Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan få kontakt med min hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Lightrunner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Feb 2007 22:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vangsvik

Hvordan få kontakt med min hjelper?

Innlegg av Lightrunner »

Jeg har altids lurt på hva min hjelper var.. Hvordan den så ut, og sånnt.. jeg tror kanskje at det kan være en katt, siden jeg har fått en opplevelse av det. Men hvordan kan jeg få kontakt med min hjelper? og få den til og vise seg?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
WizzardZizzard
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 19 Feb 2007 17:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av WizzardZizzard »

ouija brett kan være et godt hjelpemiddel.
selv har jeg fått kontakt med min hjelper gjenom ouijabrettet. hvis du ikke har gjort slike ting tidligere er dette en fin side å gorholde seg till: http://groups.msn.com/MagickWorld/spiritisme1.msnw

lykke til :D
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

sett deg på favoritt plassen din i huset\romet ditt.

ha alt 100% stille rundt deg. ta ut kontakter til tv eller pc. så det ikke kommer sus fra der.

ha eit stearin lys foran deg. pass på at dører er igjen så ikke noe trekk kan være sterkt nokk til å blåse det ut.

prøv å mediter men med eit mål. du prøver å tømme hode men med berre en tanke.
hvordan du sier tanken inni hode ditt er opp til deg. men du skal spøre om eit tegn fra din hjelper som du kan forstå.

gi eit tips om at di kan blåse ut lyset som eit tegn. men det er noe du selv velger.
vær spesefik å si vilket tids rom du vil ha tegnet på.
for om du ber om eit tegn så skjer det ikke når du spør men kan skje senere på dagen. senere på uka. senere på månaden. senere på året.. well you know what i meen.

du må være totalt avslappet for tegnet kan også kome på din kropp.
som at du plutslig føler det som at noen tar på deg.
om du føler det siste nemte spør du forsiktigt om det er hjelperen din.

får du eit svar som er lignende det første som foreksempel at du plutsligt får en kald frysning men berre på spesifike områder. kankje i formen av 2 never? spørs. varierer.

da har du oppnåd første kontakt. etter det kan du meditere om å få se di og mye mer avangsert. men merk. ikke alle hjelpere vil kontakte di di er med. ikke alle hjelpere føler behovet for at du skal være i den paranormale verden.

for har du åpna deg for å se hjelperne dine. har du også åpna deg for å se annet. åpner du først den døra kan du ikke lukke den. det finnes untak. men man kan ikke være sikker på at du er det untaket.

som eg sier til søstra mi som så desperat vil se sine hjelpere. men er liv redd for å begyne å se gjenferd. di to er samme sak sier eg da. åpner du den døra åpner du andre dører også.

selv har eg en kleme gla hjelper. kan kjenne frysninger som om at noe holder rundt meg.. da er det hjelperen min som klemer meg. hu er en indianer dame som er 300 år som er veldig impulsiv å en smule masete syns eg. :p vil hu meg noe setter hu opp temperaturen i nevane mine.. noen ganger så varmt at det føles ut som en fysisk flamme er på neven.
Antall ord: 456
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 83
Startet: 25 Jun 2006 13:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et sted

Innlegg av Little_monster »

oiija brett er egentlig bare tull. Enten så kommer du i kontakt med djevelen eller så styrer du tingen selv uten at du vet det. Anbefaler ikke å prøve det...det er enklere å spør rett ut i luften!
Antall ord: 39
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ripstah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 89
Startet: 07 Mar 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Under himmelen

Innlegg av ripstah »

hva mener du med å "åpne andre dører"?
Antall ord: 8
"they call me rip for a reason"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lightrunner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Feb 2007 22:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vangsvik

Innlegg av Lightrunner »

Takk Dj_Devil! Skal prøve det i natt!
Antall ord: 9
Har Paranormal tro, og kristen tro.
Msn -= Leatherface@cobrazarme.com =-
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lightrunner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Feb 2007 22:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vangsvik

Innlegg av Lightrunner »

