Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ghost Hunters
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hehe
Har ikkke annet å gjøre på jobb så da kan man jo like godt se på noe man liker nå har jeg ikke mer ghost hunter så nå ser jeg på blood diamond.. skal laste ned sesong 3 i natt så jeg har mer på jobben i morra
Antall ord: 48
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2004 17:59
- 20
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg også liker det programmet godt. Endelig noen som går inn med skepsis.
Og ja....man kan bli hekta.. Plutselig har du sitti der i 5 timer og sett på....hehe
Og ja....man kan bli hekta.. Plutselig har du sitti der i 5 timer og sett på....hehe
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg synes serien er OK, er ikke blitt hekta.. synes ikke serien er så spennende, det pleier jo ikke å skje så mye. og av en eller annen grunn er jeg ikke så interessert i personene som er med i denne serien. pleier å hoppe over noe av begynnelsen og den delen hvor de setter opp alt utstyr.
heh, har blood diamond på pc'n, har ikke sett den enda. hadde helt glemt jeg hadde den her et sted..
heh, har blood diamond på pc'n, har ikke sett den enda. hadde helt glemt jeg hadde den her et sted..
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
Re: Glemte!!!
ååå det er den beste serien jeg vet om de kommer med episode 7 av sessong 3 til våren en gang eller no, jeg er på vei til og starte slik dem driver med men mangler penger og utstyr men er på god vei med begge deler, har bestilt meg digital opptaker NÅ så emf er på vei neste , men er det noe som vet hvor jeg skal registrere en forbund ?, man må ha ett sted der man kan forholde seg til!alex571 skrev:Vil gjerne ha noen svar fra dere som har sett dette om hva dere syns
og ja jeg er like skeptisk jeg også (kanskje mer på visse ting)
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mai 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Bodø
ghost hunters er en grei serie.....ville bare si at vi driver med dette!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2006 15:27
- 18
Hei Alex571!
Så flott at det er flere som liker TAPS (ghost hunters)! Det er virkelig en fantastisk serie, liker at de er såpass skeptiske, det gir det hele litt troverdighet! Men hvordan har du fått tak i de episodene du har nå? Kan du gi meg filnavnet på de!? Har skikkelig lyst til å se de!!!! JAAAAA
Hvilken av disse sesongene er det? Har sett hele 1 og noen av 2
For dere som ikke vet hva dette er sjekk ut denne linken!
http://www.scifi.com/ghosthunters/episo ... on02/0201/
- maze
Så flott at det er flere som liker TAPS (ghost hunters)! Det er virkelig en fantastisk serie, liker at de er såpass skeptiske, det gir det hele litt troverdighet! Men hvordan har du fått tak i de episodene du har nå? Kan du gi meg filnavnet på de!? Har skikkelig lyst til å se de!!!! JAAAAA
Hvilken av disse sesongene er det? Har sett hele 1 og noen av 2
For dere som ikke vet hva dette er sjekk ut denne linken!
http://www.scifi.com/ghosthunters/episo ... on02/0201/
- maze
Antall ord: 94
Maze
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mai 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Bodø
Når det gjelder Ghost Hunters har di hatt sesong pause en stund og er tilbake midt i sesong 3 nå i april,,,,du kan laste ned di fleste episoder her http://www.tvtorrents.com/loggedin/show.do?id=252 og her er hjemmeside addresen deres http://www.the-atlantic-paranormal-society.com/
Antall ord: 53
Hide post links |
:)
eller torrentz.com
men du som har lyst til å starte med å bli "etterforsker" av det paranormale så har jeg og en kompis av meg lyst til å være med så trenger du folk til å være med så er det bare å si ifra
gleder meg til serien starter igjen faren min skal ta meg til nes på Stabburet der det har blitt folk som ble henretta og hengt. faren min driver med healing og åndeutdrivelse med en kamerat av seg.. pappa ble skumpa til der og har klart og drive ut 2 ånder mens kompisen hans fikk først helvettesild i ansiktet som var på 3 av åndene han klarte å drive ut.. litt skummelt det der.. men senere da han var der klarte 2 ånder å holde seg til han og var med han hjem så katta hans ble helt hysterisk da han kom hjem ble helt gæærn.. og når han satte seg ned i lenestolen hans på kvelden så beggynte den og riste og sånt gleder meg til at kompisen til faren min skal lære meg reiki healing og etterhvert å få "såkalt" kontakt med åndeverdenen.. men som jeg har lest her for en god stund siden så er det noen som sier de har snakka med ånder "face 2 face" noe som de begge mener er bullshit for man kan ikke få sånn type kontakt med dem at man kan snakke med dem som en vanlig samtale men at man kan spørre om ting og få visse svar er mulig.. men håper ingen begynner og skrive at dette er bullshit for jeg er ikke helt overbevist over det selv men folk kan få tro hva de vil hehe
men du som har lyst til å starte med å bli "etterforsker" av det paranormale så har jeg og en kompis av meg lyst til å være med så trenger du folk til å være med så er det bare å si ifra
gleder meg til serien starter igjen faren min skal ta meg til nes på Stabburet der det har blitt folk som ble henretta og hengt. faren min driver med healing og åndeutdrivelse med en kamerat av seg.. pappa ble skumpa til der og har klart og drive ut 2 ånder mens kompisen hans fikk først helvettesild i ansiktet som var på 3 av åndene han klarte å drive ut.. litt skummelt det der.. men senere da han var der klarte 2 ånder å holde seg til han og var med han hjem så katta hans ble helt hysterisk da han kom hjem ble helt gæærn.. og når han satte seg ned i lenestolen hans på kvelden så beggynte den og riste og sånt gleder meg til at kompisen til faren min skal lære meg reiki healing og etterhvert å få "såkalt" kontakt med åndeverdenen.. men som jeg har lest her for en god stund siden så er det noen som sier de har snakka med ånder "face 2 face" noe som de begge mener er bullshit for man kan ikke få sånn type kontakt med dem at man kan snakke med dem som en vanlig samtale men at man kan spørre om ting og få visse svar er mulig.. men håper ingen begynner og skrive at dette er bullshit for jeg er ikke helt overbevist over det selv men folk kan få tro hva de vil hehe
Antall ord: 286
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2007 23:00
- 17
- Lokalisering: Råde
henold til episode 20- Haunted lighthouse
De har sagt det selv at de ikke hadde nok utstyr til å få plassert øverst og at de hadde ikke lange nok ledninger for kameraene. Hvis de skulle ha brukt trådløse kameraer, så hadde det blitt dårlig signal pga fyrtårnet er av betong og er fult av stål.
Men kan si at jeg digger den serien
og 6 Juni så starter sesong 3 opp igjen *glede seg stort*
De har sagt det selv at de ikke hadde nok utstyr til å få plassert øverst og at de hadde ikke lange nok ledninger for kameraene. Hvis de skulle ha brukt trådløse kameraer, så hadde det blitt dårlig signal pga fyrtårnet er av betong og er fult av stål.
Men kan si at jeg digger den serien
og 6 Juni så starter sesong 3 opp igjen *glede seg stort*
Antall ord: 79
Hide post links |