Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ orber, normalt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2007 22:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vangsvik
orber, normalt?
Hei hei! Jeg vet hva orber er.. (SÅVIDT TROR JEG!) jaja, så en dag så jeg på et bilde av meg og en kompis, tadt i vårt hus, og der ser jeg 3 orber.. så ser jeg på flere av familie bildene i huset vårt, og der ser jeg orber på stortsett vert bilde.. og alle i huset vårt har følt en sterk energi, som ikke er bra. jeg kan ligge stiv i sengen og svette en hel natt.. men, er det normalt og ha mange orber i huset? er det normalt og ha noe i det hele tadt? Er orber "ånder" eller bare støv skyer? en orb som jeg så på bilde lyste litt.. hmfp.. et nytt hus og allt.
Antall ord: 127
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2007 22:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vangsvik
jeg skrev denne tråden litt komplisert men spørsmålene er: "er det normalt og ha mange orber i huset? er det normalt og ha noe i det hele tadt? Er orber "ånder" eller bare støv skyer?" =)
Antall ord: 39
Hide post links |
Re: orber, normalt?
Det går nok sikkert an å ha både ekte ånder, og støv orber samtidig.Lightrunner skrev:Hei hei! Jeg vet hva orber er.. (SÅVIDT TROR JEG!) jaja, så en dag så jeg på et bilde av meg og en kompis, tadt i vårt hus, og der ser jeg 3 orber.. så ser jeg på flere av familie bildene i huset vårt, og der ser jeg orber på stortsett vert bilde.. og alle i huset vårt har følt en sterk energi, som ikke er bra. jeg kan ligge stiv i sengen og svette en hel natt.. men, er det normalt og ha mange orber i huset? er det normalt og ha noe i det hele tadt? Er orber "ånder" eller bare støv skyer? en orb som jeg så på bilde lyste litt.. hmfp.. et nytt hus og allt.
Skulle det vise seg, at orbene på bildene er støv, eller lignende, og det er det nesten helt sikkert, så betyr ikke det at det ikke kan være ånder i huset.
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det som ihvertfall er helt sikkert er at alle "orbs" som finnes på fotografier, er støv, vann, snø, smuss på linsa, lys, eller andre partikler/lysrelaterte fenomener.
Som jeg skrev et annet sted på forumet her kan du til og med se slike "orbs" "live" ved å myse på en glødende lyspære eller liknende.
Som jeg skrev et annet sted på forumet her kan du til og med se slike "orbs" "live" ved å myse på en glødende lyspære eller liknende.
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |