Drømmer, NDO & ut av kroppenUKO og medisiner.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

>wiz skrev:Det er jo ikke bevist at UKO er UKO. Kan fint være en drøm alt sammen.
Nå er en UKO en UKO uansett om vi virkelig er ute av kroppen eller ikke. UKO= Ut av kroppen opplevelse. Så om det tankespinn eller virkelig ute av kroppen er det uansett en UKO.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Charlen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2007 09:03
17

Innlegg av Charlen »

Så klart nei! Det finnes på ingen måte noen medisiner!
Antall ord: 11
Paranormalhet er den eneste veien til sannhet!
//:Charlen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Ahh, denne tråden hadde jeg glemt. Snakket med en lege for noen uker siden. Han mente at det var bevist at det hadde en sammenheng med medisiner. Noen som vet hvor det står noe om dette?
Antall ord: 38
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zhuul
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mar 2007 12:50
17
Lokalisering: Odda og Trondheim

Innlegg av zhuul »

har og lest om mangen folk som får UKO under opperasjoner og på sykehus, eller i sitvasjoner hvor kroppen aktivere naturlig smertestimulerende stoffer som for eksempel ulykker. Er vel helst opiater som du får på sykehuset, ville heller tatt noe mildere stoffer visst du skal eksperimentere med noe sånn som diverse psycadelics. Er litt kjipt å få en fin morfin avhenighet bare for å oppnå en UKO.

Tror det helst går på å være åpen for nye sinnstilstander, har ligget sjøl på sykehus med morfin og sett træra utenfor vindue springe ned mot sykesenga, så du blir liksom mer åpen for nye ting. DAMN ENTS!
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

zhuul skrev:har og lest om mangen folk som får UKO under opperasjoner og på sykehus, eller i sitvasjoner hvor kroppen aktivere naturlig smertestimulerende stoffer som for eksempel ulykker. Er vel helst opiater som du får på sykehuset, ville heller tatt noe mildere stoffer visst du skal eksperimentere med noe sånn som diverse psycadelics. Er litt kjipt å få en fin morfin avhenighet bare for å oppnå en UKO.

Tror det helst går på å være åpen for nye sinnstilstander, har ligget sjøl på sykehus med morfin og sett træra utenfor vindue springe ned mot sykesenga, så du blir liksom mer åpen for nye ting. DAMN ENTS!
Eller kanskje det går mer på å være åpen for hallusinasjoner? ;)

Men for å komme tilbake til sporet igjen, jeg brukte ingen medisiner under mine UKO.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Beste måten å fremkalle UKO på er stress. Ikke socv på natten. Sov 2 timer nå og 2 timer da.
La det gå 1 år eller 2 og du skal se at opplevelsene kommer av seg selv. Spesielt på dagen er min erfaring. 90% av mine ufrivillige UKO opplevelser har jeg hatt på dagen mens jeg har tatt meg en lur.
Antall ord: 61
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
påsiatte
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mar 2007 15:15
17

Innlegg av påsiatte »

....
Sist redigert av påsiatte på 30 Mar 2007 14:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
ler av det jeg ser, ser det jeg vil.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

science skrev:Beste måten å fremkalle UKO på er stress. Ikke socv på natten. Sov 2 timer nå og 2 timer da.
La det gå 1 år eller 2 og du skal se at opplevelsene kommer av seg selv. Spesielt på dagen er min erfaring. 90% av mine ufrivillige UKO opplevelser har jeg hatt på dagen mens jeg har tatt meg en lur.
Det hørtes ut som et sunt søvnmønster....da er det kanskje egentlig nesten så en dør hver gang en sovner da, fordi kroppen er så utslitt...?
Antall ord: 93
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Juno
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jun 2007 17:20
17
Lokalisering: Nord Vestfold

Innlegg av Juno »

Dextrometorfan og Ketamin gir veldig ofte UKO lignende opplevelser.
Ketamin blir brukt veldig ofte på sykehus
Antall ord: 16
Just say KNOW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Ketamin er et hallusinogen. Det burde være forklaring nok for disse UKO'ene.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links