Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Olav Moldestad:)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2006 15:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Olav Moldestad:)
jeg så på et program for vel et år siden eller noe,mener det var åndenes makt,og da var olav moldestad med,og han virket utrolig flink!!
er det noen her som har hatt noe samtale eller kurs med ham før?eller på andre klarsynte sine kurs?har tenkt å melde meg på et av hans kurs,er det ålreit på sånne kurs eller?har ikke vært med på sånt før jeg:) blir glad for tilbakemelding! :mozilla_smile:
er det noen her som har hatt noe samtale eller kurs med ham før?eller på andre klarsynte sine kurs?har tenkt å melde meg på et av hans kurs,er det ålreit på sånne kurs eller?har ikke vært med på sånt før jeg:) blir glad for tilbakemelding! :mozilla_smile:
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hvis du roter litt rundt i trådene her så finner du en del om ham
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
dont get uss started...... please. hehe
Antall ord: 6
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det kan jeg vettu:)takk takk:)
tenke kanskje noen inne her hadde vært med på noen kurs eller lignende? :mozilla_smile:
tenke kanskje noen inne her hadde vært med på noen kurs eller lignende? :mozilla_smile:
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det finner du nok også hvis du leter litt, altså uttalelser om det:)
Sist redigert av Diffusa på 27 Mar 2007 14:02, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
dj_devil :mozilla_wink: han virka jo ganske flink da,etter det jeg så i fjor..?er noen måneder siden det programmet gikk da :mozilla_smile:
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Olav Moldestad er en av de som er diskutert mest i dette forumet, og man blir aldri enig om det temaet, fordi diskusjonene har vært rimelig heftige. Søk på Olav Moldestad i søk feltet ved siden av, og les det du finner. Hvis du syntes det er fint, kan du sende han en PM, eller sms, hvis du ikke syntes det er fint, søk litt til til, og dann deg en mening. Det er viktig når du skal gå på kurs at du har full tiltro til den du skal lære av. Mange har forskjellige meninger, men det som er viktigst for deg er at du finner den du stoler på. Det finnes et utall av forskjellige steder.silje1983 skrev:det kan jeg vettu:)takk takk:)
Antall ord: 148
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hei mason,ok,jeg skal gjøre det,er litt fersking på paranormal.no jeg skjønner du takk er og bukker! :mozilla_smile:
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
"ferskinger" har vi ikke no imotsilje1983 skrev:hei mason,ok,jeg skal gjøre det,er litt fersking på paranormal.no jeg skjønner du takk er og bukker! :mozilla_smile:
velkommen er du da uansett
Antall ord: 37
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Jeg forsto det, det var derfor jeg skrev det slik. Er ikke så lett å fatte alltid når man får skarpe svar tilbake. Jeg skjønte heller ingen ting når jeg merket en viss stemning som jeg ikke skjønte hvordan var kommet opp.silje1983 skrev:hei mason,ok,jeg skal gjøre det,er litt fersking på paranormal.no jeg skjønner du takk er og bukker! :mozilla_smile:
Antall ord: 72
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
dj_devil : takk for det!!
mason : skjønner:) men takk for svar uansett da:)er bare litt nyskjerrig på andres meninger og sånt jeg vettu :mozilla_wink:
mason : skjønner:) men takk for svar uansett da:)er bare litt nyskjerrig på andres meninger og sånt jeg vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Mener du at jeg svarte skarpt? Det var i så tilfellet ikke hensikten min. Er jo vanskelig å vite åssen en skal svare da det alltid har skeia ut i disse trådene bare..mason skrev:Jeg forsto det, det var derfor jeg skrev det slik. Er ikke så lett å fatte alltid når man får skarpe svar tilbake. Jeg skjønte heller ingen ting når jeg merket en viss stemning som jeg ikke skjønte hvordan var kommet opp.silje1983 skrev:hei mason,ok,jeg skal gjøre det,er litt fersking på paranormal.no jeg skjønner du takk er og bukker! :mozilla_smile:
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
var nok megDiffusa skrev:Mener du at jeg svarte skarpt? Det var i så tilfellet ikke hensikten min. Er jo vanskelig å vite åssen en skal svare da det alltid har skeia ut i disse trådene bare..mason skrev:Jeg forsto det, det var derfor jeg skrev det slik. Er ikke så lett å fatte alltid når man får skarpe svar tilbake. Jeg skjønte heller ingen ting når jeg merket en viss stemning som jeg ikke skjønte hvordan var kommet opp.silje1983 skrev:hei mason,ok,jeg skal gjøre det,er litt fersking på paranormal.no jeg skjønner du takk er og bukker! :mozilla_smile:
Antall ord: 112
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
noen her som har vært på sånne kurs før da? :mozilla_smile:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
kunne godt tenke meg det, men slikt koster som kjent en del.
Moldestad ere grei han. det er lettere å forstå han om man har evner. Han har også vert uheldig med klippinga i serien.
Moldestad ere grei han. det er lettere å forstå han om man har evner. Han har også vert uheldig med klippinga i serien.
Antall ord: 34
non omnis moriar
Hide post links |