Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
jorg
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2007 11:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Levanger
Innleggav jorg »
Tusen takk Gummitarzan!
Jeg hadde ikke lest dette før nå. Veldig spennende historie, og veldig troverdig!
Ikke alltid jeg orker å lese så lange innlegg,men jeg slukte hvert ord her.Spennende også fordi du skriver godt,det er sikkert.
Vet ikke hvorfor,men historier om banking på dører der ingen er utenfor...det gir meg skikkelige grøss.
Ettersom at en ikke skal legge ut adresser her så skal jeg ikke gå direkte innpå det. men på vestlandet ligger lille Haugesund. som er en plass hvor paranormal aktivitet i form av Gjenferd og spøkelser er ganske stor, pga byen ned dyssede triste historie. jeg hevder ikke at jeg vet hvor denne historien kommer fra. men er du i Haugesund og jakter etter spøkelser. ville jeg anbefalt Gardstøl stripen. nordforbi solandsbakkene. der ligger en mengde huser som det knytter seg noen historier utenom det vanlige. men jeg ville ikke anbefalt noen og dra dit.
jeg var der for en tid tilbake. og noen av historiene og tingene jeg så der var utrolige etter min mening. men også forferdlige. vet du hva du driver med så prøv det ut. vist ikke hold deg langt unna
Når det gjelder spøkelser tror jeg ingen helt vet hva de driver med ,for man vet jo ikke hva disse fenomenene egentlig er,ikke sant?Men det er sikkert spennende å dra på spøkelsesjakt for de som liker å skremme vannet av seg selv.For meg holder det lenge å lese om det.Og egne opplevelser har ikke akkurat gjort meg modigere når det gjelder det uforklarlige,blir nok aldri noen ghosthunter,nei.
Jeg er født og oppvokst i Haugesund.
Barndomshjemmet ligger like i nærheten av Haraldsvang, og skeisvang videregående skole.
Flytta fra Haugesund i 2003.
ah.. såpass... er fra karmøy, så haugesund, så sverge, så sveio, så karmøy, så nå haugesund.
er 21 år å har fløtta rundt 19 ganger.. hehe.. så er fra mange steder
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her