Kan det være noen i lag med meg på samme rom mens jeg gjør det? Visst den personen ikke lager noe lyd
Antall ord: 24
Har Paranormal tro, og kristen tro.
Msn -= Leatherface@cobrazarme.com =-
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

ripstah skrev:hva mener du med å "åpne andre dører"?
eg ser mer åpenhent som dører..
du åpner flere dører etter hvor mye du arbeider med deg selv..
så dører er berre ein level definisjon på ein måte..
så å se hjelperne dine er samme "døra" som å se gjenferd.. du åpner deg selv for høyere bevisthet. men som sakt. er untak ingenting som sier at SÅNT er DET og at SLIKT SKAL det være... eg har ikke selv kommet så alt for langt at eg ser di eller komuniserer åpent som eg gjør med vanlige menesker.. men har kommet så langt at eg lett kan vite når noen gjenferd er rundt meg og humøret til den.
Antall ord: 126
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
WizzardZizzard
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 19 Feb 2007 17:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av WizzardZizzard »


oiija brett er egentlig bare tull. Enten så kommer du i kontakt med djevelen eller så styrer du tingen selv uten at du vet det. Anbefaler ikke å prøve det...det er enklere å spør rett ut i luften!
du kan jo ikke vite at det bare er tull helt sikkert, selv om det kanskje er det mest sansynlige svaret.
og hvorfor ikke prøve seg på litt ouija når du mener det bare er tull? det kan vel ikke skade noen :?:
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lightrunner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Feb 2007 22:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vangsvik

Innlegg av Lightrunner »

WizzardZizzard skrev:

oiija brett er egentlig bare tull. Enten så kommer du i kontakt med djevelen eller så styrer du tingen selv uten at du vet det. Anbefaler ikke å prøve det...det er enklere å spør rett ut i luften!
du kan jo ikke vite at det bare er tull helt sikkert, selv om det kanskje er det mest sansynlige svaret.
og hvorfor ikke prøve seg på litt ouija når du mener det bare er tull? det kan vel ikke skade noen :?:
Vill helst ikke komme i kontakt med djevelen da..
Antall ord: 94
Har Paranormal tro, og kristen tro.
Msn -= Leatherface@cobrazarme.com =-
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Du kommer bare i kontakt med din egen fantasi, det er ikke farlig :mozilla_wink:
Antall ord: 15
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

skeptikeren skrev:Du kommer bare i kontakt med din egen fantasi, det er ikke farlig :mozilla_wink:
Hvis du ser det fra en annen vinkel: Inne i hvert menneske har vi det gode og det onde, eller Gud og Satan. Får man kontakt med det onde eller djevelen som det ble sagt, og denne får tilhold i din fantasi, kan dette være verre enn å ha uskyldige slemme ånder rundt i huset som ikke gjør noen skade.
Antall ord: 80
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lightrunner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Feb 2007 22:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vangsvik

Innlegg av Lightrunner »

skeptikeren skrev:Du kommer bare i kontakt med din egen fantasi, det er ikke farlig :mozilla_wink:
Hva gjør du her på paranormal da?
Antall ord: 25
Har Paranormal tro, og kristen tro.
Msn -= Leatherface@cobrazarme.com =-
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg bruker brettet mye i perioder og det er ikke noe farlig. Åndene er jo der uansett om de snakker med dem via ei papplate eller ikke. Åndene bor ikke oppe i esken til Ouijabrettet. :mozilla_laughing: Jeg snakker med flere av mine familiemedlemmer via brettet. Også pappa som døde i 2005.

Men jeg vil anbefale meditasjon. Ser ikke helt poenget med et stearinlys når det er bedre å lukke øynene, og sett på noe rolig musikk uten sang. Tell deg ned, akkurat som om du kjører heis, eller går i trapper. Og la tankene flyte.
Antall ord: 99
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ragamuffin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 14 Mar 2007 11:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: telemark

oiija

Innlegg av Ragamuffin »

Oiija ka faktisk være farlig. Det er en sterk måte å komme i kontakt med ånder på. Man skal ALDRI gjøre det alene!
Personlig syns jeg det er tull, men har respekt for de som vil drive med det. Man skal ikke rote med ånderverdenen på den måten, det er bedre å spørre som en eller annen sa, ut i luften.. Man kan komme i kontakt med noe man ikke vil ha kontakt med, man kan åpne dører for onde ånder osv.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links