Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRadio som skrur seg på og volumet justeres av seg selv...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
**Magica**
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Sep 2006 11:41
18

Radio som skrur seg på og volumet justeres av seg selv...

Innlegg av **Magica** »

Jeg lurer på hva som kan forårsake at sånt hender... noen som kan prøve å gi meg en fornuftig forklaring? Dette er en liten radio/CD-spiller som står på en kjøkkenbenk. Innimellom har volumet (mens den allerede er på) skrudd seg opp veldig høyt... det har også hendt at den har skrudd seg på av seg selv for så justere volum. Det er ikke noe som hender veldig ofte...kan gå mnd mellom hver gang det skjer...
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Kjenner til det der, plutselig skrur lyden seg på fullt, jeg går og slår det på lavt og så skjer det samme igjen, det har skjedd så mange ganger og jeg lurer også på hva det skyldes. Så jeg slenger meg på magica´s spørsmål her.
Antall ord: 50
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links