Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ UKO, men får det ikke helt til...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 13:01
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
UKO, men får det ikke helt til...
Hei folkens!
Jeg har i dag og i går meditert og fått det til sånn at jeg var helt avslappet i kroppen og i sinnet. Men jeg kommer meg ikke helt ut av kroppen.. Jeg kjenner at jeg blir lettere og at jeg føler at jeg ikke ligger i senga på en måte. I går klarte jeg å komme meg litt ut av kroppen, men jeg satt på en måte fast om dere skjønner... Også våknet jeg selv av at forloveden kom for å legge seg.. I dag klarte jeg å komme meg ned i den samme stillingen, der jeg føler at hver celle i kroppen min prikker og at kroppen er varm og at jeg ikke ligger i senga. Men i dag spurte jeg min hjelper om han kunne hjelpe meg, jeg kjente at han tok tak og løftet på en måte. Kom meg lengre enn i går, men i dag satt hodet fast... Jeg får det liksom ikke helt til.. Hva skal jeg gjøre?
Og forresten - jeg har hørt at det er nærmest en sølvtråd som henger fra sjelen og til kroppen... Er den så så lang eller går det an å reise hele verden på en måte?
På forhånd takk!
Jeg har i dag og i går meditert og fått det til sånn at jeg var helt avslappet i kroppen og i sinnet. Men jeg kommer meg ikke helt ut av kroppen.. Jeg kjenner at jeg blir lettere og at jeg føler at jeg ikke ligger i senga på en måte. I går klarte jeg å komme meg litt ut av kroppen, men jeg satt på en måte fast om dere skjønner... Også våknet jeg selv av at forloveden kom for å legge seg.. I dag klarte jeg å komme meg ned i den samme stillingen, der jeg føler at hver celle i kroppen min prikker og at kroppen er varm og at jeg ikke ligger i senga. Men i dag spurte jeg min hjelper om han kunne hjelpe meg, jeg kjente at han tok tak og løftet på en måte. Kom meg lengre enn i går, men i dag satt hodet fast... Jeg får det liksom ikke helt til.. Hva skal jeg gjøre?
Og forresten - jeg har hørt at det er nærmest en sølvtråd som henger fra sjelen og til kroppen... Er den så så lang eller går det an å reise hele verden på en måte?
På forhånd takk!
Antall ord: 221
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
har hørt at man skal konsentrere seg om hjertet, eller var det hodet? nå husker jeg ikke helt.
har selv ikke prøvd på å få til UKO enda, må først selv føle at jeg er klar for en slik opplevelse. men et tips, når du prøver på dette skal du helst være alene. det er ikke noe særlig å streve, bruke mye tid og nesten få det til, og så blir du vekket slik du ble av din forlovede. dessuten kan et syn av din sjeleløse kropp sjokkere/skremme de som ser den. har hørt at de som har en UKO ser døde ut for andre rundt.
har selv ikke prøvd på å få til UKO enda, må først selv føle at jeg er klar for en slik opplevelse. men et tips, når du prøver på dette skal du helst være alene. det er ikke noe særlig å streve, bruke mye tid og nesten få det til, og så blir du vekket slik du ble av din forlovede. dessuten kan et syn av din sjeleløse kropp sjokkere/skremme de som ser den. har hørt at de som har en UKO ser døde ut for andre rundt.
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2007 10:23
- 17
- Lokalisering: Rogaland
Re: UKO, men får det ikke helt til...
Katja skrev:Hei folkens!
På forhånd takk!
Gratulerer! Du har allerede det som er vanskeligst i boks!
Det du beskriver med at hodet henger igjen er veldig vanlig. Enkelte mener av at det kan komme at at chakraet i den kroppsdelen du sitter fast ikke er skikkelig aktivert. Det finnes masse informasjon rundt forbi på nettet om hvordan man kan jobbe med chakraene for å åpne disse.
En enkel øvelse som kan sette deg igang:
Tenk at du flytter den ene hånden over pannen og lager sirkulerende bevegelser. Ser for deg at hode chakraet åpner seg og at du kan ta til deg masse energi. Dette virker best når du er i "vibrasjons stadiet" lykke til!!
Antall ord: 333
Be aldri om rettferdighet, be om tilgivelse
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Tusen takk for svar dere begge!
Enesis, tusen takk for en strålende svar! Jeg er ganske stolt over at jeg klarte meg bra! Føltes vektløs der jeg var, men hang som sagt fast i hodet. Chakraene har jeg selv fundert på, er ganske spennende dette! Har dere noe mer tips om hva jeg bør gjøre?
Enda en gang - takk for svar
Enesis, tusen takk for en strålende svar! Jeg er ganske stolt over at jeg klarte meg bra! Føltes vektløs der jeg var, men hang som sagt fast i hodet. Chakraene har jeg selv fundert på, er ganske spennende dette! Har dere noe mer tips om hva jeg bør gjøre?
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hold fokus på hode chakra til å begynne med. Når du klarer å komme deg løs fra kroppen, så hold deg i umiddelbar nærhet hvis du klarer det. Du får mer ut av opplevelsen hvis du holder den rimelig kort, for da vil minnet mest sannsynlig være sterkere når du kommer tilbake Husk å skrive ned det du opplever! Gleder med til å høre mer om hva du får til! Men ikke bli lei deg eller gi opp om du ikke får ting til med en gang. Er mennesker som strever i mange mnd med å få til det du har fått til til nå..Katja skrev:Tusen takk for svar dere begge!
