Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ LURER
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2007 11:28
- 17
LURER
VISS DØDEN BETYR FORANDRING DA VIL DET SI AT DET VIL SKJE NOE NEGATIVT DA?
FOR MEG ER DØDEN NOE TRIST OG LEIT. DET ER IKKE POSITIVT DET? IKKE HER PÅ JORDA.HVA POSITIVT KAN KOMME UT AV Å DRØMME OM DØDEN.?ER DET NOEN SOM HAR OPPLEVD NOE NEGATIVT ELLER POSITIVT ETTER AT DE HAR DRØMMT OM DØDEN.
JEG HAR DRØMMT OM DØDEN TO GANGER MEN IKKE NOE POSITIVT HAR SKJED MEG BARE DET MOTSATTE.
UFF DETTE BLE BARE ROT......HÅPER DERE FORSTÅR HVA JEG MENER. :mozilla_laughing:
FOR MEG ER DØDEN NOE TRIST OG LEIT. DET ER IKKE POSITIVT DET? IKKE HER PÅ JORDA.HVA POSITIVT KAN KOMME UT AV Å DRØMME OM DØDEN.?ER DET NOEN SOM HAR OPPLEVD NOE NEGATIVT ELLER POSITIVT ETTER AT DE HAR DRØMMT OM DØDEN.
JEG HAR DRØMMT OM DØDEN TO GANGER MEN IKKE NOE POSITIVT HAR SKJED MEG BARE DET MOTSATTE.
UFF DETTE BLE BARE ROT......HÅPER DERE FORSTÅR HVA JEG MENER. :mozilla_laughing:
Antall ord: 98
Alana
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Først og fremst slå av caps-locken din. Det er forstyrrende å lese alt med bare store bokstaver. Det oppfattes som skriking.
Min oppfatning av døden er at det blir slutt. Hverken tristhet eller glede, bare ... ingenting ...
Tristheten blir hos de etterlatte, men da håper jeg at jeg har gjort såpass mye godt i mitt liv at det finnes mest gode minner etter meg.
Hvis drømmer om døden peker på forandring, vil jo din egen oppfatning av dette være avgjørende. Hvis du ser på foraandring som ondt, så blir det ondt, hvis du ser på det som positivt, så blir det også positivt. Det er som med halvfullt eller halvtomt glass.
Min oppfatning av døden er at det blir slutt. Hverken tristhet eller glede, bare ... ingenting ...
Tristheten blir hos de etterlatte, men da håper jeg at jeg har gjort såpass mye godt i mitt liv at det finnes mest gode minner etter meg.
Hvis drømmer om døden peker på forandring, vil jo din egen oppfatning av dette være avgjørende. Hvis du ser på foraandring som ondt, så blir det ondt, hvis du ser på det som positivt, så blir det også positivt. Det er som med halvfullt eller halvtomt glass.
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
leste ikke hva du skrev alana fordi det var caps alt sammen..
men ut i fra BA sitt innlegg..
det er alltid trist å miste en man holder kjær. enten det er brudd eller død.
man sier at døden er berre en forandring fordi at om du tror på reinkarnasjon så blir du født på ny. så den eneste forandringen er da nytt liv.
andre trur di kommer til gud\allah. så forandringen der er jo å "leve" godt for all evighet. ser ikke noe vont i den tanken.
så mens du lever nå så gjør det vot å miste en nær pågrunn av døden.
men om du trur på livet etter døden. så kan du tenke hvor godt den du mista har det nå der.
om døden er positift eller negatift avhenger av din tro.
men ut i fra BA sitt innlegg..
det er alltid trist å miste en man holder kjær. enten det er brudd eller død.
man sier at døden er berre en forandring fordi at om du tror på reinkarnasjon så blir du født på ny. så den eneste forandringen er da nytt liv.
andre trur di kommer til gud\allah. så forandringen der er jo å "leve" godt for all evighet. ser ikke noe vont i den tanken.
så mens du lever nå så gjør det vot å miste en nær pågrunn av døden.
men om du trur på livet etter døden. så kan du tenke hvor godt den du mista har det nå der.
om døden er positift eller negatift avhenger av din tro.
