Du er inne på noe vesentlig her. Og det er at alt innen det paranormale blir vannet ut,snuppedilla skrev:Joa.. når jeg er trygg på meg selv gir jeg mer blaffen i hva andre synes, men ikke helt.. for som Dr.doktor og jeg var innpå i en annen tråd... egoet.. en drivkraft men også å gå seg vill... i troen på seg selv.
så jeg likte Kaja43 sin egengranskning (slik jeg skjønte det) du bruker din egen intuisjon for å være våken i deg selv og mot deg selv. Men dette nytter ikke og funker ikke hvis folk ikke har kommet dithen at de kan være ærlige mot seg selv og forstå drivkraft bak enhver handling og like gjerne en kanalisering?
Man er fortsatt også under andres granskende øyne og intuisjon, det kan man også lytte til
Jeg må innrømme.. at jeg leser ikke noe særlig kanaliseringer.. fordi det er uhorvelig mengde av dette rundt om, og jeg hever øyenbryn et par hakk noen ganger over ting jeg leser når jeg leser. ikke av godkjenning men mer undring over at dette er noe folk kaller kanalisering fra det høye høye et eller annet og det er ikke hva min intuisjon forteller meg.. Så blir ordet brukt på alskens ytringer... ordet kanalisering... jeg er litt forvirra.. hva ligger i kategorien kanalisering og hvordan kommer denne hos den enkelte?
dette var kun noen generelle tanker og absolutt ikke rettet mot deg Gaute fordi du komme med kanalisering her. Kun pga at det er et tema her
latterligjort og satt i tvil på grunn av at mennesker kaller seg det meste og utgir seg
for å kunne ting de ikke kan forde de ikke bruker denne skjelneevnen.
En kjenner energi i hender og kaller seg healer, en får noen drømmer og er sanndrømt,
en får ned beskjeder og er medium osv, osv.
Noen skal sågar åpne sitt 3.øye og dermed ha kontakt med hele universet.
Min erfaring er at dette er små flash som viser hva en KAN få kontroll på om en er villig til
å gå i seg selv, rense ut gruff og samarbeide med sine indre veiledere og sin sjel.
Det er ikke gjort på noen uker, jeg vil egentlig gå så langt som å si at det er ikke gjort på ETT liv en gang.
Jo mer jeg jobber med dette jo mer ydmyk blir jeg overfor hvor lite jeg kan, og hvor lite
rent det er som kommer ned enten det er kanaliseringer eller veiledninger til andre.
Jeg kan stå i en healer situasjon og være helt gjennomstrømmet av energi, likevel vet jeg
at dette bare er en liten flik av hva som er mulig, at veien er laaang og at det er farlig å tro at en er ved målet.
Mener ikke med dette at folk ikke skal prøve, eller bare sitte å vente på at en kan enda mer, men hele det paranormale miljøet ville vært tjent med litt mer ydmykhet, litt mer selvinnsikt, litt mer kunnskap om hvordan energiene jobber og manipulerer oss til å tro at
vi er mer og kan mer enn vi gjør. OG at fler hadde vært ærlige på at sånn er det når de
skal bruke dette til å hjelpe andre.
Igjen....bare ett lite hjertesukk på generelt grunnlag og ikke noen korreks til deg Gaute