Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Er kanskje ikke meningen jeg skal skrive dette innlegget, makan til styr for å få
lagt inn ett innlegg :mozilla_tongue:

Gaute jeg mente mer energien de kommer med enn ordene.
Det kan nok være ganske så konkret det som kommer hos meg også,
men energien det kommer med er mye mer omsluttende og myk enn
de som transformeres gjennom stjernegalaksene.

snuppedilla:

Hvor en kommer fra finner en ut ved en indre dragning mot å finne
seg selv.
Jeg har alltid gått rundt å følt at jeg ikke hørte til her nede, at jeg ikke forstår
dette livet på jorden og hvordan en skal overleve her på en god måte.
Blandt annet slet jeg med å godta at jeg har en kropp, jeg bare lengtet etter
å slippe den, jeg bare visste at jeg kunne gjøre mye mer for de rundt meg
om den begrensningen forsvant.
Ikke forstår jeg hvordan mennesker kan tenke mest på seg selv, hate eller jage
etter stadig nye ytre gleder heller. Det var så mye jeg ikke skjønte meg på, og mye er det enda. men nå har jeg funnet min opprinnelse og da har ting falt på plass.
Jeg elsker å være menneske og vet hva som er mine oppgaver her.

Dit har jeg kommet til ved å følge indre overbevisning i stedet for å lytte til andre.
Ved å lære meg å ta ned energier og kjenne forskjell på dem.
Jeg VET hvilke som er mine grunnenergier og føler meg hjemme ved å formidle dem
Jeg kan vokse ved å lære meg nye og jeg er blitt trygg på hvem jeg er som menneske
ved å vite hvem jeg er som lysvesen.
Det er ikke noe jeg snakker mye om eller tenker på, det har bare gitt meg en indre ro og trygghetog aksept på hvorfor jeg er som jeg er og føler som jeg gjør i noen sammenhenger.

Kunne skrevet masse om dette, men gir meg her. Håper du forsto litt?
Antall ord: 331
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:
kaja43 skrev: Det jeg også synes er litt inntresant er at vi får kanaliseringene fra ulike
kilder og de jobber ganske ulikt. Jeg samarbeider ikke med pleiadene eller
Ashtar på den måten siden min opprinnelse er fra ett annet sted, men jeg får
en del healing hjelp derfra så kjenner godt at de er mye mer kontante og
direkte.
Jeg leste en gang en kanalisering du hadde gjort om jordendringene, husker ikke hvilken tråd du la den ut i. Den var jo veldig direkte da. :) Men jeg likte den, den var helt i tråd med mine egne kanaliseringer. Den passer bra til tema, så du kan jo godt legge den ut her om du føler for det.

Ordleggingen minte meg litt om en transekanalisering jeg har hørt Lilli Bendriss gjøre. Kanaliserer ikke hun energier fra Orion? Er det derfra du også har din opprinnelse kanskje?
Orion?
Er det ikke det zeta'er?
Antall ord: 162
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Christina skrev:Ja, nå er jeg fryktelig spent på den store flodbølgen i morgen! Har nå ventet på den i ca to mnd....... 15 Mars var datoen da jeg og andre "kystboere" skulle bli husløse og mange av oss omkomme! Hvis dere ikke hører fra meg mer, eller hører at Kristiansand ligger under vann i morgen, ja da har jaggu Gaute fått rett i sine Spådommer.
Den som lever får se!
Det skjer ingenting på det fysiske plan i morgen. Det er i energien at det skjer nå først. Alt skjer i energien før det manifisteres på det fysiske plan ;)

1. februar kl 19. var det mange som sendte healing til Jorden. Ikke bare medlemmene på et annet forum jeg selv kjenner til, men også andre energi-arbeidere. Som f.eks kaja43 og venner av henne. Og jeg var på besøk hos et par venner og kanaliserte ned portaler. Det var da vi fikk innblikk i jordskjelvet som vil utløse flodbølgen ved Geiranger, det skjedde i energien. Jorden fikk masse healing fra flere hold....og forløste innestengte følelser - på energiplanet.

I morgen, 15. mars, er det blitt oppfordret til å sende lys og healing til Jorden. En felles meditasjon skal gå verden over, og det er det kjente transemediumet Gregory Possman som oppfordrer til dette. Informasjon om dette ser jeg har blitt lagt ut på diverse alternative forum, og jeg kan lime det inn her også.....så flere får vært med på dette. Jeg ser ikke bort ifra at Jorden får forløst nok et lag med blokkeringer i morgen, når hun får hjelp til dette verden over. ;)

Det er litt artig at jeg "tilfeldigvis" hadde tenkt meg på besøk i morgen hos de samme to vennene mine som jeg kanaliserte ned portaler sammen med den 1. februar. Jeg har bare møtt dem en gang siden. Planen var å besøke dem for å si hade...før jeg drar opp til nyehuset mitt i Østerdalen på fredag. Nå ser det nesten ut som om Universet allerede hadde planlagt besøket på forhånd...at det er langt ifra en tilfeldighet :D
Antall ord: 369

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Sitat fra Gregory Possman:

Hilsninger fra Gregory.