Antall ord: 143
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
Kødder du med meg BA? Mener du det? Du tror ikke at vi har en sjel? det blir slutt? Det hadde jeg ikke trodd, jeg trodde du visste bedre faktisk. Energi kan ikke fosvinne, bare overføres. Hva som skjer etter døden, godt spørsmål. Jeg mener døden er den største løgnen av dem alle!BA skrev:Først og fremst slå av caps-locken din. Det er forstyrrende å lese alt med bare store bokstaver. Det oppfattes som skriking.
Antall ord: 181
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2007 11:28
- 17
MENTE
Sorry for at jeg hadde caps på.Det jeg mente var at når man DRØMMER om døden så skulle det skje noe positivt i live ditt etter på,men for min del så har det skjed det mot satte.Og jeg tror på liv etter døden.Og vi vil komme tilbake til jorda til vi har lært hvordan vi kan skape harmoni med værandre.Og det onde vi gjør på jorde vil vi få svi når vi dør.
eks. tar du live av et menneske så for du straff her på jorde,men det ventes enda en straff for sjela di når man dør.Vi lærer hele tiden,men vi har en lang vei å gå.Ja døden er trist for oss som blir igjen ,men jeg vet at døden er ikke noe man skal frykte. jeg vet endel om åndeverden men det er ikke alt jeg forstår og blir litt forvira og lei meg fordi det er sån reglene er i ådeverden og stiller spørsmål.Og det er vel meninga at vi ikke skal forstå alt heller.
eks. tar du live av et menneske så for du straff her på jorde,men det ventes enda en straff for sjela di når man dør.Vi lærer hele tiden,men vi har en lang vei å gå.Ja døden er trist for oss som blir igjen ,men jeg vet at døden er ikke noe man skal frykte. jeg vet endel om åndeverden men det er ikke alt jeg forstår og blir litt forvira og lei meg fordi det er sån reglene er i ådeverden og stiller spørsmål.Og det er vel meninga at vi ikke skal forstå alt heller.
Antall ord: 195
Alana
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Standard bruker
- 19
Nei, jeg kødder ikke med deg. Jeg tror ikke vi har noen sjel. Den som måtte tro de vet bedre enn som så er lurt. En uforgjengelig sjel finnes det ingen grunn til å tro. Vi har ingen gode undersøkelser som støtter en slik tro, og vi har gode verdensbilder som står seg utmerket uten behov for forvanskinger som sjel.kraBat skrev:Kødder du med meg BA? Mener du det? Du tror ikke at vi har en sjel? det blir slutt? Det hadde jeg ikke trodd, jeg trodde du visste bedre faktisk. Energi kan ikke fosvinne, bare overføres. Hva som skjer etter døden, godt spørsmål. Jeg mener døden er den største løgnen av dem alle!BA skrev:Først og fremst slå av caps-locken din. Det er forstyrrende å lese alt med bare store bokstaver. Det oppfattes som skriking.
Energi kan ikke forsvinne, men den kan ta andre former. Varmeenergien vår vil gradvis overføres til omgivelsene. Det er vel den energien som ligger lagret i kroppen, men om det finnes andre former for energi, så vil de også overføres til omgivelsene eller omdannes til varmeenergi.
Antall ord: 296
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
Viktig punkt det der, hvem har sagt at døden eksisterer? Det er jo bare noe vi mennesker harkraBat skrev: Jeg mener døden er den største løgnen av dem alle!
funnet på for å forklare forråtnelsesprossesen på.
Er kroppen vår bare til låns? Et legeme for gjenbruk?
Klarer ikke hjernen vår å opfatte hva liv egentlig er? Hvor mye er det vi egentlig ikke forstår?
Innse det, hvis du prøver å snakke til en maur, vil den forstå at du kommuniserer med den?
Vil vi forstå at andre vesner kommuniserer med oss?(romvesner,energier)
Antall ord: 101
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Agaton skrev: hvem har sagt at døden eksisterer? Det er jo bare noe vi mennesker har
Det er det vel ikke? Vi ser jo hver eneste dag at folk dør. De mister livet og kommer aldri tilbake.
Hvorvidt døden er endelig eller ikke er en helt annen ting, men så lenge vi har evidenser for at døden er endelig, og ikke evidenser for at den ikke er endelig, så er det mest naturlig å tenke at den er endelig.
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Er det rart vi ikke har noen gode undersøkelser som støtter en slik tro?BA skrev:Nei, jeg kødder ikke med deg. Jeg tror ikke vi har noen sjel. Den som måtte tro de vet bedre enn som så er lurt. En uforgjengelig sjel finnes det ingen grunn til å tro. Vi har ingen gode undersøkelser som støtter en slik tro, og vi har gode verdensbilder som står seg utmerket uten behov for forvanskinger som sjel.
