Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Strawberry<3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 21 Mar 2007 16:45
17

Hjelper??

Innlegg av Strawberry<3 »

I natt så hadde jeg en veldig rar drøm.
Jeg drømte at det var 3 skygger som sto å glodde på meg, da jeg spurte om noen andre kunne se dem svarte de nei!!
de tre skyggene såg ut som en liten gutt, ei jente og en mann, menn jeg kunne ikke se ansiktet eller noe bare skyggen av dem!=S

Jeg har tideligere spurt mine hjelpere om jeg kunne være så snill å få se dem i en drøm!? Kan dette være hjelperne eller bare min underbevissthet(er det slik det skrives?)??

Takk for alle svar=)
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 83
Startet: 25 Jun 2006 13:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et sted

Re: Hjelper??

Innlegg av Little_monster »

og hvem var det du spurte om de kunne se dem??? :mozilla_undecided:
Antall ord: 11
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Strawberry<3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 21 Mar 2007 16:45
17

Innlegg av Strawberry<3 »

Hei:D

Okeyt dette Innleget ble ganske så teit *flau*

Men jeg spurte liksom ut i luft, når jeg skulle legge meg om jeg kunne være så snill å få se dem!

Klem
Strawberry<3
Ps: går det ann slette dette innlegget?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Strawberry<3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 21 Mar 2007 16:45
17

Innlegg av Strawberry<3 »

Jeg drømte at det var 3 skygger som sto å glodde på meg, da jeg spurte om noen andre kunne se dem svarte de nei!!

Åja mente du dette?

Jeg spurte familien min(som var med i drømmen) om de kunne se de Skyggene/personene som sto å såg på meg:)

sorry for missforståelsen :mozilla_oops:
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 83
Startet: 25 Jun 2006 13:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et sted

Innlegg av Little_monster »

Strawberry<3 skrev:Jeg drømte at det var 3 skygger som sto å glodde på meg, da jeg spurte om noen andre kunne se dem svarte de nei!!

Åja mente du dette?

Jeg spurte familien min(som var med i drømmen) om de kunne se de Skyggene/personene som sto å såg på meg:)

sorry for missforståelsen :mozilla_oops:
ok da skjønte jeg
Antall ord: 64
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links