Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMine barns hjelpere eller min?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Mine barns hjelpere eller min?

Innlegg av mrs.mystic »

Da jeg fikk mitt første barn, skjedde det noe rart. Jeg lå i senga på sykehuset og sov. Dattera mi lå i de skmå gjennomsiktige sengen man får på sykehuset ved senga mi. Plutselig var det som om en hånd la seg pa skuldra mi, og ristet forsiktig i meg. Jeg våknet, og i det samme dro dattera mi dyna over hodet sitt. Det var ingen andre enn oss i rommet.

Da den mellomste dattera vår var noen måneder, hadde jeg en annen opplevelse. Vi hadde sanne plater i senga hennes somregisterer pust. Hvis barnet slutter å puste, går en alarm. Jeg hadde ikke satt på denne alarmen den kvelden dette hendte. Plutselig fikk jeg det for meg at jeg MÅTTE sette den på. Jeg fikk ikke fred før jeg hadde gjort det. Da det hadde gått et par timer, gikk alarmen! Jeg løp inn på rommet, og da trakk dattera mi pusten som om hun ikke hadde pustet på en stund.

Da den minste dattera vår var liten baby, lå hun mellom oss i senga en natt. Jeg hadde sovnet fra amming, for ellers pleide hun ikke ligge der. Da var det også som om noen tok tak i skuldra mi og ristet meg forsiktig til jeg våknet. Akkurat da snudde mannen min seg, og la albuen over ansiktet på babyen....

Lurer på om det var min eller jentenes hjelper som sa ifra til meg....
Antall ord: 248
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Her er det sansynligvis begge deler. Men i og med at du følte ristingen så har du nok hatt en hjelper som vil bidra i situasjonen.

Flott at du tar slike "varsler" og følger opp hintene.
Antall ord: 38
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Viking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 20 Okt 2006 15:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Viking »

I slike situasjoner er det vanskelig å avgjøre om det er dine hjelpere eller barnet sin hjelper som spiller inn. Men personlig tror jeg det var din hjelper.
Uansett så det var flotte historier, bekrefter jo at det er noe der ute som vi ikke helt kan forklare :mozilla_laughing:

Mvh

Viking
Antall ord: 52
Mer mellom himmel å jord enn vi vet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Her er jeg enig med begge som har svart deg. Både barnas og dine hjelpere har en interesse av at du ivaretar barna dine på en god måte. Ikke minst er det mulig at det er et avdødt familiemedlem som passer litt ekstra på dere og vil dere bare godt.
Antall ord: 53
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 24 Sep 2006 18:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Toten

Innlegg av Lilo »

Spennende å lese hva du har opplevd. Takk for at du delte :)
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links