nærområdet i dag, det ligger en god del ubrukte og gamle små bygg og hus i området. Vi hadde med kamera, i håp om å fange noe mystisk på et av bildene, og det klarte vi faktisk også..! På noen av bildene dukket det opp orber, som vi først trodde var støv som hadde satt seg fast på linsa, men de var på forskjellige plasser på hvert bilde. Jeg kan legge ut bildene, så dere får se og bedømme selv. Nå skal det sies at vi tok bilder flere steder, og at det bare var her "orbene"/støvet/prikkene/kall det hva du vil - dukket opp. I dette rommet følte venninnen min et ubehag, selv om ikke jeg merket noen ting. Vi ble litt paffe da vi hadde gått rundt i skauen og spøkt om at "hvis det kommer orber på de bildene, så dør jeg ass", og så gjorde det det... Det merkelige er at da venninnen min tok bildene, så hun ikke "orbene", enda hun jo så motivet gjennom skjermen.. jaja.
Her erbildene hvertfall:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelsesjakt - orber?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jun 2006 13:57
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: et sted
Re: Spøkelsesjakt - orber?
Det meste av det er nok støv og sån...
Antall ord: 11
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Tenkte jeg også, men det er de på det øverste bildet og de som er "inni" maleriet som er "skumlest"..
Antall ord: 20
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
På andres bilder har jeg liksom bare blåst det vekk og sagt at det er sikkert støv... men man får liksom ikke noia før man opplever det selv=P
Antall ord: 33
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Klart det er mye støv på et "roterom?".
Men hva i all verden var motivet?
Antall ord: 16
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ikke noe spesielt, vi var bare på jakt etter noe mystisk, noe vi egentlig ikke ventet å oppnå. Men det gjorde vi altså.Baronen skrev:Klart det er mye støv på et "roterom?".
Vi var der igjen i går, med mitt eget kamera (det andre tilhørte min venninne), og da dukket det ikke opp noen orber i det hele tatt, enda det var om mulig verre der inne nå. Nå krøp det hauger av maur opp etter veggene både ute og inne. Men hvis det var støv som fløy fritt i luften, er det rart at ikke mitt kamera fanget det opp. Og hvis det var støv som satt fast på linsa, er det rart at de var på forskjellige plasser for hvert bilde. Jaja, jeg er egentlig åpen for begge muligheter.
Antall ord: 146
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2007 23:29
- 17
Hvordan i alle dager får du bildet inn i innlegget ditt? Jeg har ikke fått det til enda...
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Photobucet, vet du, det er en genial nettside... :mozilla_cool:ullkopa skrev:Hvordan i alle dager får du bildet inn i innlegget ditt? Jeg har ikke fått det til enda...
Du går på photobucket.com og registrerer deg gratis. (det finnes mange slike nettsider, men jeg bruker photobucket myself) Deretter logger du inn og laster ned de bildene du vil legge ut. Når du har lastet dem ned, kopierer du en av de tre kodene som dukker opp i adresselinjer UNDER bildet/bildene. Kopier altså IMG-koden. Deretter limer du den inn i innlegget du skal poste. Voilá - der er bildene! Verre er det ikke.
Denne maskinen har ikke kapasitet til at jeg kan lage en billedforklaring, men så fort jeg bruker den andre, kan jeg tegne en forklaring til deg.
Antall ord: 135
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2007 13:45
- 17
- Lokalisering: åndalsnes
Når jeg så på de første så syndtes jeg at det ikke var noe spesielt, men det siste så tror jeg at det kan være noe der ja
Antall ord: 31
heaven doesn't need me, hell is scared i'll take over< O
< O D
< O D
Hide post links |