Heisann!
Er helt ny her jeg . Skikkelig spennende.. Lute bare på om dere vet om noen jeg kan ringe for å finne ut hvor den er. Eller om noen av dere kan hjlpe meg med det. Vet ikke helt om den er mistet, heller forsvunnet.....og er det noen som vet om noen drier utdrivelser i Ålesund?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Folovelse ring mistet!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mar 2007 14:22
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Hei Paula,
La meg gjøre det klart med en gang, jeg er ikke synsk, så dette er ikke et synsk tips...
Hva snakker vi her. Gammel gård, stor hvit hovedbygning, muligens har dere noen ridehester? Når mistet du den? Har du en trekommode nede i gangen med 2 skuffer over benkplaten? Skulle det være slik så kan du alltids ta en titt på der... hyllene og bakerst i hjørnet....
Når det er sagt... gjetting altså...
Har dere en liten kårstue og det er der det spøker?
Det hadde vært svært spennende med noe mer informasjon ettersom jeg selv også holder til på møre og har lett forgjeves etter plasser med litt aktivitet utennom det normale
Så får vi håpe du får noen gode svar her og du kan finne ringen din.
StormS;)
La meg gjøre det klart med en gang, jeg er ikke synsk, så dette er ikke et synsk tips...
Hva snakker vi her. Gammel gård, stor hvit hovedbygning, muligens har dere noen ridehester? Når mistet du den? Har du en trekommode nede i gangen med 2 skuffer over benkplaten? Skulle det være slik så kan du alltids ta en titt på der... hyllene og bakerst i hjørnet....
Når det er sagt... gjetting altså...
Har dere en liten kårstue og det er der det spøker?
Det hadde vært svært spennende med noe mer informasjon ettersom jeg selv også holder til på møre og har lett forgjeves etter plasser med litt aktivitet utennom det normale
Så får vi håpe du får noen gode svar her og du kan finne ringen din.
StormS;)
Antall ord: 146
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ikke helt... Er et lite rødt hus liggende litt inni skogen. Huset ble bygd rundt 1945.. ingen vet helt sikkert. Var opprinnelig bygd med to brakker, så bl det bygd om til hytte, og nå i snere tid er det blitt hus. Har boddher i ca 4 år og opplevd mye rart.. Ting har forsvunnet og kommet tilbake mange ganger, men ikke så lenge.. føler heletiden at vi blir overvåket, og vi har gjentatte ganger hørt mye rart.. herer garantert noe her, men vet ikke hva.. har kontaktet et medium, men han møtte desvere ikke opp til avtalen, og nå vet jeg ikke hvem andre som erher i Ålesunds område..
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Er dette en del av en gård? Eller bare et ensomt hus i skogen? Og ingen hester i mils omkrets?
Kan jeg spørre hva dere hører? Et vennepar av meg hevder at hjem hos hans foreldre forsvinner også ting på merkeverdig vis bare for å dukke opp igjen noe senere. De er ganske pålitelig og vil neppe fare med løgn og fanteri noe som gjør saken svært intressant. Som du sikkert vet finnes det alt mulig på begge sider av gjerdet.
Nå er jeg ikke synsk og ikke driver jeg med noen utdrivelser heller, men om dere noen gang holder døren åpen for en titt så må du gi meg beskjed;)
Har dere forresten hatt dyr i huset og har disse reagert?
Kjenner du noe til historien til huset for annet enn at det har vært 2 brakker? Kan det være snakke om brakker etter tyskerene?
StormS;)
Dette var det litt mindre huset jeg tenkte på, fikk en underlig følelse av at dere, kanskje din slekt eide en gård.storms skrev: Har dere en liten kårstue og det er der det spøker?
Kan jeg spørre hva dere hører? Et vennepar av meg hevder at hjem hos hans foreldre forsvinner også ting på merkeverdig vis bare for å dukke opp igjen noe senere. De er ganske pålitelig og vil neppe fare med løgn og fanteri noe som gjør saken svært intressant. Som du sikkert vet finnes det alt mulig på begge sider av gjerdet.
