Kan hende det også er litt vanskelig å være deg?Dr. Doktor skrev:Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Kanskje veldig ofte også?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Kan hende det også er litt vanskelig å være deg?Dr. Doktor skrev:Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
så back off da.. du har fått svar på det du spurte om.. og jeg tror du egentlig er mer inne på tråden for å lage kvalm.. så.. takk for inputen, men nei, har ikke drømt noe om ekser og sånt.. selv om eksen i oslo var innom her forleden natt, i mine drømmer, men han døde ikke.. også drømte jeg jo også om han andre eksen da, når han var på tur, men han døde heller ikke.. også var det den.. også den.. men nei.. sorry.. beklager å måtte skuffe deg.Dr. Doktor skrev:Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Hide post links |
Jaja. Heldigvis er du alene om det. Selv om du lar andre ense litt av drittlukten som du oser sånn av også. Ikke bare har du oppført deg som en semi-seriøs drittsekk fra første stund du kom til forumet, men du fortsetter også å tror at du kan lage deg selv til en slags kultfigur av det. Og at du skal "drepe den neste som sier at den er enig i at noen kan være uenige" sier bare litt om hvor mye ord kan ha av betydning for deg.Dr. Doktor skrev:Å javisst.
Hide post links |
Du trenger ikke å være så krass.anniren skrev:så back off da.. du har fått svar på det du spurte om.. og jeg tror du egentlig er mer inne på tråden for å lage kvalm.. så.. takk for inputen, men nei, har ikke drømt noe om ekser og sånt.. selv om eksen i oslo var innom her forleden natt, i mine drømmer, men han døde ikke.. også drømte jeg jo også om han andre eksen da, når han var på tur, men han døde heller ikke.. også var det den.. også den.. men nei.. sorry.. beklager å måtte skuffe deg.Dr. Doktor skrev:Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Hide post links |
Du trenger ikke å være så krass, sir.ludoburgero skrev:Jaja. Heldigvis er du alene om det. Selv om du lar andre ense litt av drittlukten som du oser sånn av også. Ikke bare har du oppført deg som en semi-seriøs drittsekk fra første stund du kom til forumet, men du fortsetter også å tror at du kan lage deg selv til en slags kultfigur av det. Og at du skal "drepe den neste som sier at den er enig i at noen kan være uenige" sier bare litt om hvor mye ord kan ha av betydning for deg.Dr. Doktor skrev:Å javisst.
Jekk deg ned tjue hakk, og slutt med de vemmelige kommentarene.
Jeg tror Ann Iren kunne fått en fin tråd uten de patetiske spørsmålene dine.
Hide post links |
Jeg ekke krass.. det er bare du som prøver deg på noe her..Dr. Doktor skrev:Du trenger ikke å være så krass.anniren skrev:så back off da.. du har fått svar på det du spurte om.. og jeg tror du egentlig er mer inne på tråden for å lage kvalm.. så.. takk for inputen, men nei, har ikke drømt noe om ekser og sånt.. selv om eksen i oslo var innom her forleden natt, i mine drømmer, men han døde ikke.. også drømte jeg jo også om han andre eksen da, når han var på tur, men han døde heller ikke.. også var det den.. også den.. men nei.. sorry.. beklager å måtte skuffe deg.Dr. Doktor skrev:Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Hide post links |
Undres ikke du også på hvilket liv en person kan ha, som:Dr. Doktor skrev:Du trenger ikke å være så krass, sir.
Hide post links |
Ja, en røver som var innom idag og viste et bilde av seg selv.Dr. Doktor skrev:Jo, har du sett en sånn person?
Hide post links |
Ja, Milady. Må De ha det inn med spiseskje?Dr. Doktor skrev:Du mener meg, sir?
Hide post links |
Jepp, skal svare straks. Er i farta, nettopp stått opp, men vaska badet og i dusjen med det samme jeg sto opp. Skal til byen en kjapp tur.anniren skrev:Gi dere begge toooooo..
Fikk du mld'en min ludo?
Hide post links |
Ok.ludoburgero skrev:Ja, Milady. Må De ha det inn med spiseskje?Dr. Doktor skrev:Du mener meg, sir?
Hide post links |