For noen dager siden ble jeg oppmuntret til å samle sammen noen mennesker for en meditasjon den 15. mars, som Sandie og jeg vil være verter for i vårt hjem. I dag deler jeg en automatskrift fra Shambhala Rådet med dere, med noen rettledninger for de av dere som velger å følge disse. Min forståelse er at denne gruppen er høyst kraftfull, hvis du velger å utføre meditasjonen alene, blir dette imidlertid også oppmuntret. Som alltid, hvis du ikke ønsker å fortsette å motta budskapet, vær så snill å la meg få vite det og jeg vil fjerne deg fra min adresseliste.

Med Kjærlighet, Gregory.

Shambhala Rådet; Tolvte Sete: Jalil via Gregory Ashid Possman

Lørdag 24. februar, 2007: 06:47

Vi bringer dere hilsninger og honnør fra det tolvte setet til Rådet kjent som Jalil. I overensstemmelse med vår oppmuntring og uttrykk for kjærligheten på Planeten Jorden og over hele Universet, sender vi dette budskapet på denne dag, som forberedelse for en høyst kraftfull dato som vi har snakket om tidligere. Deres Kosmos fortsetter å bli forskjønnet med en positiv energikraft som de lavere vibrasjonsfrekvensene er høyst bekymret over. Denne positive energien vil få et nytt fotfeste dette året, den 15. mars 2007. For å feire denne begivenheten, og i prosessen med å ønske denne energien velkommen, inviterer vi de av dere som føler kallet til å samles sammen på denne dagen i deres hjem, rådsrom (engelsk: ”council rooms”) og møtesteder, for å kunne styrke denne energien og å manifestere et større uttrykk av denne betingelsesløse kjærligheten på planeten. Vi kommer også til å oppmuntre dere til å følge de kriteriene vi vil skissere, hvis det er deres ønske.

Straks dere har hilst på hverandre, sitt stille med øynene deres lukket i meditasjon, kontemplasjon eller bønn, stilltiende og i stillhet i minst to minutter.
Be en av deres ledere om å lede gruppen inn i en tømming/rydding av sinnet, hjertet og kroppen, og sette gruppens energi i en tilstand av fred og stillhet.
Led gruppen inn i en visualisering av det følgende: se Gyllne Tråder av Lys komme fra det Ytre Univers og inn på det Jordiske plan. Disse Gyllne Trådene av Lys går dypt ned i Jorden. De representerer Betingelsesløs Kjærlighet, Positiv Energi og Healing. Disse Trådene, straks de har kommet inn på det Jordiske plan, begynner deretter å komme ut av Jorden og inn i hjertene til hver enkelt av dere. Dere føler denne kraftfulle energien forbinde dere til Jorden og Jorden til dere.
Dere visualiserer alle skapninger, menn, kvinner, barn, planter, dyr og alle aspekter av livet over hele Jorden, i fredfull sameksistens (engelsk: ”co-habitation”) med hverandre.
Dere visualiserer alle skapninger over hele Universet og Kosmos i fredfull sameksistens med hverandre.
Gå enda en gang inn i taushetens stillhet og sitt stilltiende i to minutters stillhet, tillat dere selv å forestille dere hva dere ville ønske å skape for dere selv i deres egne liv.

Dette er vårt forslag til aktivitetene, som vil oppmuntre integreringen av disse kraftfulle positive energiene under denne høyst kraftfulle dag. Det er ikke nødvendig eller påkrevd at dere utfører nøyaktig det vi har foreslått. Dere blir oppmuntret til å endre den ifølge deres eget hjertes visjon, basert på hva som kommer til dere. Vi oppmuntrer dere også til å flytte datoen en dag fremover eller bakover, hvis det er dette som fungerer for dere. Vi er takknemlige og takker på forhånd de som vil velge å gå inn i denne øvelsen, enten i grupper eller hver for seg. Dere gjør Rådets arbeide og Skaperens arbeid i prosessen. Vi er i sannhet takknemlige. Hilsninger og honnør fra det tolvte setet og de andre elleve setene til Shambhala Rådet.

Og slik er det.