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Umiddelbar nærhet, hva mener du? Skal jeg være på rommet der jeg ligger eller bare i huset, er det det du mener? Jeg holder linken oppdatertEnesis skrev:Hold fokus på hode chakra til å begynne med. Når du klarer å komme deg løs fra kroppen, så hold deg i umiddelbar nærhet hvis du klarer det. Du får mer ut av opplevelsen hvis du holder den rimelig kort, for da vil minnet mest sannsynlig være sterkere når du kommer tilbake Husk å skrive ned det du opplever! Gleder med til å høre mer om hva du får til! Men ikke bli lei deg eller gi opp om du ikke får ting til med en gang. Er mennesker som strever i mange mnd med å få til det du har fått til til nå..Katja skrev:Tusen takk for svar dere begge!
Antall ord: 208
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hold deg innen et par meter fra kroppen. Av og til kan det også komme skumle lyder ved separasjon og i vibreringsfasen. Ikke la deg skremme av dette. Er ingenting som kan skade deg :mozilla_smile:Katja skrev:Umiddelbar nærhet, hva mener du? Skal jeg være på rommet der jeg ligger eller bare i huset, er det det du mener? Jeg holder linken oppdatertEnesis skrev:Hold fokus på hode chakra til å begynne med. Når du klarer å komme deg løs fra kroppen, så hold deg i umiddelbar nærhet hvis du klarer det. Du får mer ut av opplevelsen hvis du holder den rimelig kort, for da vil minnet mest sannsynlig være sterkere når du kommer tilbake Husk å skrive ned det du opplever! Gleder med til å høre mer om hva du får til! Men ikke bli lei deg eller gi opp om du ikke får ting til med en gang. Er mennesker som strever i mange mnd med å få til det du har fått til til nå..Katja skrev:Tusen takk for svar dere begge!
Antall ord: 246
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ok! Dette er egentlig veldig spennende!
Jeg fikk også høre at vi har en sånn der "sølvtråd" bundet fra sjelen og til kroppen... For jeg er selv veldig redd for å ikke klare å komme tilbake...... Har du hørt om noe slikt?
Jeg fikk også høre at vi har en sånn der "sølvtråd" bundet fra sjelen og til kroppen... For jeg er selv veldig redd for å ikke klare å komme tilbake...... Har du hørt om noe slikt?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
har lest om denne sølvtråden, men det er visst ikke alle som har en UKO som ser denne.. har også hørt om noen som reiste til en annen bydel når de var ute av kroppen, så vet ikke helt om denne tråden begrenser hvor langt du kan reise, kanskje den har en annen funksjon?Katja skrev:Ok! Dette er egentlig veldig spennende!
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
livingdeaddoll skrev:har lest om denne sølvtråden, men det er visst ikke alle som har en UKO som ser denne.. har også hørt om noen som reiste til en annen bydel når de var ute av kroppen, så vet ikke helt om denne tråden begrenser hvor langt du kan reise, kanskje den har en annen funksjon?Katja skrev:Ok! Dette er egentlig veldig spennende!
Ja, en "trådløs tråd" på en måte Jeg har også hørt at noen har reist land og strand - ja - til og med til månen! Men jeg vet ikke jeg... Håper jeg får reist litt mens jeg har en UKO!
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
du burde prøve å se hva andre gjør mens du er ute av kroppen din, og når du er tilbake igjen så spør du dem om de gjorde det du så, for sjekke om du virkelig hadde en UKO..
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det kan jeg gjøre!
Men jeg må nødt til å lære meg det bedre først... Har jo som sagt ikke klart å komme meg helt ut av kroppen.. Hodet henger på en måte igjen hvis du skjønner.. Jeg skal prøve i morgen og hvertfall på tirsdag når jeg er hjemme alene! Men jeg skal holde dere oppdatert!
Men jeg må nødt til å lære meg det bedre først... Har jo som sagt ikke klart å komme meg helt ut av kroppen.. Hodet henger på en måte igjen hvis du skjønner.. Jeg skal prøve i morgen og hvertfall på tirsdag når jeg er hjemme alene! Men jeg skal holde dere oppdatert!
Sist redigert av Katja på 25 Mar 2007 21:29, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Vi har en veldig sterk forbindelse med kroppen. Sølvtråden som du nevner er kjent fra tidenes morgen når det kommer til UKO. Men ikke alle ser denne tråden. Selv har jeg bare sett den på en av mine UKO-er. Men ut fra hva jeg har lest om dette, og om forbindelsen som finnes mellom kropp og sjel, skal du ikke være redd for at du ikke finner veien hjem, eller at tråden ryker. Fra hva jeg har forstått, så er sølvtråden uendelig fleksibelKatja skrev:Ok! Dette er egentlig veldig spennende!
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Men enn om at noen prøver å vekke meg da, hva skjer da? Sorry at jeg spør så mye altså Er helt nytt for meg dette! Så du har selv vært på flere UKO? Kan du ikke fortelle meg hva du gjør og så og tenkte og følte? Dette er SÅ spennende!Enesis skrev:Vi har en veldig sterk forbindelse med kroppen. Sølvtråden som du nevner er kjent fra tidenes morgen når det kommer til UKO. Men ikke alle ser denne tråden. Selv har jeg bare sett den på en av mine UKO-er. Men ut fra hva jeg har lest om dette, og om forbindelsen som finnes mellom kropp og sjel, skal du ikke være redd for at du ikke finner veien hjem, eller at tråden ryker. Fra hva jeg har forstått, så er sølvtråden uendelig fleksibelKatja skrev:Ok! Dette er egentlig veldig spennende!
Antall ord: 198
Hide post links |