Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerÅpen for energi?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

EsmaragdA
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 06 Apr 2007 19:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Åpen for energi?

Innlegg av EsmaragdA »

Siden jeg var liten har jeg i mange hus følt at det er noe mer enn bare meg/oss som er synlige. Som om noen er der og holder øye med meg/oss og følger etter oss. Jeg kjenner det på kroppen ved at jeg blir urolig og spent. Jeg får også problemer med å sove i enkelte hus. Som i min mor sitt hus, der klarer jeg omtrent ikke å være inne på et rom, mens i andre føler jeg at noen holder øye med meg og gjør meg urolig. Enkelte ganger er det så ekkelt at jeg får nesten panikk, og klaustrofobi rett og slett. høres ganske dramatisk ut, men jeg føler med litt "kvalt" på en måte. I andre hus føler jeg meg på en måte trygg. Det er ingen andre som føler sånn, kun jeg av de jeg kjenner. Er jeg åpen for energier jeg da? Siden ingen av de andre kjenner det sånn.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Re: Åpen for energi?

Innlegg av Mysticool »

EsmaragdA skrev:Siden jeg var liten har jeg i mange hus følt at det er noe mer enn bare meg/oss som er synlige. Som om noen er der og holder øye med meg/oss og følger etter oss. Jeg kjenner det på kroppen ved at jeg blir urolig og spent. Jeg får også problemer med å sove i enkelte hus. Som i min mor sitt hus, der klarer jeg omtrent ikke å være inne på et rom, mens i andre føler jeg at noen holder øye med meg og gjør meg urolig. Enkelte ganger er det så ekkelt at jeg får nesten panikk, og klaustrofobi rett og slett. høres ganske dramatisk ut, men jeg føler med litt "kvalt" på en måte. I andre hus føler jeg meg på en måte trygg. Det er ingen andre som føler sånn, kun jeg av de jeg kjenner. Er jeg åpen for energier jeg da? Siden ingen av de andre kjenner det sånn.
Jeg føler også slikt, feks det huset jeg vokste oppi.
Var aldri alene der og kvier meg fortsatt for å dra til deg alene.
Et annet hus rett oppi veien her jeg bor nå er også et eller annet meg.
Får sjelvninger hver gang jeg går forbi, forventer liksom at
det skal skje hende noe der...kan jo ikke bare gå bort
å banke på døren å spørre hei spøker det hos dere...


Fullt mulig du er åpen for energier....
Jeg er mottakelig, hvor åpen jeg er vet jeg ikke
Tørr liksom ikke finne det ut helt liksom...
Antall ord: 275
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links