Gregory Possman
8765 Highway 194 N
Todd, NC 28684 USA
Antall ord: 665

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Javel, så med litt healing og lyse tanker fra menneskeheten, blir det kanskje ikke noe av disse katastrofene hos oss allikevell da?
Passer meg egentlig utmerket :mozilla_smile:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av kaja43 »

Hadde ikke sett denne kanaliseringen, men vi møtes i vår gruppe den 1. og 15.
i hver måned for å gjøre felles lysarbeid for nordområdene så dette passet
jo fint igjen :)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nå må du slutte å lyve, Gaute.
Nå er det ikke lenge igjen til det virkelig vil skje store ting på deres planet. Det er ikke lenge til dere må nødt til å innse at det ikke er tilfeldigheter alle møtene dere vil få med naturelementene. Dette vil komme i løpet av de neste to månedene, da vil dere merke at energiene vil bygge seg opp til rundt mars, da vil det begynne for fullt. Dere vil merke at det frem mot denne tiden vil bli mer og mer vind, og mer og mer alvorlige hendelser i landet deres. Dere vil oppleve at dette ikke er enkelthendelser, men at dette er noe som eskaleres fremover mot midten av mars. Det er da det virkelig vil bli satt i gang enorme rystelser i Jordens indre, dette vil gi utslag i Jordens ytre. Dere vil få oppleve jordskjelv, og en del flodbølger vil treffe verden over. Dette vil også skje i Norge. Det som skjer her er at en flodbølge vil komme i fra Nordsjøen som et resultat av en del rystelser i Jorden som vil føre til at et undersjøisk fjell velter. Denne flodbølgen vil ramme hele den norske kysten. Deler av Europa og også England vil bli beveget av dette.Nå er det ikke lenge igjen til det virkelig vil skje store ting på deres planet. Det er ikke lenge til dere må nødt til å innse at det ikke er tilfeldigheter alle møtene dere vil få med naturelementene. Dette vil komme i løpet av de neste to månedene, da vil dere merke at energiene vil bygge seg opp til rundt mars, da vil det begynne for fullt. Dere vil merke at det frem mot denne tiden vil bli mer og mer vind, og mer og mer alvorlige hendelser i landet deres. Dere vil oppleve at dette ikke er enkelthendelser, men at dette er noe som eskaleres fremover mot midten av mars. Det er da det virkelig vil bli satt i gang enorme rystelser i Jordens indre, dette vil gi utslag i Jordens ytre. Dere vil få oppleve jordskjelv, og en del flodbølger vil treffe verden over. Dette vil også skje i Norge. Det som skjer her er at en flodbølge vil komme i fra Nordsjøen som et resultat av en del rystelser i Jorden som vil føre til at et undersjøisk fjell velter. Denne flodbølgen vil ramme hele den norske kysten. Deler av Europa og også England vil bli beveget av dette.
Det bygger seg opp nå frem mot mars, med flere jordskjelv. Bl.a kommer det snart skjelv i fjordene på vestlandet som vil utløse flodbølger pga. at fjellsider raser i sjøen.
Dette har allerede begynt, men det vil bygge seg kraftig opp med flere jordskjelv nå frem mot mars. Jorden går ikke under, den vil bare riste litt i "pelsen" - slik hundehvalpen din også ville ha gjort om den hadde lopper eller lus :D
Dette er sitater fra deg, (Mine uthevinger) som sier klart at vi skulle ha jordskjelv og flodbølger i februar. Du skrev også at vi skulle ha Jordskjelv i Geiranger i februar, noe som også var løgn.

Så lenge du aldri ville lagt ut dette dersom det kun var tankespinn, så må det være løgner. Igjen, slik du gang på gang har blitt avslørt som løgner her. Likevel ljuger du bare på nytt fordi du ikke klarer å stå for noe av det du sier.
Antall ord: 596

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av kaja43 »

Christina skrev:Javel, så med litt healing og lyse tanker fra menneskeheten, blir det kanskje ikke noe av disse katastrofene hos oss allikevell da?
Passer meg egentlig utmerket :mozilla_smile:
Det er ikke snakk om bare litt healing og lyse tanker, det er tusenvis av mennesker
over hele jorden som vekkes i den nye energien og dedikerer seg dypt for å kunne
samarbeide med de indre plan for å heale alt det mørke som ligger både i menneskene
og i Moder jord som oppdemmede mørke, tunge energier.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Okay, skulle ikke bølga ha tatt oss til nå da? :)
Antall ord: 11
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

BA:

Alt som er kanalisert vil skje. Og jordskjelvet ved Geiranger og Oslofjorden har skjedd i energien - det vil si at det bare et spørsmål om tid når det manifisteres. Det er slik alt fungerer her i verden....alt begynner med en tanke....og alt begynner på energinivå før det blir fysisk virkelighet. Dette er heller ingen løgn fra min side...dette er en naturlov blant de som er kjent med energier.

Og jeg har aldri gitt uttrykk for at det ved Geiranger ikke vil skje, nettopp fordi jeg står for at alt dette vil skje. Som sagt gang på gang her inne...det eneste jeg er usikker på er det nøyaktige tidspunktet for alt dette. Likevel fortsetter du som om det er datoene jeg er skråsikker på...og "lyver" om..? :) Jeg har skjønt at din personlige agenda her inne er å finne bevis på at jeg lyver. Men...det skal jeg love deg at du aldri finner. Det er komplett umulig. :D

Energiene har bygget seg opp frem til mars. Rystelsene i Jorden har skjedd i energien, det fikk vi som sagt erfare den 1. februar under portal-åpningen.