Nå er jeg ikke synsk og ikke driver jeg med noen utdrivelser heller, men om dere noen gang holder døren åpen for en titt så må du gi meg beskjed;)
Har dere forresten hatt dyr i huset og har disse reagert?
Kjenner du noe til historien til huset for annet enn at det har vært 2 brakker? Kan det være snakke om brakker etter tyskerene?
StormS;)
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Var to tysker brakkerfra krigen :mozilla_wink: har to katter, de har reaert på kjøkkenet, men ikke andre plasser i huset. Moren min bodde her før, og hun har hørt barnegråt i kjelleren. Det er så mye å si om disse hendelsene at jeg gidder ikke å fortelle odet, men det er veldig skremmende...døde i hagen, og det går rykter om at han som bygde huset går igjen. Her er ingen hester i nærheten.. he,he Det har heller ingenting med en gård og gjøre..
Hva det sånn at du er her i fra en plass?
Hva det sånn at du er her i fra en plass?
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hei igjen,
Bor i Ulsteinvik, men kommer ikke her i fra.
StormS;)
Rykter er alltid så som så... mer interessant med de hard selvopplevde fakta de som unektelig lar seg bortforklare logisk.Paula_I skrev: og det går rykter om at han som bygde huset går igjen.
StormS;)
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2007 00:02
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bodø
-
- Nybegynner
- 17
Nei er skikkelig deprimerende...har leitet over alt, men den har ikke dukket opp...
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hmm.storms skrev:Hei igjen,
Rykter er alltid så som så... mer interessant med de hard selvopplevde fakta de som unektelig lar seg bortforklare logisk.Paula_I skrev: og det går rykter om at han som bygde huset går igjen.
StormS;)
Bortforklare logisk.
Kan du gi et eksempel på lgisk bortforklaring?
Og istedet for "unektelig" mener du vel heller "ikke".
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe.. BA...
Det jeg mente var, det en selv ikke kan forklare logisk. Det aller viktigste er at det er selvopplevd, ikke bare et rykte eller en påstand fra en annen. Selv fester jeg noe mer lit til førsthåndsforklaring, en den hvor vi har et vennepar som har et vennepar hvor atte....
Men også her er det skjønn og du som meg vet at til 7'ende og sist, så er det vel ikke store håpet for at det er så paranormalt allikevel.
Paula_I virker mer seriøs enn de fleste, og jeg er en smule lei av 14-17 åringer som kan flytte gjenstander med tankene eller tenne store ildkuler. Noen ser skyggemennesker og andre reiser på astralreiser til jupiter og venus.
Selv håper jeg at sommeren skal bringe meg et skikkelig "spøkehus" å utforske. Ved første mulighet for noe "ekstraordinært" blir det videocam og full oppdatering for de andre seriøse her
StormS;)
Det jeg mente var, det en selv ikke kan forklare logisk. Det aller viktigste er at det er selvopplevd, ikke bare et rykte eller en påstand fra en annen. Selv fester jeg noe mer lit til førsthåndsforklaring, en den hvor vi har et vennepar som har et vennepar hvor atte....
Men også her er det skjønn og du som meg vet at til 7'ende og sist, så er det vel ikke store håpet for at det er så paranormalt allikevel.
Paula_I virker mer seriøs enn de fleste, og jeg er en smule lei av 14-17 åringer som kan flytte gjenstander med tankene eller tenne store ildkuler. Noen ser skyggemennesker og andre reiser på astralreiser til jupiter og venus.
Selv håper jeg at sommeren skal bringe meg et skikkelig "spøkehus" å utforske. Ved første mulighet for noe "ekstraordinært" blir det videocam og full oppdatering for de andre seriøse her
StormS;)
Antall ord: 164
Hide post links |