Energi kan ikke forsvinne, men den kan ta andre former. Varmeenergien vår vil gradvis overføres til omgivelsene. Det er vel den energien som ligger lagret i kroppen, men om det finnes andre former for energi, så vil de også overføres til omgivelsene eller omdannes til varmeenergi.
Vi lever kun i en fysisk basert verden. Man er mer enn en begynnelse til slutt..
Du virker veldig matrialistisk! Men hvordan kan det være tanker i hodet om det ikke er kobla opp mot en kilde? Fysikk kan ikke tenke.
Antall ord: 173
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 01:25
- 18
- Lokalisering: sandefjord
inspill til det med mauren der oppe:)
rart jeg kan sitte stille på stranden.. se neon fluer rundt som flyr vekk emd en gang jeg leer en finger.. helt til jeg tenkre gode tanker og sender god energi mot den.. etter 10sekunder så satt den på hånda mi og jeg kunneløfta hånda opp og se på den:)
rart jeg kan sitte stille på stranden.. se neon fluer rundt som flyr vekk emd en gang jeg leer en finger.. helt til jeg tenkre gode tanker og sender god energi mot den.. etter 10sekunder så satt den på hånda mi og jeg kunneløfta hånda opp og se på den:)
Antall ord: 60
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )
Hide post links |
Jeg klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal tro...
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Re: MENTE
Det å drømme om døden kan bety forandringer i livet ditt.alana skrev:Sorry for at jeg hadde caps på.Det jeg mente var at når man DRØMMER om døden så skulle det skje noe positivt i live ditt etter på,men for min del så har det skjed det mot satte.Og jeg tror på liv etter døden.Og vi vil komme tilbake til jorda til vi har lært hvordan vi kan skape harmoni med værandre.Og det onde vi gjør på jorde vil vi få svi når vi dør.
Eller det kan rett og slett komme av at du tenker mye på temaet om dagen.
(bevisst eller ubevisst)
Du sier forandringene som har kommet i livet ditt ikke har vært positive for deg.
Men kanskje du ser tilbake om en stund og ser at noe positivt kom ut av det likevel? Det er ikke alltid man ser ting så klart når man står midt oppe i det.
Ting som virker negative i livet ditt nå, vil uansett gi deg erfaringer som er viktige å ha med seg videre. Erfaringer som du kommer til å få bruk for en dag!
Det er faktisk noe i den gamle, utslitte frasen
"alt som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere" :mozilla_wink:
Mvh Lilja
Antall ord: 334
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
nei de kommer ikke tilbake nei, ikke i samme kropp som før, men en sjel kan komme tilake på jorda i en annen skikkelse..BA skrev:Agaton skrev: hvem har sagt at døden eksisterer? Det er jo bare noe vi mennesker har
Det er det vel ikke? Vi ser jo hver eneste dag at folk dør. De mister livet og kommer aldri tilbake.
Hvorvidt døden er endelig eller ikke er en helt annen ting, men så lenge vi har evidenser for at døden er endelig, og ikke evidenser for at den ikke er endelig, så er det mest naturlig å tenke at den er endelig.
som f. eks en sjel kan bli født på ny ved at sjelen blir født på ny i et barn som blir født... vi har alle levd før, men det kan vi ikke huske for vi har alle ting med oss vi må forandre på, derfor blir vi sendt tilbake på jorda for en sjangs til, til å rette opp i fåre feil....
det tror da jeg:)
Antall ord: 187
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
rette opp i feil? mener du da at vi kommer ned i en kropp, ganske nær vår tidligere familie, for så å gjøre opp for de vi såret i det tidligere livet?chupacabra18 skrev:
nei de kommer ikke tilbake nei, ikke i samme kropp som før, men en sjel kan komme tilake på jorda i en annen skikkelse..
som f. eks en sjel kan bli født på ny ved at sjelen blir født på ny i et barn som blir født... vi har alle levd før, men det kan vi ikke huske for vi har alle ting med oss vi må forandre på, derfor blir vi sendt tilbake på jorda for en sjangs til, til å rette opp i fåre feil....
det tror da jeg:)
Antall ord: 133
Hide post links |