Jeg har vært ærlig hele veien, BA. Det må du bare legge godviljen til og se du også. Jeg trodde alt ville skje på det fysiske plan til de angitte tidene, den 1. februar skjønte jeg at det var energien for det som senere vil manifisteres fysisk det var snakk om. Og nå ser jeg dette enda tydeligere, jeg ser sammenhengen.

Kanaliseringer kommer fra energiverdenen. Kanaliseringer er energi....og hendelsesforløpet som ble beskrevet er også energi. Det betyr ikke at dette er løgner, det er bare ikke synlig enda på det fysiske plan.

Kanaliseringene omhandlet det som lå an til å skje på energinivå lenger frem i tid. Mye har allerede skjedd i energien, som bl.a flodbølgen ved Geiranger og et relativt kraftig jordskjelv i Oslofjorden - mellom 4 og 5 på Richters hvor forskyvningen vil gå gjennom Ulvøya.

Jeg er spent på hva som skjer i dag, da jeg drar på besøk hos de jeg kanaliserte ned portal sammen med den 1. februar. Det kan tyde på energien for jordskjelvet i Nordsjøen skal bli lagt. Og dette får Jorden god hjelp til fra alle de andre menneskene verden over som sender Jorden healing og gode tanker i dag. Dette fører til forløsning av innestengte følelser, og Jordens forløsning kommer til uttrykk gjennom jordskjelv. ;)

Når dette manifisteres i det fysiske vil bare tiden vise. Jeg får ikke vite noe om dette, det skal visst komme som en overraskelse på meg også. Men jeg har ihvertfall fått vært med på energiarbeidet rundt dette da, før jeg flytter inn i nyehuset i Østerdalen i morgen. Mission accomplished. Og det må jeg si var perfekt timet. 8)
Antall ord: 487

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nei, Gaute.

Du har ikke vært ærlig. Du har ljugd så det renner.

Og du gir deg heller ikke. Jordkjelvet i Geiranger har ikke skjedd. Flodbølgen i Nordsjøen har ikke skjedd. Det er bare løgn på deg.

Usikker på datoene

Det er ikke bare datoene. Det er alt. Du har bommet fullstendig. Både med dette og tidligere "kanaliseringer". Vi er ikke på vei mot en ny istid. Det foregår en global oppvarming. Det har ikke kommet noen flere jordskjelv. Det var også bare løgn.

Du var ikke usikker på tidsperioden "frem mot mars" Den gjentok du gang på gang, og det var bare tull. Bare løgn.
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 19:06
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av 7 »

Ingen av dere har hatt rett enda.
Vi får vel bare vente og se.

Jeg bare lurer på en ting, til dere som tror på at alt dette skal skje..
Hvordan mener dere samfunnet kommer til å bli etterpå?
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg vet Shambhalas hemmelighet.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg tror dette skjer myyyyye mer pent og pyntelig enn f.eks. Gaute mener.

Det kommer som følge av klimaendringer og som følge av endringer i magnetfeltet. Det siste er ikke bekreftet vitenskapelig, men er påstått fra kanaliseringer. Det vil komme en istid etter oppvarmingen, fordi det er helt naturlig og vi er på overtid, men det er ennå langt frem i tid, siden vi har et stykke igjen før vi klarer å stabilisere klimagassutslippet.

Mest sannsynlig vil de geologiske endringene skyldes økt nedbør som endrer massen til fastlandet.

Det som vil skje i samfunnet; forhåpentligvis klarer vi å komme så langt i vår egen prosess at vi kan sette egoet til side når det bærer ut for.

Det som skjedde under Katrina-flommen i 2005 er ikke et godt foregangseksempel (de var nok "ikke klare" energimessig sett) , men derimot tsunamien i 2004 vekket en god del medfølelse og appellerte til vår medmenneskelighet. Det er det vi håper på, men det er INGEN som kan forutsi fremtiden. Potensialene er hele tiden i forandring, og personlig tror jeg ikke engagn at selve oppstigningen er "trygg", før en god del mennesker i viktige posisjoner som har stor påvirkningskraft har klart å snu.
Men samfunnet er på gli.
Antall ord: 217
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

7 skrev:Ingen av dere har hatt rett enda.
Vi får vel bare vente og se.

Jeg bare lurer på en ting, til dere som tror på at alt dette skal skje..
Hvordan mener dere samfunnet kommer til å bli etterpå?
Hvis vi dauer så blir det vel et åndelig samfunn :D
Antall ord: 51
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links