...men natt til 2. april sovnet jeg på sofaen min. Det som var så enormt rart var at jeg våknet av ett smell/brak. Sofaen hadde flyttet på seg! Jeg kjente det så godt. Det var bare jeg og dyra mine som var hjemme da det skjedde så ingen kan ha løftet på den.
Den ble heller ikke løftet veldig høyt, bare noen cm tror jeg. Selvsagt håper jeg at jeg bare hadde en drøm om at sofaen datt ned med ett smell, men det verste var at både hunden og katten bråvåknet samtidlig som meg og tittet mot sofaen. Snedig... måtte bare få sagt det, er ikke mange som tror på meg når jeg forteller hva jeg har opplevd her i huset.
spennende...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hehe, tro det eller ei...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 22:28
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: hehe, tro det eller ei...
Det kan ha vært kraftige rykkninger.€v@ skrev:...men natt til 2. april sovnet jeg på sofaen min. Det som var så enormt rart var at jeg våknet av ett smell/brak. Sofaen hadde flyttet på seg! Jeg kjente det så godt. Det var bare jeg og dyra mine som var hjemme da det skjedde så ingen kan ha løftet på den.
Den ble heller ikke løftet veldig høyt, bare noen cm tror jeg. Selvsagt håper jeg at jeg bare hadde en drøm om at sofaen datt ned med ett smell, men det verste var at både hunden og katten bråvåknet samtidlig som meg og tittet mot sofaen. Snedig... måtte bare få sagt det, er ikke mange som tror på meg når jeg forteller hva jeg har opplevd her i huset.
spennende...
Har opplevd det selv, i forbindelse med mareritt.
En kveld, da jeg sovnet i stolen foran tv, våknet jeg av at jeg hadde sparka til ei 1,5 liters flaske med saft, som stod på stuebordet.
Flaska for i veggen på andre siden av bordet, og lagde merke i veggen.
Jeg kjente det ganske godt i stortåa etterpå også.
Da hadde jeg drømt at jeg ble anngrepet av et villdyr, og skulle sparke til det, for å forsvare meg.
En gang tidligere, vekte kjæresten meg, og spurte hva jeg drev med.
Da hadde jeg ligget å sprunget i senga.
Beina hadde gått som trommestikker, og hele senga rista.
Da hadde jeg drømt at jeg skulle løpe i fra noe.
Antall ord: 268
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Tenker du fikk deg et støkk da :mozilla_wink:€v@ skrev:...men natt til 2. april sovnet jeg på sofaen min. Det som var så enormt rart var at jeg våknet av ett smell/brak. Sofaen hadde flyttet på seg! Jeg kjente det så godt. Det var bare jeg og dyra mine som var hjemme da det skjedde så ingen kan ha løftet på den.
spennende...
Antall ord: 147
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 22:28
- 18
Gjett om! hehe!Tjohei skrev:Tenker du fikk deg et støkk da :mozilla_wink:€v@ skrev:...men natt til 2. april sovnet jeg på sofaen min. Det som var så enormt rart var at jeg våknet av ett smell/brak. Sofaen hadde flyttet på seg! Jeg kjente det så godt. Det var bare jeg og dyra mine som var hjemme da det skjedde så ingen kan ha løftet på den.
spennende...
Neida, det kan jo bare være så enkelt som at jeg drømte og sparket osv, men bare så rart det med dyra. Og jeg sparker jo ikke en 3-seters sofa opp fra gulvet jeg heller da. I allefall ikke når jeg ligger i den selv!
Finnes nok en god forklaring på det ja kan jeg tenke meg, var bare så rart
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Ja men det kan jo være noe som løftet sofaen din for at du skulle stå opp :mozilla_wink:€v@ skrev:Gjett om! hehe!Tjohei skrev:Tenker du fikk deg et støkk da :mozilla_wink:€v@ skrev:...men natt til 2. april sovnet jeg på sofaen min. Det som var så enormt rart var at jeg våknet av ett smell/brak. Sofaen hadde flyttet på seg! Jeg kjente det så godt. Det var bare jeg og dyra mine som var hjemme da det skjedde så ingen kan ha løftet på den.
spennende...
Neida, det kan jo bare være så enkelt som at jeg drømte og sparket osv, men bare så rart det med dyra. Og jeg sparker jo ikke en 3-seters sofa opp fra gulvet jeg heller da. I allefall ikke når jeg ligger i den selv!
Finnes nok en god forklaring på det ja kan jeg tenke meg, var bare så rart
Antall ord: 240
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |