ja det bildet DU har lagt inn er nok hårstråd,det er jeg enig med deg i :mozilla_smile: men ikke det første bildet,
( http://s162.photobucket.com/albums/t270 ... ystisk.jpg )
det som er mitt,er ganske sikker på at det ikke kan være håret mitt :mozilla_wink:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva er DETTE for noe?orber?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2006 15:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 13:01
- 17
- Lokalisering: Trøndelag
Hei du! Spennende bilde du har lagt ut! Nei, jeg synes ikke det ser ut som hår. Da er det et veldig rart hår du har Men du kan snakke med Asbjørn, han har peiling på disse tingene! Lykke til videre! :mozilla_wink:
Antall ord: 46
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Free har helt rett. Det er bare hår. Du merket det sikkert ikke, siden det ikke er noe man tenker på hele tiden, men det var nok noen hårstrå som hadde kommet seg løs her.
De ligger tett inntil linsa, og er lyst opp av blitsen. Det kan gi ganske dramatiske effekter.
Det er rett og slett ingen tvil, det er hår.
De ligger tett inntil linsa, og er lyst opp av blitsen. Det kan gi ganske dramatiske effekter.
Det er rett og slett ingen tvil, det er hår.
Antall ord: 66
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2006 15:05
- 18
katja : takk! :mozilla_smile: hehe grunnen til at jeg la ut linken var for å høre meningene deres,så om dere mener det er hår,er det helt i orden! :mozilla_smile:
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jeg tror ikke det er hår pga du ser at det "stråler" fra lysene, du ser at fargen er ujevn, og det er forskjellige størrelser på det. Jeg har ikke peiling jeg... Men det var et kult bilde!
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jun 2006 13:57
- 18
- Lokalisering: et sted
Orber pleier jo å være runde...Tror nok det bare er enten et hårstrå(som andre har sagt) eller noe støv eller lys som har sjedd når du tok bildet. For det er ivertfall ingen orb!
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jo, det er hår, Katja. Det ser ut som det stråler fordi blitsen treffer håret, som i tillegg er ute av fokus så nærme linsa. Når du lyser på et speil eller annen skinnende gjenstand vil du oppnå samme effekten.
Fargen er ujevn ja, det er den også på det bildet Free la med, av et hårstrå. Ikke la deg lure av at det ser gjennomsiktig ut heller, det er bare veldig ute av fokus. La noen hårstrå henge ned foran dine egne øyne, og du vil se at de blir gjennomsiktige da også. Du vil bare ikke få samme dramatiske lyseffekt siden det ikke er noen blits som lyser de opp.
Så igjen; det er hår.
Fargen er ujevn ja, det er den også på det bildet Free la med, av et hårstrå. Ikke la deg lure av at det ser gjennomsiktig ut heller, det er bare veldig ute av fokus. La noen hårstrå henge ned foran dine egne øyne, og du vil se at de blir gjennomsiktige da også. Du vil bare ikke få samme dramatiske lyseffekt siden det ikke er noen blits som lyser de opp.
Så igjen; det er hår.
Antall ord: 125
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ok, ok, jeg gir meg!
Antall ord: 5
Hide post links |
Har mange sånne bilder,og det kommer av lyset og at kamera ikke står helt iro når bildet blir tatt
Antall ord: 23
Hide post links |