Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lurer på en ting...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2007 06:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: skauen
Lurer på en ting...
for en stund siden skulle klassen min sove på skolen, alle hadde det kjekt utenom ei. Som sa at det var en gammel dame som hadde fulgt etter henne i det siste. Hun var veldig redd siden vi var i den gamleste delen. Jeg og noen venner fant ut at vi skulle sjekke ut skolen sin kjeller, venninnen vår(som hadde sett den gamle damen) ble med. Da vi kom til et vindu, begynner hun å hyle og gråte. Hun peker mot et tre der hun påsto at den gamle damen sto. Vi andre så ingenting og gikk ut oh oppover mot der hun skulle stått, vi så ikke noen fotspor der(snødde samme dag) det jeg lurer på er om; Det kan hende at hun så en gammel dame? eller har hun sett på for mange grøssere?
Antall ord: 143
no guts, no glory
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Okt 2006 12:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Noen har en tendens til å se ting andre ikke kan se, sånn som gjenferd. Kan hende hun er mer åpen enn andre, eller at denne gamle damen prøver å kontakte henne.
Antall ord: 32
Ouija Board!!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Kan være hennes egen hjelper - kanskje venninnen din ikke trenger å være redd for damen?
Antall ord: 16
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det virker jo slik att nettopp noen av oss klarer og se det andre ikke er følsomme nok til og se.
Det skulle ikke forundre meg i det hele tatt att det var reelt for henne.
Det skulle ikke forundre meg i det hele tatt att det var reelt for henne.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Jepp, denne jenta SÅ sannsynligvis denne damen !
Alt er energi, og det sees spesielt i åndelige saker, mener jeg.
Noen mennesker er følsomme for denne energien - slikat de faktisk tar inn informasjon om energien.
Om denne energien er som en sjel, ånd, hjelper, eller noe annet, det kan variere, men for de som ser det, er det reelt.
Energiene er reelle, men folk flest har ikke dette" frekvensområdet" åpent, slik at de kan se det. Og disse "frekvensene" er slika t de ikke dirkete påvirker måleapparater, vi kan til nød se indikasjoner på at det er "Noe", uten egentlig å kunne bevise HVA det er.
Et eksempel på dette er en film jeg greide å ta opp , når et elekrtronisk kompass reagerte på ett eller annet, ved besøk på Skillingmark.
Det "merkeleige" fenomenet lot seg ikke gjenta på andre tidspunkt på døgnet, eller andre steder - unntatt ett- i samme tidsrom. litt før / etter midnatt .
Desverre fikk jeg bare tatt ett opptak, - kansje fordi jeg ble så overasket av de første utslagene, at jeg ikke husket å ta frem kamera.
Selvfølgelig vet jeg at mange er uenig med de konlklusjoner jeg drar, men de om det.
Filmen finner du her: Skillingmark-turen vår, bilder med mer!
Så Ja, hun så sannsynligvis denne damen.
mvh Asbjørn
Alt er energi, og det sees spesielt i åndelige saker, mener jeg.
Noen mennesker er følsomme for denne energien - slikat de faktisk tar inn informasjon om energien.
Om denne energien er som en sjel, ånd, hjelper, eller noe annet, det kan variere, men for de som ser det, er det reelt.
Energiene er reelle, men folk flest har ikke dette" frekvensområdet" åpent, slik at de kan se det. Og disse "frekvensene" er slika t de ikke dirkete påvirker måleapparater, vi kan til nød se indikasjoner på at det er "Noe", uten egentlig å kunne bevise HVA det er.
Et eksempel på dette er en film jeg greide å ta opp , når et elekrtronisk kompass reagerte på ett eller annet, ved besøk på Skillingmark.
Det "merkeleige" fenomenet lot seg ikke gjenta på andre tidspunkt på døgnet, eller andre steder - unntatt ett- i samme tidsrom. litt før / etter midnatt .
Desverre fikk jeg bare tatt ett opptak, - kansje fordi jeg ble så overasket av de første utslagene, at jeg ikke husket å ta frem kamera.
Selvfølgelig vet jeg at mange er uenig med de konlklusjoner jeg drar, men de om det.
Filmen finner du her: Skillingmark-turen vår, bilder med mer!
Så Ja, hun så sannsynligvis denne damen.
mvh Asbjørn
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Som Tor Heyerdal sa på TV engang, når allt kommer til allt er allt bare bølgelengder...
Den var litt dyp midt i påsken.
Uansett såg det ut til å være ett utrolig staselig å fint område og hus, der i skillingmark.
Den var litt dyp midt i påsken.
Uansett såg det ut til å være ett utrolig staselig å fint område og hus, der i skillingmark.
Antall ord: 45
Hide post links |