Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
chupacabra18 skrev:
nei de kommer ikke tilbake nei, ikke i samme kropp som før, men en sjel kan komme tilake på jorda i en annen skikkelse..
som f. eks en sjel kan bli født på ny ved at sjelen blir født på ny i et barn som blir født... vi har alle levd før, men det kan vi ikke huske for vi har alle ting med oss vi må forandre på, derfor blir vi sendt tilbake på jorda for en sjangs til, til å rette opp i fåre feil....
det tror da jeg:)
rette opp i feil? mener du da at vi kommer ned i en kropp, ganske nær vår tidligere familie, for så å gjøre opp for de vi såret i det tidligere livet?
mener at vi kommer tilbake i en eller annen kropp,
nei trenger ikke være i nærhet av familie..
du kommer tilbake, intetanende om ditt tidligere liv, (ellers hadde du jo hatt hodet fult av opplevelser fra 5 liv f. eks:P:P man hadde blitt gal..:P) og lever livet på nytt, for da å prøve å leve det livet du FØRSTE GANG skulle levd.
chupacabra18 skrev:
mener at vi kommer tilbake i en eller annen kropp,
nei trenger ikke være i nærhet av familie..
du kommer tilbake, intetanende om ditt tidligere liv, (ellers hadde du jo hatt hodet fult av opplevelser fra 5 liv f. eks:P:P man hadde blitt gal..:P) og lever livet på nytt, for da å prøve å leve det livet du FØRSTE GANG skulle levd.
vanskelig å forklare hehe menmen..
så da mener du at vi kommer tilbake for å leve et omtrent likt liv med samme valg, muligheter, for så å ta andre valg?
hehehehe det er jo det jeg har sagt da:P at vi er her for å lære å ta nye valg som leder til et bedre jeg:)
som dermed fører til at du ikke trenger å leve mer på jorda, du har lært leksa di og flyter uendelig som en energi i enten himmel eller helvete (er usikker på om det finnes men:P )
chupacabra18 skrev:hehehehe det er jo det jeg har sagt da:P at vi er her for å lære å ta nye valg som leder til et bedre jeg:)
som dermed fører til at du ikke trenger å leve mer på jorda, du har lært leksa di og flyter uendelig som en energi i enten himmel eller helvete (er usikker på om det finnes men:P )