Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Et spørsmål om lier bare...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mar 2007 01:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tja... Buskerud
Et spørsmål om lier bare...
Jeg skal på lier en tur sammen med noen venner.. men enkelte av disse vennene liker ikke mørket xD så det jeg lurte på er om det skjer like mye der på dagen også? noen som kan gi et svar på det?
Antall ord: 43
Det er ikke alltid ting har en logisk forklaring;)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
Antall ord: 12
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
har hørt det at energien på kvelden er ikke den samme som på dagen, det var ei synsk ei som sa det på et program. kl. 3 på natta er visst et spesielt klokkeslett, det blir sagt at det er mest paranormal aktivitet da.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2006 17:13
- 18
- Lokalisering: Tysvær
kl 3 er jo noe son som `Spøkelsenes Time` eller no sont.
Antall ord: 13
Det fins noe i mørket.. men hva?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
yess, er dette klokkeslettet da Jesus døde?Dark Lord skrev:kl 3 er jo noe son som `Spøkelsenes Time` eller no sont.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det har jeg også hørt noe rykter om... men det gjelder vist bare poltergeister (trur det heter det) men er usikker på hvilken type ånder som går igjen på lier...livingdeaddoll skrev:har hørt det at energien på kvelden er ikke den samme som på dagen, det var ei synsk ei som sa det på et program. kl. 3 på natta er visst et spesielt klokkeslett, det blir sagt at det er mest paranormal aktivitet da.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hvis det i det hele tatt går igjen noen der da.. hvem er det som har lyst til å gå igjen i et tidligere sinnsykehus? som pasient har du vel lyst til å flykte fra dette stedet så fort en har mulighet, eller hva? men sikkert mye negativ energi der.shiznit skrev:
Det har jeg også hørt noe rykter om... men det gjelder vist bare poltergeister (trur det heter det) men er usikker på hvilken type ånder som går igjen på lier...
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er jeg veldi enig i men mange av de som døde der var jo temmelig forvirra da, og er mulig sjelen dems ble knyttet til lier på en møte (nå høres jeg sikkert helt fjern ut men) og at sjelen dem kanskje ikke takla overgangen når den gikk ut av kropppen...livingdeaddoll skrev:hvis det i det hele tatt går igjen noen der da.. hvem er det som har lyst til å gå igjen i et tidligere sinnsykehus? som pasient har du vel lyst til å flykte fra dette stedet så fort en har mulighet, eller hva? men sikkert mye negativ energi der.shiznit skrev:
Det har jeg også hørt noe rykter om... men det gjelder vist bare poltergeister (trur det heter det) men er usikker på hvilken type ånder som går igjen på lier...
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Grunnen til at det er bedre om natten er at det er lettere å legge merke til ting. Ikke noe støy i bakgrunnen osv. Dyr og mennesker sover og biler står stille. Lettere å konsentrere seg da. Lettere å høre og føle. Jeg har aldri hørt at klokken 3 skal være noe spesielt. Og siden jeg tror at dersom spøkelser finnes er de på ingen måte bundet av tid. Så stilletimene 01-05 ca er fine.
Antall ord: 81
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 15:07
- 18
- Lokalisering: Oslo
Hei, hei.
Enig med BMFLEX at grunnen til at det er bedre på kveldstid er at der er lettere å legge merke til ting når det er stille. Men noe spesifikk tidspunkt for å oppleve noe er det nok ikke. Har vært der tidlig på kvelden, sånn rundt 21.00 - 22.00. da var det rolig rundt bygnignene og fine forhold for å oppleve å legge merke til ting.
Så tror det gjelder å være litt heldig rett å slett.
Men anbefaler deg uansett å ta turen dit og oppleve plassen :mozilla_laughing:
Mvh
Viking
Enig med BMFLEX at grunnen til at det er bedre på kveldstid er at der er lettere å legge merke til ting når det er stille. Men noe spesifikk tidspunkt for å oppleve noe er det nok ikke. Har vært der tidlig på kvelden, sånn rundt 21.00 - 22.00. da var det rolig rundt bygnignene og fine forhold for å oppleve å legge merke til ting.
Mvh
Viking
Antall ord: 92
Mer mellom himmel å jord enn vi vet
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
takk:) jeg skal ta en tur dit. Alltid vært fasinert av det stedetViking skrev:Hei, hei.
Mvh
Viking
Antall ord: 108
Hide post links |